Ik vond het er echt vet uitzien. XboxLive gaat echt roelen. En die Preview van Steel battalion was ook erg tof. Ziet er wel mad funny uit et al die knoppen: haha, zit je thuis met zo'n vet groot ding op je schoot en een kptelefoon in je oren, komt je ma binnen, WTF?!?! Mijn kind is door zijn computer overgenomen!! Haha...kvin Gamekings trouwen wel een relax programma. Leuker om daar naar te kijken dan de andere saaie gameprogramma's waarbij zo'n nietswetende presentator zijn stukje tekst meningloos staat op te lullen. Meet een paar strakke beelden, of nog erger, zo'n domme doos in zo'n cyberkostuum die uberhaupt niet eens weet wat een game is :r :r.
Re: re dat staat al beschreven in de post waar ik er naar vraag wie het is hij stond naast een kalle gast maar daar heb je weinig aan er zitten nog al veel kale bij jullie edit kan het orzieneel pas na het wiekend laten zien omdat de pc waar die op staat kapot is mzzl bartos
Eer gamesites hun XBL pakket krijgen zijn we weer ff verder. TV-programma's en magazines krijgen eerst de scoop. Al betwijfel ik enorm of Gammo ook daadwerkelijk XBL had. De beelden die ze toonden waren niet van een potje of XBL maar gewoon een multiplayer.. Verder vertelden ze maar weinig waaran je kunt merken dat ze daadwerkelijk in het bezit waren van Xbox Live! Maar goed, bij Gamekings kun je ZIEN dat ze XBL hebben. Headsets, extra kabeltje, alles.. Hoewel je zelfs dan nog kunt bedriegen komt het zo wel allemaal een stukje overtuigender over.
Tijd tussen een packet tussen jouw computer en de server wordt weergegeven in milliseconden. Je ping geeft dat dus weer. Een Lag wordt veroorzaakt door een te hoge ping waardoor je packets te laat binnenkrijgt dan de bedoeling is. De heb je een vertraging tot de werkelijkheid. Dit hoopt zich natuurlijk op en zal haperingen veroorzaken. Dus je hangt dan zeggen we... Een ping van 60-80 is acceptabel...daarboven dus 100-200 begint al moeilijkheden te veroorzaken
ik heb Breedband van Casema en ik moet zeggen het SUCKS hard. Meestal net wanneer ik wat voor school moet doen is er weer zo'n vage storing bij hun. Zwaar gefokt