*heeft een 6 staan ondanks 2 dagen silver gehad te hebben. Yay, jammer dat er nog alleen xbox 1 games on demand zjin.
Indie games zijn toch US only? Ik merk wel dat mijn dashboard een stuk sneller is geworden en niet meer 10 tot 20 seconden vastloopt tijdens het gamen wat erg fijn is. Toch wel een ruime verbetering, ook al brengt deze update niet schokkend nieuwe dingen.
Wat zou het maximum zijn voor het aantal jaren gold... 7, 8? ps. het lijkt erop dat als je een nieuwe avatar gamerpicture neemt waarbij je een prop gebruikt (in mijn geval die achterlijke wattenstaaf) en in beeld is bij het nemen van de foto, vervolgens opslaat, niet wordt getoond of opgeslagen. Kortom als je hier links over MARVIC_NL gaat zie je nog mn oude avatar pic... een bug of? /edit: inmiddels issie geupdate... zit zeker wat uren vertraging in
Ik heb hem ook even binnen gehengeld, en ik heb dus een 1. Heb net weer een jaar gold gekocht na ongeveer 2-3 maanden silver te zijn, dus die teller wordt niet gereset hoor, zo vervelend is microsoft nou ook weer niet!
is de bug er nog steeds dat een game telt als volledig gehaald als je met dlc van een spel op 1000GS komt?
Hoe zit dat nu met dat geluidje wat je door je headset hoort als je bijvoorbeeld een party joint, Is dat misschien ergens uit te zetten? Ik vind het behoorlijk irritant en al helemaal omdat mijn wireless headset op zijn hardst staat (Ik ben slechthorend dus ik kan niet anders.) Dat geluidje is dan namelijk zo hard dat het ook door echo't naar de rest van de party members. (niet echt fijn voor hun.) Alvast bedankt voor jullie hulp.
Zijn er al Avatar Awards en unlockables bekend? Ik weet dat Splosion Man iets zou hebben, maar heb het nog niet ontdekt. Is er verder al iets bekend? En is het mogelijk om de Xbox 360 controller te krijgen die je avatar vasthoudt in de Avatar Marketplace? Dat ziet er best tof uit namelijk
Ik ben geaccepteerd voor de update (ik kan bij alle nieuwe features enzo) maar wat moet ik nu doen? Ik ga er wel van uit dat ze er een redern voor hebben om al die mesnen een kens te geven voor de nieuwe update
Lol, ja dat zou ik kunnen doen, maar dan wel subtiel, ik ben niet zon opschepper . Maar moet ik niet microsoft helpen ofzo, aangezien het toch nog een beetje beta-ish is?