1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Live Tournament Forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Biscuitje, 8 okt 2003.

1. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Zou ook wat dat aangaat nog geduld hebben. XSN is toch met name op de VS gericht. XSN label is voorlopig MS exclusief (dus geen games van andere publishers) en live games zijn nog op 2 handen te tellen.

Mijn ervaring is dat met name 'het commitment' (toewijding zo u wenst) tegenvalt, mensen al snel afhaken en zich niet echt realiseren dat een competitie (of zelfs een klein toernooi) een paar uur vrije tijd kosten.

Mischien wel typisch Nederlands :confused:

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Lol, als je ff leest wat ik schreef dan zitten we allemaal op dezelfde golflengte. Het discussieert wat gemakkelijker als je het over hetzelfde hebt :+ Wat Guus vertelde is namelijk allang afgehandeld.

Maar ik had het erover om de (xbw-) XSN toernooien die vast en zeker gaan komen ook in die toernooien thread van Marius te gaan vermelden.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zeker.

Probleem met opkomst en communicatie is ook dat wanneer er WEINIG toernooitjes zijn het contact waarschijnlijk beter is (mits goed georganiseerd). Wanneer er juist meer komen gaat dat denk ik mislopen, waardoor dan juist de wil om het meedoen aan zo'n competitie en de wil om daar in te kunnen competeren daalt...

Vandaar dat ík meer een fan ben van 1 competitie op 1 moment per spel. Niet dat wij in de hand kunnen houden wat hier op het forum gebeurt, want met meerdere competitie's heb ik geen enkel probleem maar ik geef ergens anders de voorkeur aan..

Deel Deze Pagina