Waar zitten jullie je nou allemaal nou druk om te maken???????? Je kan hem toch ook gewoon in de winkel kopen En krijg je nou ook een demo van Mechassault erbij of is dat alleen als je hem hier pre-ordered ofzo?
en kan je ook met die demo tegen de volledige versie van mechassault spelen?? (zelfde level natuurlijk). Ik hoop van wel, maar verwacht van niet, zoals gewoonlijk kan dat niet.
Kwil met een overschrijvingskaart het geld overmaken, maar dan heb je toch naam + adres + postcode + plaats nodig..?
Veel mensen vragen zich af waarom de XBW Xbox Live Preorder rekening het nog niet doet. Het is nou eenmaal dat deze rekening vers is, en net geopend speciaal voor deze en toekomstige preorders. Dit was ook juist hetgene waarop wij wachtte tot wij de preorder van start konden gaan vandaag! Vanaf morgen zal deze toegangkelijk zijn voor de betalingen. Voor degene die een stad nodig hebben, probeer morgen, of wanneer je over wilt, maken Nijmegen te gebruiken als stad. Kleine probleempjes, geen vlekkeloze ontmaagding! Stay tuned! aldus de homepage ;-) Ondertussen die pre-order mail 3 keer gekregen! waai???? stoppuh!..kan er toch maar 1 bestelluh ;-)
Kwil met een overschrijvingskaart het geld overmaken, maar dan heb je toch naam + adres + postcode + plaats nodig..? En waarom krijg ik, net zoals die ene, 3x dezelfde mail?
nu baal ik er alleen van dat ik het mailtje niet heb gehad.. stel je voor dat ze de frontpage pas na 1 dag hadden aangepast hehe, geen ge-"als als als" ik heb besteld en Live is bijna een feit voor mij. Iedereen hier die ook Live heeft besteld of al heeft.. C U Online!!
even voor de duidelijkheid: ik Ben slechts een Moderator Maar als je je geld wilt overmaken moet je (volgens mij) gewoon je order nr (dat lange bv: 123456789 en eventueel je naam) erbij vermelden.
YeZzZZ ik ben nummer 30 ik maak het online over dan doen ze er toch 2 dagen over.... 14 maart wordt een vrije dag opnemen
euh QWX, je ordernummer is toch dat korte nummer? Dat lange nummer is het rekeningnummer... Geeftniet, jij bent tenslotte "maar Moderator"
Was gewoon een vraagje. Maar bij een overschrijvingskaart moet je invullen: 1- Het bedrag 2- Naar welk giro/bank rek. nr. 3- Ten name van 4- Adres 5- Postcode 6- Plaats 7- Betalingskenmerk 8- Mededeling 9- Handtekening Wat moet ik dus bij 3,4,5,6 invullen?
Ten name van: MicroMedia Plaats: nijmegen de rest hoeft volgens mij niet(!) Let op: dit is onder voorbehoud getypt En mensen Please Plaats OOK je BESTEL NR
ja das het zelfde correctie: je moet dat order nr dus vermelden (die korte van maximaal 3 cijfers) edit: en inderdaad als OPMERKING.... *gaat solliciteren bij Micromedia, voor te werken bij de Helpdesk.