1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Live Tournament Forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Biscuitje, 8 okt 2003.

1. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Mjah, een hele ernstige fout ontdekt; Tussen Midtown Madness 3 Challenge en Burnout 2 competitie moet een enter :cool:

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heb het al aangepast :cool:

3. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    en dat is alles wat je hebt te zeggen? Lekker positief :{

:)

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Tering, lekker bot zeg.
    Het was een grapje, vandaar die ':cool:'

5. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    pfffff, nee dat is tactisch en subtiel. Het was een grapje, vandaar die ':)'

:+ (ok ok, kappen maar. We snappen het wel denkik ;))

6. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, we kappen daarmee, en we gaan verder met het pleiten voor een echt subforum 8)

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Eigenwijs, ofniet? :{ Zo'n forum komt er voorlopig toch niet, en we hebben al meerdere keren uitgelegd waarom niet. Met het plaatsen van een sticky hebben we toernooien al meer aandacht gegeven, het een duidelijk te vinden plek gegeven, en dat is voorlopig meer dan voldoende.

8. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Nounou Darkwing, zag je die '8)' erachter? Dat betekend dat ik een grapje maakte. En ik heb allang bedankt gezegd.
    Nougoed, jij hebt blijkbaar dus geen zin om te kappen |:-

9. Sigma

Sigma Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik heb een beetje rondgelezen in de discussies hier, en ik heb het idee dat de mods/smods/admins niet echt goed luisteren naar de leden, beschouw dit niet als flame, maar als een advies :). Zelf heb ik veel ervaring met communities bouwen, en onderhouden, hierbij moet je naar je leden luisteren. Na het lezen van deze thread lijkt het erop alsof de xbw staff niet echt zin heeft om wijzigingen aan te brengen aan hun huidige fora. Waarom niet? Er is toch duidelijk gebleken dat er genoeg animo is voor toernooien, door toernooien in een wat groter daglicht te stellen zouden leden dus ook enthousiaster worden van het forum en hierdoor zelf ook hun eigen toernooien gaan organiseren. Ik zou zeggen, denk er eens goed over na, jullie streven er waarschijnlijk naar een volledige xbox community te bouwen, zorg dan ook dat alles er is. Een forum is makkelijk gemaakt, en makkelijk weer verwijderd.. geef anders biscuitje een mod functie in het subforum, hij lijkt zich actief bezig te houden met het beter maken van deze community, dus zal hij ook waarschijnlijk zijn best doen om een forum, waar hij zelf naar streeft, goed te onderhouden.
    Denk er eens over na :)

-Sigma.

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25

Wij luisteren zeker wel naar onze leden, maar tussen luisteren en de verzoeken van alle members inwilligen zit een groot verschil :D

Wij zijn zeker wel pro wijzigingen, mits deze nuttig zijn en de boel verbeteren. Zo is laatst het wisselforum ingevoerd, zijn we in X-bazar met Tags gaan werken na een suggestie van een member, en zo zijn er nog veel meer dingen die dankzij inbreng van members ingevoerd zijn.

De reden dat wij tegen het invoeren van een toernooienforum zijn, is dat we op dit moment meer dan genoeg subfora hebben. 15 stuks om precies te zijn. Hoe meer subfora je aanmaakt, des te onoverzichtelijker wordt het. Daarnaast is er al het Live gaming forum, de ideale plek voor toernooien. In het Live gaming forum is sinds kort ook een Tournament-sticky geplaatst (naar aanleiding van deze thread nota bene), en dat is voorlopig naar onze mening meer dan voldoende.

Whahahaha, Biscuitje een moderator functie!! Goeie grap 8)

11. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Kan iemand ff het IP van deze doed natrekken..volges mij hebben we hier met Biscuitje #2 te maken...;)

12. Sigma

Sigma Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zeker niet gast :p, ik hoop ook niet voor de admins dat mijn ip hier publiekelijk gepost wordt.

13. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ha Sigma, allereerst welkom hier.

We hebben in dit geval mijns inziens vrij goed ingespeeld op de vraag. Een subforum voor Xbox Live toernooien is op dit moment niet aan de orde. Er lopen te weinig toernooien. En er is te weinig animo qua daadwerkelijk goed opgezette competities en toernooien om daar speciaal wéér een subforum voor te openen in een toch al erg uitgebreid forum. Wat ook nog eens graag overzichtelijk blijft. Ik zwans niet uit mijn nek. Ook MotoGP2 had zijn een eigen subforum met competitie ideéen en in het begin veel vraag en antwoord. Toch is dit subforum weer opgedoekt na een aantal maanden wegens het doodbloeden en een vermindert animo.

Natuurlijk is het ontzettend belangrijk om je als grote Xbox website, met daarachter een bloeiende community en groot forum ook naar de leden te luisteren. Dat neemt niet weg dat de moderators en crew ervaringen opdoen en 'een geheugen hebben'. Beslissingen die worden genomen zijn vaak gebaseerd op, of genomen met zulke ervaringen in het achterhoofd.

De komende tijd komen er meerdere spellen aan die geweldig in toernooi / competitie vorm kunnen worden gespeeld en zoals aangegeven zal op dat moment weer worden bekeken of het nodig is om een subforum hiervoor te openen. Ook komt V3 van XBW nog eens steeds dichterbij waar mogelijk (ik ben niet 100% op de hoogte) meer ruimte is ingedeelt voor clans / competities en toernooien.

Er wordt ook weldegelijk gekeken naar de (directe) behoefte van de leden, getuige het wisselforum wat nu voor StarWars KOTOR is gereserveerd. Misschien zie ik de dingen anders als jij?

En of biscuitje nu mod van een nog niet bestaand subforum zou worden kan ik niets over zeggen, aangezien ik niet bepaal wie mod word. Hij wil inderdaad graag deze community beter maken, maar of hij het ook gezelliger probeert te maken is een 2e vraag. Dit gezien zijn - nogal- bijdehante opmerkingen af en toe. Maar dat is een puur persoonlijke mening :)

[edit]: tja, tiep je een lang verhaal, antwoord DWD al met zo'n beetje alles wat ik ook zeg :)

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het enige wat me opvalt is ... dat jullie alle twee uit hetzelfde gebied komen en beide @home hebben ;)

*.venlo1.lb.home.nl

maar de rest is anders... en biscuitje en sigma zijn nu beide on-line :+

15. Sigma

Sigma Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een discussie :| ik ben het gewoon met biscuitje eens.
    hm trouwens
    dat ligt echt wel ff een eind hier vandaan hoor maat ;|

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kennelijk toch niet genoeg :) Wanner één van de 8000 strijd voor een bepaalde feature betekent dat niet dat er direct geluisterd moet worden.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hehehe was een grapje... :) ... twijfelde niet eens...

... maar op dit moment nog geen apart sub-forum ... maar als het storm loopt kunnen meningen veranderen

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niks mis mee, alleen staat ook dat niet voor dat een bepaalde suggestie direct doorgedrukt moet worden :) We zijn zelfs Biscuitje tegemoet gekomen, en hebben hem redelijk beantwoord met normale argumenten. Geen onredelijkheid of iets in die trant.

19. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Zo lollig dit 8)

Maargoed, genoeg aan of op te merken maar daar ga ik niet meer aan beginnen :eek:

Maar straks als dit idee ingevoerd is (V3 ofzo) en het is helemaal popie-jopie; dan ben ik toch degene die het toen allemaal fout deed...
    En wat betreft het zogenaamde bijdehand zijn, zou jij ook geen rare opmerkingen gaan maken als niemand jou geloofde wanneer je vertelde dat 1+1 2 is. Maar blijkbaar wordt mijn goede wil niet gewaardeerd.

20. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Jawel, maar helaas vertel je hier geen feit maar een theorie. :cool:

Deel Deze Pagina