dat je een ROD krijgt /edit: voor sommigen issie nu al Live en jawel hoor de 1e E74'tjes zijn weer een feit *oops* en voor sommigen loopt t dashboard kaktraag *huh!*
Nope ik ook nog niet, maar je kreeg bericht voor de 31 dacht ik dus er is nog kans En Major Nelson heeft ook nog niks over gemeld
http://twitter.com/majornelson Nog een dagje geduld dus. Al zou het voor ons best woensdag vroeg in de ochtend kunnen worden, weet niet helemaal hoe het met tijdzones zit.
Cool! Ik ben benieuwd wat de reacties zullen zijn. Ik heb er persoonlijk niet zo'n behoefte aan om het uit te proberen (bovendien ben ik binnenkort op vakantie tot na 11 augustus), maar dan weten we iig waar we aan toe zijn.
't kan een hoax zijn, maar deze site legt uit hoe je NU al kan zien of je erbij zit. Het komt er op neer dat je weer naar je MS connect omgeving moet gaan en dan zou je instructies moeten zien en wat. Ik kreeg in ieder geval (nog) niets te zien (sommigen wel gezien de xbox.com fora).
Ha Dulle nee, want de link ging direct naar MS connect en was al ingelogd en kwam op de originele pagina terecht... M.a.w. ik heb geen gegevens in moeten tikken; dat heb ik natuurlijk wel ff gecontroleerd voordat ik het plaatste
Euh, bij mij staat er gewoon dit in m'n connect dashboard: Of is dat gewoon dat ik deelneem aan een kans op deelname?