1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] xbox live verlengen met starterkit kaart?

Discussie in 'Games' gestart door pippinNL, 27 jul 2004.

1. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    En kan het nou? Ik heb nl een starterkitje thuisliggen en heb vorige week een ander gebruikt voor het aanmaken van een account. Ik kan dan toch vanaf volgende week met de tweede code mijn abo verlengen?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Naar mijn weten kan het niet ... maar je kan het proberen ... als het werkt meld het dan hier :)

3. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is dat als ik het probeer ik mijn starterkitje niet meer terug kan sturen naar Bol.com (het duurde te lang dus ik had een andere gekocht, als je eenmaal live in je kop hebt... 8) ;) )

4. realxboxgamer

realxboxgamer Speedfight II X-Race

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Abbo vorige week verlengt.

Er staat nu dat mijn abbo afloopt op 14-03-2005.
    En voor het volgende jaar(t/m 14-03-2006): Already paid for!

Het kan dus wel.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    thnx!

6. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    yep, thanx. Volgende week maar even verlengen :9

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is correct. Sinds de 1e grote Xbox Live update kun je je account met een starterskit verlengen. (Volgens mij heb ik dat indertijd ook vrij duidelijk op het forum omschreven - Zoek maar naar mijn posts van 11 september 200:cool:. je hoeft dan niet te wachten tot het jaar om is, maar kunt de code van de 2e starterskit al nagenoeg meteen ingeven.

Xbox Live geeft dan nog steeds aan dat je abbo na 1 jaar vervalt, maar zet er gelijk bij dat de verlenging voor het 2e jaar 0 euro kost. M.a.w. de 2e starterskit is dan als "betaling" voor het 2e jaar geaccepteerd.

Na het ingeven van de 2e code kun je niet meteen een 3e en 4e code ingeven; je moet dan wachten tot er een jaar om is. Zodra het 2e jaar is ingegaan kun je de code voor het 3e jaar ingeven.

8. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ok deze info zocht ik! Tjonge wat werkt die zoekknop toch goed ipv een neiuwe thread aanmaken... ;-)

Maar goed ik hoor mensen over een xbox live starterkit voor 30 euro?! Waar hebben jullie die gezien dan? Btw ik heb best haas twant op de 23e loopt mijn 1jarige account af...

EDIT: ik zie al iets bij bol.com staan. Maar WTF is het verschil tussen de normale live set (59 euro) en de ambassador set (25 euro)? Btw als ik bij bol.com bestel ben ik eigenlijk la te laat want dan heb ik hem nooit op de 23e...

Laatst bewerkt: 19 aug 2004

Deel Deze Pagina