1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Live Tournament Forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Biscuitje, 8 okt 2003.

1. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Doe maar, is wel handig!

2. Daniel NL

Daniel NL Guest

Ik zou het ook wel handig forum als er een sub-forumpje komt voor live-toernooitjes...

3. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    Ja doe maar zo'n subforum, mods jullie krijgen toestemming van mij om jullie eigen mening te zeggen....i.p.v een gezamenlijke mening.:+

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    We hebben toch al gezegd dat het er niet komt? Zeur dan niet verder aub :)

5. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    dan moet je m ff closen want ik d8 dat er nog een discussie over was.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee dan moet je in de discussie mee gaan, niet nog eens zeggen dat ej het leuk vind dat er een forum moet komen, want dáár is reeds op geantwoord.

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Doed, nu graaf je een thread op van meer dan een half jaar oud :confused:
    Times change... dat was toen Live net nieuw was, en mensen allemaal wilde ideeën hadden, je trekt het een beetje uit z'n verband door dat in deze context te plaatsen. Tegenwoordig zie ik nog steeds weinig animo voor toernooien. Nogmaals: als mensen echt zo graag aan toernooien mee willen doen, weten ze de juiste threads heus wel te vinden, of maken ze er zelf een. En ik schat de meeste members intelligent genoeg in dat ze wel weten dat Live Gaming de plek is voor toernooien.

En trouwens, die thread die jij opgroef ging helemaal niet over toernooien, maar over clans. Heel ander onderwerp dus.

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    goed idee deze thread...zo blijf je een beetje op de hoogte van alle tournies...ik wist bijvoorbeeld niet dat ze met een nieuwe rtcw tourny bezig waren

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik vind het nog steeds een goed idee, maar nog niet in deze context het experiment van Wouter met MotoGP 2 is een leuk begin. Van de fouten die daar gemaakt zijn kunnen we leren. Tevens zullen xbox live toernooien makkelijker te organiseren zijn. Geduld.

10. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    @Biscuitje

Ik heb even achter de "klikjes" gekeken. Wat me opvalt is de eenzijdigheid. Veel schieten (RTCW)en een beetje racen.

Ik denk dat hier een deel van het probleem zit. De keus is nog beperkt in live-games en met naam het genre. Ik kijk wel naar F1 maar ik hou echt niet van racen op de console. Ik denk dat er veel mensen live-gamen uit nieuwschierigheid voor het verschijnsel of zomaar voor de lol.

Als het zo blijft dan wordt het nooit wat.

Maar er gloort hoop. Ik zie dat er spellen komen zoals Tenchu en Magic the Gathering.

Een tournooi-opzet kan slagen als we orde in de chaos brengen.
    Er moet een structuur komen. Wellicht dat dit hier op het forum kan.

11. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Kijk, van dat soort mensen hou ik nou. Het XBW-beleid van nu is in mijn ogen een beetje van: Altijd tegenspreken wat de members vinden.

Maar ik had gisteren een kleine discussie met Shriko en Eckie op IRC, en die bleven maar met een argument komen van; als er geen animo is, waarom wel? Maar zoals ik al eerder zei, er komen pas meer toernooien wanneer er de ideale gelegenheid in de vorm van een forum voor geschept wordt. En niet andersom!
    En toen waren ze moe, en hadden ze ineens geen zin meer in de discussie, laf :{
    Neem bijvoorbeeld het "Suggesties, problemen, opmerkingen Forum", als dat er niet zou zijn zouden threads als deze en vele anderen er nooit zijn geweest. En zouden jullie nooit weten wat de members overal nou van vinden. Nu is er zo'n forum, dus is dit een heel actief forum geworden. Vergelijk het eens met elkaar.
    En geef dan jullie weerlegging, want jullie blijven maar gooien hetzelfde algemene argument.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat het maken van een speciaal forum voor toernooien gewoon voor teveel chaos zorgt. Uit ervaring weet ik dat iedere nitwit denkt een toernooi op te kunen zetten, omdat je dan klaarblijkelijkc ool bent. De mogelijkheid om een leuk toernooi op te zetten is er nu ook, waardoor alleen de personen die daadwerkelijk iets dergelijks kunnen draaien dat zullen doen.

Het MotoGP 2 toernooi is imho een succes, weinig fouten in de opzet/organisatie en een nog steeds grote opkomst.

13. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Ik stem voor, het zou leuk/handig zijn. Want dan komen er vaker tourney's :D Yay!

Maar ik bedoel, XBW is toch uiteindelijk voor de members bedoeld, dus als er nou een heleboel mensen een tourney forum willen.... dan is dat op zich toch niet zo'n probleem? Als jullie er nu eentje maken voor n maand op proef ofzo. Is dat n idee?

Trouwens: iedereen die RTCW heeft, klik hier voor het Unofficial XBW RTCW tourney!

Laatst bewerkt: 12 okt 2003
  14. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Laf?
    Weet je wat laf is? Mensen 's nachts lastig vallen en ze dan later op het forum persoonlijk af gaan zitten branden omdat jij je gelijk niet kan krijgen.

Maargoed, je kan het krijgen zoals je het hebben wil. Ik zal je de hoogstaandheid van jouw discussies even laten zien, dan weet je ook waarom ik deze discussie niet met je ga voeren:
    Meteen al bij de eerste reactie van iemand moet je sarcastische opmerkingen gaan maken. Grote jongen hoor, daar bereik je echt iets mee.
    Kan het nog laffer dan dit?

Let bij deze volgende vooral even op het tijdstip:
    [01:13:02] * Biscuitje has joined #xbw.nl
    [stukje loze discussie]

Nadat je ook van Shriko en mij geen gelijk kreeg:
    [01:33:33] <Biscuitje> fucking hell, weet je wat.. ik ga gewoon daar mijn toernooien organiseren, en lekker linken in m'n sig :p
    [01:34:05] <Eckie> doe dat, dat wordt al 5x gezegd in die thread...

Iedereen blij, Shriko en ik kunnen weer lekker verder slap ouwehoeren om half 2 snachts... maar nee:
    [01:45:41] <Biscuitje> ik weet dat jullie mij niet mogen, maar veel mensen vinden het een goed idee hoor

"Ik weet dat jullie mij niet mogen"? Wat is dat nou voor manier om een discussie te voeren?

[01:47:12] <Eckie> nogmaals, waarom voer je deze discussie hier?
    [01:47:22] <Eckie> in een chat-kanaal waar 1 mod half naar je luistert
    [01:47:29] <Biscuitje> omdat jullie daar niet antwoorden?!?!!
    [01:47:39] <Eckie> er wordt daar genoeg geantwoord
    [01:47:39] <Biscuitje> ik ga een beetje op mezelf reageren :confused:
    [01:47:45] <Shriko> het is kwart voor 2 snachts op zondag ochtend.. denk je dat we nu luisteren?
    [01:47:50] <Biscuitje> nee, 2 mensen dien zeggen dat ze het een goed idee vinden
    [01:48:07] <Biscuitje> maar idd, jullie hersenen wekren niet zo goed op dit tijdstip

Nogmaals, wie is er hier laf?
    Het is overduidelijk, je wil alleen maar je zin doordrijven en je vindt het daarbij heerlijk om de mods en admins van dit forum af te zeiken. Sorry, maar daar leen ik me niet voor. Als je iets wil bereiken zal je toch moeten trachten een normaal gesprek te voeren.

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ik ben voor het forum !!!!

16. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    leuk begin? .... fouten?

Man, wij hebben een competitie lopen met 48 mensen waar wekelijks bijna iedereen aktief aan meedoet. Gezellig, en toch serieus en vooral veel fun. Welke fouten?? ... :+

En op de vraag van de topicstarter: in mijn ogen is het op dit moment ook niet nodig. Als je even rondkijkt op het forum zie je dat er al aardig wat sub-forums zijn, er moet wel een duidelijke structuur in de indeling blijven. Om nu een subforum te openen voor wat mogelijke toernooien (waar op dit moment niet veel vraag naar is) is kortzichtig. De kans dat het namelijk binnen no time doodbloed is nogal groot.

Met het oog op een aantal spellen die eraan komen kan dit vrij snel veranderen. Daar zijn wij voor, om dit te onderkennen en ernaar te handelen.

Je kunt in het Live Gaming en het Games forum perfect toernooien opstarten en onderhouden (als een topic erg actief is blijft het toch bovenin hangen). Totdat eventueel dit soort initiatieven ineens een 'hot item' wordt bij komende spellen raad ik je aan daar je heil te zoeken.

En alsjeblieft, loose the attitude een beetje ten opzichte van de mods en crew. We zijn hier allemaal voor ons plezier en doen ook allemaal ons best om het leuk en informatief te houden ;).

17. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Omdat we niet de minste zijn hebben we een leuke oplossing bedacht. Er komt in het Live Gaming forum een sticky thread waarin links naar al de verschillende toernooien staan. Nu heb ik even geen tijd (ik moet aan het MotoGP2 toernooi meedoen ;)), maar die thread maak ik later op de avond aan.

Gaarne daarna voortaan een PM naar mij, of mailtje naar marius@xbw.nl sturen als je wilt dat jou toernooi ook aan deze lijst wordt toegevoegd of wordt verwijdert.

18. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dankjewel :)

Het is een begin ;)

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    idd een goed begin

20. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    en hoppa, hier issie! :cool:

Voor evt wijzigingen of onvolkomenheden, lees de thread en neem contact op aub :)

Deel Deze Pagina