1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBOX LIVE! review vanavond op GameKings!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RFP, 23 dec 2002.

1. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het er echt vet uitzien. XboxLive gaat echt roelen. En die Preview van Steel battalion was ook erg tof. Ziet er wel mad funny uit et al die knoppen: haha, zit je thuis met zo'n vet groot ding op je schoot en een kptelefoon in je oren, komt je ma binnen, WTF?!?! Mijn kind is door zijn computer overgenomen!! Haha...kvin Gamekings trouwen wel een relax programma. Leuker om daar naar te kijken dan de andere saaie gameprogramma's waarbij zo'n nietswetende presentator zijn stukje tekst meningloos staat op te lullen. Meet een paar strakke beelden, of nog erger, zo'n domme doos in zo'n cyberkostuum die uberhaupt niet eens weet wat een game is :r :r.

2. masterape

masterape Guest

Ja bij gammo mogen ze ook wel es een nieuwe commentator aannemen die gast denkt dat ie chill is:+

3. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    Re: re

dat staat al beschreven in de post waar ik er naar vraag wie het is hij stond naast een kalle gast maar daar heb je weinig aan er zitten nog al veel kale bij jullie
    edit kan het orzieneel pas na het wiekend laten zien omdat de pc waar die op staat kapot is

mzzl bartos

Laatst bewerkt: 25 dec 2002
  4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    op jou avatar is jeroen lam... biertjééééh?

5. masterape

masterape Guest

O ja uit die fotoshop van de nieuwste PU

6. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik heb xbox live allang uit amerika gescoopt

7. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GVD ik wil ook xbox live :mad:

8. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Eer gamesites hun XBL pakket krijgen zijn we weer ff verder. TV-programma's en magazines krijgen eerst de scoop.

Al betwijfel ik enorm of Gammo ook daadwerkelijk XBL had. De beelden die ze toonden waren niet van een potje of XBL maar gewoon een multiplayer.. Verder vertelden ze maar weinig waaran je kunt merken dat ze daadwerkelijk in het bezit waren van Xbox Live!

Maar goed, bij Gamekings kun je ZIEN dat ze XBL hebben. Headsets, extra kabeltje, alles.. Hoewel je zelfs dan nog kunt bedriegen komt het zo wel allemaal een stukje overtuigender over.

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Gammo had ook gewoon XBL, net als Gameking. Alleen Gammo heeft geen studio.

10. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    ff een n00b vraag je wat is lag ook al weer

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ping vertraging. (Geloof ik)

12. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Tijd tussen een packet tussen jouw computer en de server wordt weergegeven in milliseconden. Je ping geeft dat dus weer. Een Lag wordt veroorzaakt door een te hoge ping waardoor je packets te laat binnenkrijgt dan de bedoeling is. De heb je een vertraging tot de werkelijkheid. Dit hoopt zich natuurlijk op en zal haperingen veroorzaken. Dus je hangt dan zeggen we...:cool:
    Een ping van 60-80 is acceptabel...daarboven dus 100-200 begint al moeilijkheden te veroorzaken:+

13. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    met dat ouwere internet wat ik eerst had, had ik wel eens pings van 300 tot 400 :D onspeelbaar dus :9

14. wenze

wenze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou daarmee was ik nog blij met me casema altijd een ping van 1000 hoor

15. XbOx-FiGhTeR

XbOx-FiGhTeR ........

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb Breedband van Casema en ik moet zeggen het SUCKS hard. Meestal net wanneer ik wat voor school moet doen is er weer zo'n vage storing bij hun. Zwaar gefokt =(

Deel Deze Pagina