1: Dit is een specifiek @Home probleem dat niet met andere providers optreedt. Ik kan gewoon de IP range waar ik zelf toe behoor pingen en connecten omdat mijn provider zijn huiswerk gedaan heeft. Dat zelfde geldt voor vele vele andere providers. Je bericht, ofschoon interessant, hoort dan ook in de @Home thread the staan en niet hier. 2: De melding dat @Home dit probleem heeft, met een opmerking dat je je oplossing bij @Home kunt vinden staat overigens al in die thread. 3: Deze thread gaat over problemen met het opstarten van games. Dat heeft in dit geval niets met IP routing o.i.d. te maken. Lees de thread maar eens even door. 4: De sneer die je aan het eind van je bericht plaatst is zowel onterecht als onnodig. Zoals je ziet kan ik dat ook, en nog eens met argumenten ook. Gelieve dus on-topic te blijven.
Ik heb zowel problemen met het joinen van games waarvoor ik een invite kreeg, als ook het starten van games die gewoon in de optimatch staan. Ik speel met name MechAssault. Het typische is dat MechAssault goed start als iedereen even stil is. Het blijkt dus dat het VoCo verkeer de opstart van een game in de soep kan laten lopen. Bij de teamgames van MA trekken we vaak de VoCo uit de controller voordat de game start zodat er geen teammembers wegvallen.
Dit is GEEN specifiek probleem voor @Home, ik heb ADSL Plus van HCCnet en heb dat probleem ook dat ik niet tegen die friend uit mijn friend list kan praten/spelen (bij Moto gp dan). Hij heeft trouwens Xs4all ofzo.
Nee, ik bedoelde het routing probleem van @Home waar Flamingo over schreef (en wat ik ook citeerde). Het connecten met games is inderdaad een algemeen probleem. Het aanpassen van je routing table (in je PC notabene) heeft enkel met @Home te maken. Snappie?
hmm ik kan wel praten met friends tijdens games, maar als iemand mij invite kan ik vaak de game ook niet joinen, nou ja, wel joinen maar dan zegt ie dat die room niet meer bestaat ofzo, mja ik snap er ook geen ruk van, ik heb wanadoo premium met sitecom broadband 4s router, maar die xbox poorten staan open ik kan ook hosten...
Dat komt meestal omdat een game dermate snel vult dat je gewoon niet snel genoeg bent met joinen. Tip voor mensen die friends willen uitnodigen: 1: Kijk of die ander wel in de zelfde game geinteresseerd is. Als voorbeeld: Ik krijg elke avond vele uitnodigingen voor MotoGP maar die game is echt hopeloos oninteressant voor me. Ik krijg ook invites voor Ghost Recon en die heb ik niet eens! 2: Als je Friends wil uitnodigen, reserveer dan slots voor de friends zodat die slots niet door anderen worden ingenomen. Heb vooral geduld want het zou zomaar eens kunnen zijn dat de ander eerst zijn Xbox moet rebooten met een andere disk alvorens hij/zij jouw game kan joinen! Of misschien zit de ander net even in de laatste minuut van een spannende teamgame en wil hij die afmaken!
Nou, ze moeten gewoon de game-ontwikkelaars een goede library met friendslist support geven, waar allerhande standaard funkties in staan. Als je in MA de friendslist oproept krijg je de friends op alfabet gepresenteerd en moet je de hele lijst aflopen om te zien wie er online is. En je kan niet eens effe snel zien in welke game hij/zij zit. Stupide! Eerstens zou die lijst zodanig gesorteerd moeten zijn dat je de online friends vooraan in de lijst ziet en tweedens moet er meteen achter de gamertag staan in welke game een gamer zit. Zo simpel kan het leven zijn. Maar misschien ben ik heel veel slimmer dan de ontwikkelaars van MA...
lol, heb je idd gelijk in maar misschien wordt dat allemaal nog wel is vernieuwd en dan heb je nooit dat gezeik meer...ik ga het iig hopen!