In rijssen bij intertoys lagen er nog 5!!!! Dat was vanmiddag he en morgen zijn de winkels dicht in rijssen moet je mzzl hebben dat ze er maandag nog liggen
Als ik het zo lees is het voor de meesten (ondanks trage levering voor sommigen) toch verstandig geweest bij XBW te preorderen, anders had je dus pas in april een kitje gehad.
bart smit den haag heb hem bij de bart smit in den haag gehaald(donderdag avond) en die had een heel krat vol. zeker een stuk of 25 ofzo(minstens) maarja..is dan ook den haag*lol* ---NNEX---
was vandag in haarlem en daar heeft EEN winkel er nog precies 13 liggen ze hadden er 15 maar ik heb er 1 en ja iemand anders dus ook zal dus maar zoeken in haarlem
ik hoor andere geluiden,maar goed...xbw zou er niks aan kunnen doen,maar ik had het al verw8 dus maar niet een kitje besteld(sorry,jongens) Maar bij bartje smit liggen er zat!!!!....dat hele gedoe dat er maar een aantal zijn...marketing!!! Vanmiddag om 4 uur waren er bij Bartje nog zat te krijgen....Maandag dus daar maar eens gaan kijken als je het nog niet hebt.
Ondanks dat er een aantal bestellingen in de soep zijn gelopen hebben toch een ruim veerigtal XBW-ers al op 12 maart online kunnen gaan! Nog een 50/60 tal de 13e en dan nog X aantal de veertiende... Voor die eerste 2 mensen was het inderdaad een behoorlijk geslaagde actie. Vvoor de rest en onszelf echter minder. Alles had op 12 maart moeten aankomen, zoals de afspraak was tussen XBW en Micromedia...
Ik bel dus alle bartsmit en frs en dixons op rond de omgeving van Eindhoven en ze zeggen allemaal dat ze maandag 16 maart weer xboxlive starterpakketten krijgen.Dus van da april klopt dan ook niet echt meer he
Luister beste man, 600 pakketjes naar NL, (kweetniet de echte aantallen maar ik maak een schatting) 300 heeft XBW in beslag genomen, laten we zeggen der zijn 100 winkels die XBL verkopen. rekenen rekenen rekenen ET VOILA! 3 pakketjes per winkel! Ik heb daarom bij Bart Smit, ja jullie horen het goed BART SMIT al 2 maanden van tevoren besteld. Op 13 maart bleek dat nog steeds niemand anders had gebeld behalve ik. Iedereen gaat zijn Kit halen in andere winkels! Ik heb daarom nog twee kit voor mijn vrienden kunnen vrijhouden. mzzls
Ja maar waarom krijgen alle bartsmits en frs en dixons dan maandag 16 maart al weer een nieuwe lading?
Ik maak ook een schatting: Nederland heeft 16.000.000 inw, Soest heeft 40.000, Soest heeft Dixons, BartSmit en FRS. Bij Dixons kocht ik op 13 maart 1 van de 2 setjes die ze hadden. Stel BS en FRS hadden allebei ook 2 setjes (ben niet wezen checken) dan dus 6 setjes in Soest oftewel 6 * 16.000.000 / 40.000 = 2.400 voor heel Nederland Hehe Waarvan 10% hopelijk GhostRecon gamers dus moet ik straks minimaal 239 friends kunnen toevoegen THrzone
Bijna alle kitjes zijn al uitverkocht.. Ik krijg de mijne nog van XBW, was niet thuis toen ze het kwamen bezorgen, verder denk ik dat je gewoon moet wachten tot de nieuwe levering.
Ik was vrijdag nog in de makro en ze hadden geen live kits liggen. Ze hadden zelfs niet eens de controller s.
Ik ga binnekort ook een Live kitje halen. Had al in de winkel gekeken maar het is echt nergens te vinden. Zelfs speciale gameshops hebben het niet meer.
Het probleem is is dat ze dat altijd zeggen. En dan zeggen ze maandag weer: we hebben ze nog niet binnen, dat is vreemd. SURE!