1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Live update zorgt voor kapotte Xbox 360's

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pretender, 19 mrt 2006.

1. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zaterdag nog een update gehad, maar heb er nog weinig van gemerkt..:{

2. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog geen update gezien . :confused:

3. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb nergens last van, mijn xbox doet het perfect.... dus weet niet waar jullie allemaal last van hebben. Maar ik denk dat er zo over het net behoorlijk wat word overdreven... (ik zeg niet dat jullie dat doen!).

Maar als ie wel steeds vastloopt is dat best balen...
    MAar dat zoiets nou aan een update ligt...best vreemd

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    kan natuurlijk toeval zijn. En als dat bij een paar mensen gebeurd, denkt iedereen gelijk dat het aan de update ligt...

5. azn_crzy

azn_crzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mn 360 al een maandje en hij is maar 1x vastgelopen (volgensm ij mijn eigen schuld omdat het vrij warm was in mn kamer) voor de rest heb ik geen problemen gehad met welk spel + update dan ook.

Voor de mensen waarvan de 360 crashed om de haverklpa. Welke dashboard vesie hebben jullie??

6. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom ben ik een beetje bang voor de zomer. Op zolder (mn kamer) is het bloedheet in de zomer, hopen dat die 360 niet oververhit raakt. Nu blijft die nog lekker koel

7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    na de laatste updat heb ik opeens last van vastlopers.

nieuwe update dan maar :)

8. 3SP

3SP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn 360 was in 3 maanden nog nooit gecrasht /blijven hangen.
    Ik zit nu pas een week op live en hij is nu al 5 keer blijven hangen.Kweet niet of dat door die update komt of gewoon door live zelf ofzo

9. Nicky vd Berg

Nicky vd Berg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds dat ik de update heb kan ik niet meer op Live komen het zegt dat hele tijd dat men IP Adres niet goed is... Weet iemand wat ik hier aan kan doen ??

10. SupahMaster

SupahMaster Guest

Die van mij is nog nooit gecrashed :) Heb hem sinds 15 dec. en geeneen vastloper. Ook niet met GRAW op live.

11. Nicky vd Berg

Nicky vd Berg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij werkt alweer bij mij, alleen ff de router opnieuw aan en uit zetten! Voor de rest moet ik eerlijk zeggen dat ik eigenlijk ook nog geen problemen heb gehad.

12. NEO_X

NEO_X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Textures zijn content van de game zelf...het is een zoveelste TS 2 bug.

Laatst bewerkt: 9 apr 2006
  14. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahah, zwaar aan de tatoo's zeg maar.... Die onderarmen is Henk Schiffmacher jaloers op ;-)

Ik zal je zeggen dat ik (of het door die update komt weet ik niet, maar t zou best eens kunnen) met Fifa elke x als ik een wedstrijd online heb gespeeld en ik in het "statistiekenscherm" kom na de wedstrijd me 360 vastloopt. En geen krasje op de cd.... hoe verklaar je dat dan??????

Deel Deze Pagina