1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live suspended due to payment option

Discussie in 'Games' gestart door Steel Dogg, 26 nov 2011.

  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste XBW leden,

    Ik heb een probleem:
    Ik wou me net aanmelden toen kreeg ik de melding:

    "Your account has been suspended due to a problem with your payment option. Please use a different payment option or update your current information in Account Management."

    Dit komt doordat Microsoft onverwachts € 20,22 wou afschrijven van mn PayPal account, wat ik op het moment niet op m'n rekening had staan. Had er maar 10 euro op, aangezien de Xbox Support mij vertelde dat de afschrijving pas volgend jaar zou plaatsvinden..

    Wat kan ik nu dus doen? Kan ik het geld alsnog op m'n PayPal rekening zetten en ze bellen? Of moet ik nu een creditcard gaan gebruiken of andere betaalmethode?

    Iemand die mij hier antwoord op kan geven? :)
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou tech support even bellen. Vind het heel raar dat je hele account suspended is omdat je gold betaling niet afgeboekt kon worden.

    dat zou hij toch gewoon naar silver moeten gaan?
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het gratis om Xbox Support te bellen? Kan dat nergens terugvinden op internet.. :)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  5. im Tacoo

    im Tacoo Not edible.

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook gehoord van een vriend dat ze zijn account hebben gebanned omdat hij automatische afschrijvingen van xbox blokkeerde en ze dus geen 60 euro voor nieuwe live abbo konden innen.
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Xbox Support inmiddels al gebeld. Ik moet het bedrag op m´n rekening hebben staan, dan kunnen ze het weer unblocken. :)
     

Deel Deze Pagina