1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Live Tournament Forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Biscuitje, 8 okt 2003.

  1. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoi, is het misschien een idee om een apart toernooi forumpje te maken. Nu is het een beetje onoverzichtelijk in het Live Gaming Forum. Hier staan wat centrale threads over games, daar staan wat vragen over Live games, daar staan dan weer nutteloze threads over welke content er mogelijk zal komen etc. En als je dan goed kijkt zie je af en toe een threadje over een bepaald toernooitje opgezet door een XBW-member.
    Het lijkt me erg tof, omdat iedereen dan meteen ziet wat er allemaal gaande is. En er zal dan waarschijnlijk meer initiatief worden getoont om zelf toernooitjes op te zetten voor ook nog ándere games als MotoGP.

    Ik kan nu al voorspellen dat dit afgekeurd gaat worden, dus vertel me dan waarom :+
     
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Fora's worden niet aangemaakt om te onderzoeken of iets zal slagen of niet, alleen als er genoeg animo voor is zal er vanzelf een forum voor verschijnen.
    Nu is dit niet echt het geval en daarom keurd ik het af :)
     
  3. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    En hoe-oh-hoe kunnen we dat dan laten blijken Meester Dioga?

    edit: En jullie grote concurent -die ik niet beschrijven mag- heeft het ook, check het daar maar eens uit.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2003
  4. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Meester?
    Gewoon almachtige koning Dioga voor jou hoor ;)

    Neh, dat herleid ik uit de hoeveelheid toernooitjes die hier worden geörganiseerd. Ik zou zeggen, is er wel vraag naar dan horen we dat vanzelf in dit topic :D
     
  5. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ok, hierbij dus toestemming van Almachtige Koning Dioga om jullie stem te laten horen! Post het hier als het jullie een goed idee lijkt om een apart forumpje te maken waarin wij met zijn allen leuke en gezellige toernooitjes kunnen organiseren! En niet alleen MotoGP.
    XBW-Volk, met jullie hulp is de verlossing nabij!

    edit: dit is nu al 43 keer bekeken en niemand heeft gepost :{ What is that people, you're making a fool out of me.
    edit2: misschien kunnen de andere 6 mods die nu online zijn hier hun lichtje over laten schijnen?
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2003
  6. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al tournooitjes dan... Het komt op mij nogal ad-hoc- achtig over. Maar mischien dat het met je initiatief anders wordt.

    Er moet een begin gemaakt worden.... er zij...


    Leeft dit echter wel of moeten we het live-spelen gewoon zien als een manier om zorgeloos te gamen en ondertussen wat info uit te wisselen. Ik denk dat ik nog in deze fase zit. :confused:
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    En de eerste enthousiasteling heeft zich reeds gemeld!!! Of toch niet.... :+

    Ik zie er geen heil in. Wil je het forum nóg meer gaan onderverdelen? We hebben destijds het games forum al gesplitst in een live en niet-live gedeelte, dus Live gaming heeft al extra veel aandacht. Genoeg aandacht imho. Dat is het ideale forum voor het opzetten en organiseren van toernooitjes. En wees nou eens eerlijk: volgens mij is er nog helemaal niet zoveel animo voor zoveel toernooien, iig niet genoeg dat het een eigen subforum nodig heeft.

    Extra subfora zorgen er alleen maar voor dat het forum minder makkelijk toegankelijk wordt.

    Het moraal van dit verhaal: Toernooitjes organiseren? Prima, maar dan gewoon in het Live Gaming Forum :cool:
     
  8. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    @Outlander

    Jezus, onder welke steen heb jij geleefd? Dit is dus het levende bewijs dat mensen het niet oppikken. Hier een aantal voorbeelden:
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    Enzovoorts, enzovoorts. Uiteraard zijn er een aantal op mislukking uitgelopen door gebrek aan animo. Vandaar dat ik naar een apart doelgericht forum streef.

    Maarja, bedankt voor je positieve bijdrage :{

    @donkervleugeleend
    Voorspelbare post, volgensmij kan ik jullie taak zo overnemen zonder dat iemand ooit zal merken dat het iemand anders is.

    Komop joh, logisch toch dat de toernooitjes niet zo in de belangstelling staan? Niemand ziet het. En waarom is iedereen dan wel zo enthousiast over XSN? 'Neuh, wie wilt er nou toernooitjes spelen'. Hoe kan je het nou weten zonder het te proberen?
    We hadden immers nooit geweten dat we zo'n drang hadden om te neuken als er geen vrouwen zouden zijn. (I know, vaag voorbeeld, het is al laat8))
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2003
  9. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ehm, is het misschien al eens bij je opgekomen dat die threads misschien wel eens geen succes hebben omdat de meeste mensen heeel misschien helemaal geen zin hebben om aan zo'n tournament mee te doen??? :) Als mensen echt zo graag aan een toernooi mee willen doen, dan hadden ze die threads heus wel gevonden lijkt me.

    Ik denk dus dat als je een speciaal tournament forum opent, je met een hartstikke dood, leeg, kaal en saai subforum komt te zitten. Sterker nog, dat weet ik haast wel zeker :cool:
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wacht maar ff op V3 ... toch Mirik ;)
     
  11. valko

    valko www.xboxkaart.nl

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    wie wil er een tournooitje unreal spelen lijkt me leuk. nederlands clans. ctf of tdm, bm alles is goed
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    ehm, dit topic is niet bedoeld om toernooitjes te organiseren, daarvoor kun je nog steeds terecht in het live gaming forum :)
     
  13. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    "ff" idd

    2045: XBW V3 launched! :+

    Over het forum.. tja als er heeeeel veel geslaagde tournaments komen :) we voldoen aan de vraag. Wie weet als Amped etc er zijn..
     
  14. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Tja, ik vind het een beetje flauw dioga en die eend om zo te reageren. Het is wel een beetje wiedes dat er niet veel toernooitjes zijn als daar de goede omstandigheden daar niet voor aanwezig zijn. Welke hond moet nou ruiken dat je in dat forum toernooitjes mag maken. Zet het dan iig in de ondertekst O-)
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zou het wel willen hebben, maaja, een Nederlander blijft een Nederlander dus moet prijzen winnen :+

    maar even zonder geintjes, ik zou het erg leuk vinden. ik snap ook niet waarom niet iedereen reageert. ik bedoel dat Moto GP2 championship gaat toch goed , waarom kan dan niet een EK/WK/ Whatever Tournament?
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Xbox Live toernooitjes zijn cool. Echter, zoals we ook al in de praktijk hebben gezien, is er nog weinig echt uit de grond gekomen. Het RTCW toernooi topic loopt bv ook al een hele tijd en is ook nooit echt van start gegaan en had imho ook geen goede basis.

    Juist nu er niet wordt aangedrongen op toernooitjes zijn het vooral de mensen die zoiets dergelijks daadwerkelijk kunnen en willen regelen die met voorstellen komen. Het Xbox Live gaming forum is ook nog rustig genoeg om het gewoon te combineren.

    Dit is overigens voor nu, binnenkort ligt dat waarschijnlijk helemaal anders maar dan moeten we de situatie opnieuw inschatten.
     
  17. Richard

    Richard I'm live enabled

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik denk dat het opzich wel een goed idee is. Ik bedoel, je neemt sneller deel aan een toernooi als je deze zo aan kan klikken als dat je er naar moet gaan zoeken. Tenminste ikke wel, als ik moet zoeken, dan zoek ik zeker wel, maar als ik hem na 358.794 pagina's nog nie gevonden heb, wat ik zoek, dan stop ik wel met zoeken. Dus ik steun het idee van Biscuit
     
  18. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Of een subforum nodig is weet ik niet, maar een paar maanden terug was die gedachte ook al aanwezig.

    Niet de discussie over de wijze van administreren, maar meer de opzet volgens puntensystemen sprak mij indertijd wel aan (ELO systeem of variantje daarop).

    Met name wanneer toernooien, competities of ladders een degelijke opzet krijgen zoals daar is besproken, kunnen zij imo een su6 worden. En zoals gezegd, wanneer het een doorslaand su6 wordt neemt XBW zelf maatregelen om het verder te structureren.
     
  19. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Lol, hier wat extra stemmen :D
    Maar die thread is een beetje doodgelopen.

    Zelfs Wouter en Fardo vonden het een goed idee.
    Ik had al zo'n vermoeden. De xbw-crew wordt gebrainwashed door Mirik.

    edit: Waarom reageerden de mensen daar wel, en hier niet? :'-(
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2003
  20. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt mij wel handig, een subforum :).
     

Deel Deze Pagina