Heb ook een mailtje gehad in het engels Maar wat is dit nu precies eigenlijk, ik heb die update al een x gehad, wat zou er nu dan voor verbeteringen bijzitten?
Ik merk niet veel verschil met de oude versie hoor. Achievement venster is wel veel beter nu in het Xbox guide menu.
Ik heb een mailtje ontvangen dus ik denk dat ik er ook bij zit (ff kijken). E: Jeuj, zit er bij. Ik heb wel een engels mailtje gekregen.
Elkekeer als ik inlog op die site, dan blijft hij oneinidg laden, weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Lol, het werkt wel met Iexplorer maar niet met google chroome Nu heb ik met toch opgegeven, hopen dat ik erbij zit.
Ik gebruik ook Internet Explorer, geen idee of dat iets uitmaakt. Morgen de update downloaden, ben benieuwd.
Nou vindt het niet veel voorstellen, enigste wat ik zo snel zag was een 3tje bij mijn naam en dat je een overzicht hebt van alle uitgespeelde games..
Tsja, het is precies wat er beloofd was. + nog meer (Zie NXE installaties topic) Dan had je dus al kunnen weten dat het niet veel voorstelt. Het belangrijkste vind ik iig de performance update van de marketplace. En het rating systeem
Wat dacht je van die lag bij het guide-menu of dashboard? Die is met deze update toch ook opgelost? Dat alleen maakt het al een goede update.