kun je ook de hoed van dizzy? want tot nu kun je geen vette hoofddeksel en omdat dizzy awesome is zou ik die op mn avatar willen plakken.
300 wel, 200 niet. Zelfde met arcades. 800 vind ik ok, 1200 in veel gevallen niet. Bij dit soort dingen is 250 mijn grens, daarnaast koop ik zoiets maar éénmalig. Dus vandaar
Als je het nieuwe dashboard hebt, druk je op de guide en dan de linker tab. Of My Xbox en dan naar avatar en daar is er ook een tab voor.
huh ik snap het niet, ik kan dan alleen gewoon game marketplace en video marketplace, maar zie niks staan over nieuwe dingen voor je avatar. Met het nieuwe dashboard bedoel je toch gewoon NXE
Weet niet of die update al uit is, maar mensen die een tijdje geleden een email hadden ontvangen om de nieuwe te testen kunnen die optie wel zien . Maar ik had gisteren weer een update, dus ik dat iedereen nu gewoon dat moet hebben...
Nee, dat is alleen voor de mensen die zich geregistreerd hebben Maar goed, duurt toch niet meer zo lang voor de mensen die zich niet hebben ingeschreven. Dinsdag kunnen jullie er ook al van genieten
Uhm de officiele release is toch dinsdag of woensdag pas? Want ik heb nog geen update ontvangen. (Doe niet mee aan preview programma.) Zeker weten dat die update niet gewoon Beta fixes zijn?
Die regelmatige updates (Volgens mij heb ik er nu al 3 of 4 gehad) zijn inderdaad gewoon Bugfixes. Dinsdag is de officiële release van het Dashboard update, ja.
Ik zet nu net mn xbox aan en krijg een update...krijg ik nu nog de preview?? Had me daar idd wel heel laat pas voor opgegeven, maar is toch beetje onzin om mij de preview te geven de dag voordat t officieel uitkomt?? Maja, kan ook zijn dat ik m eigenlijk zaterag al heb gekregen, maar heb sinds vrijdag mn xbox niet meer aan gehad!
Dat is de US, we hebben het hier over een NL xbox nieuwsbrief over de NL xboxlive. En die klopt dus gewoonweg niet.