Ik heb een keer met mijn creditcard Xbox live gekocht (op de Xbox zelf). Nu heb ik kennelijk een abbonement op Xbox live, want telkens als het afloopt wordt het vernieuwd, en dit kost mij dus handen vol geld (klote microsoft) aangezien ik het ook gewoon bij Gamehubs kan halen. Nu is mijn vraag : Waar kan ik uitzetten dat microsoft niet telkens mijn Live verlengt? Bij voorbaat dank. Koennn
ik ken het probleem. Sterker nog ik merkte het te laat en had ondertussen er ook een livecard overheen gegooid. Ik merkte het pas toen mijn cc veranderde Dikke afzetterij idd. Gewoon support bellen en ze zetten het stop.
Kijk eens hier: http://majornelson.com/archive/2009/07/29/how-to-turn-off-xbox-live-account-auto-renewal.aspx Scheelt weer een belletje met de support
Wel leuk, maar bij veel mensen en ook bij mij is het op die wijze niet uit te schakelen. En toen ik de laatste keer de helpdesk belde konden hun er ook niet bij, wat ik al helemaal niet snap! :{ Maar goed, ik loop nu 3 jaar vooruit met Xbox LIVE Gold voor weinig dus hun peperdure verlenging zit er niet in.