1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live probleem (Troubleshooter)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door masterspy, 22 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PureMaximus

PureMaximus Guest

tis miss raar omdat meer mensen het hebbe maar: iemand had dit ook doordat er een klein kjabeltje in zijn xboxaansluiting naar internet beschadigt was.

2. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook hetzelfde probleem elke keer als ik een potje aan het spelen ben dan ben ik opeens weg zonder een blauw scherm te krijgen ofzo, en dat is nog wel in de afgelopen 3 dagen waarbij ik misschien in totaal 1,5 uur halo2 gespeeld heb :{ ik heb btw XS4ALL, en mijn internet connectie op mijn computer blijft gewoon normaal.

3. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Die inbelverbinding van Chaoz is niet snel genoeg voor live jongens. Hebben jullie nog nooit van breedband gehoord ;) ?

4. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je zeker GEEN chello nemen. wat een prutsers zijn dat zeg. ben al vanaf februari aan het klooien met internet en telefoon. (valt steeds weg , of doet gewoon helemaal niet) en ze kunnen nog steeds niets vinden. :mad: :mad:

5. MultiSynC

MultiSynC Guest

lkkr voor je

6. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Mwah heb ook Chello en heb er eigenlijk nooit zoveel last van soms doet internet het even niet en moet ik ff modem resetten en dan doet ie het weer toppie

7. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je echt mazzel man. hier is het echt zwaar klote. bel je die gaste op (als de telefoon het doet) plannen ze een monteur in, komt die gast helemaal niet opdagen, of als er wel een komt kan ie niets oplossen. echt slecht hoor. en wel elke maand 90 euro betalen voor iets wat niet (of soms) werkt.
    zoals nu ook hebben we al weer drie dagen geen telefoon en internet werkt ook niet al te best.

maarja gelukkig gaat die zooi er over een maandje of twee uit. Als we dan klaar zijn met ons nieuwe huis dan neem ik gewoon ADSL en geen chello meer. kan ik eindelijk weer eens fatsoenlijk gamen zonder er steeds uit te vliegen omdat internet dan wegvalt.

Laatst bewerkt: 24 sep 2005
  8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    of jij hebt pech :cool:

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dit is gaming zie live en networking ... er is vast een thread die bij jou probleem past .. gebruik de zoe funktie dus :)

zie: Probleem niet kunnen zien horen van mensen (lees die door post zoveel info mogelijk dan kan ik en !SIC! je beter helpen)

Laatst bewerkt: 25 sep 2005
  10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Gebruik voortaan dus eerst even de zoekfunctie :).

En kijk even in de thread die Fardo aangeeft.

Deze thread gaat op slot.

CLOSED!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina