Ik denk niet dat het sneller laden iets te maken heeft met het vaker spelen van games. Ik denk dat als je een game eruit haalt dat dan gelijk je cache geheugen op de harde schijf ook gelijk leeg maakt. Die drivers zouden goed kunnen en waarom niet? Hoe je het ook bekijkt elke console is een pc en die kunnen altijd betere drivers gebruiken. Ik geloof er wel in.
Helaas, ik kon XBL niet installeren omdat ik geen ethernet kabel had verbonden met PC (die moet er in zittennml, en ook nog eens in een andere PC). Heb op het moment even geen netwerkkaarten in de PC en dus geen zin om daarmee te gaan porren.
HUH dat hoeft helemaal niet wat jij nu zegt. Maar met SC kun je ook geen X-box live installeren. Je kunt het zowiezo wel met UC.
ehm met sc kan het dus wel, alleen hoeft de xbox niet verbonden te zijn met je pc maar alleen met je modem, hij heeft namelijk alleen een ip nodig.
Je hebt waarschijnlijk een Netwerkkaart aan de andere kant nodig die er voor zorgt dat er signalen doorheen lopen. Een andere Xbox zou het ook al moeten doen lijkt me. Of heeft de redacteur er geen 2?
... dat scherm in Halo doet er altijd 2 sec. over als je verder gaat in de laatste map waar je bent gebleven of de laatste map die Halo heeft ingeladen. Dus... word dit niet door de war gehaald nu?
Good point, iemand zou eigenlijk eerst een paar keer op moeten starten zonder XBL en daarna met om te kijken of er wel of geen verschil tussen zit.
Uiteraard moet je eerst ff je Xbox 'cleanen' door 4 andere games te spelen oid. Ik ga het vanavond nogmaals proberen.
Ik vraag me af of dat Live! ook je Xbox kernel c.q. dashboard aanpast, daarom heb ik effe de versie nummers genoteerd (te vinden onder Dashboard / Settings / System Info en dan wachten tot halverwege het scrollertje). K: 1.00.4034.01 D: 1.00.4920.01 Ik heb Live! geinstalleerd vanaf de Splinter Cell schijf. Wie heeft hier nog geen Live! en wil die nummers 's checken?
D staat waarschijnlijk voor Dashboard. Ik vraag me af of andere mensen de zelfde versie veranderingen hebben en of het uitmaakt dat je de SC Mech of UC Live opties installeerd. Het is ook handig als iemand de laadtijden even clocked ( Is wouter waarschijnlijk al mee bezig) en van te voren er wel voor zorgt zoals Wouter al aangeeft dat het geheugen vrijwel leeg is van de game door er eerst 4 andere te spelen. Verder zou het handig zijn dat de mensen met hun ondervindingen even opgeven wanneer ze de Xbox hebben gekocht omdat de nieuwe versies blijkbaar ook al sneller zijn als de oudere.
Unreal gaat niet sneller lopen, me laadtijden worden niet sneller. WiXX heeft deze dingen als eens vaker meegemaakt en weet dat het allemaal pshychisch is want nu gaan jullie kijken en zeggen "owja man gaat ineens sneller" maar vergeet niet dat de xbox heel afwisselend is in laadtijden (ene keer gaat het snel andere keer niet) Okee dat komt door de cache als je Unreal hebt kan je dit testen. Stap 1: Gooi unreal erin en probeer het filmpje weg te klikken van atari (als het de eerste keer is dat je het spel erin doet of daarna 4 andere games hebt gespeeld zou dit niet kunnen). Stap 2: Start na loading overnieuw op en nu merk je dat het filmpje wel weggeklikt kan worden. Komt omdat het filmpje nu op de hd in de cache staat. Maar bij doa3 duurt het nog steeds lang voordat me mannetjes (in kies scherm) geladen worden.
Hmm ik denk niet dat het live is (ik heb zelf live) maar gewoon de cache op je hardeschijf, die je 3 laatste games bewaard... Mischien is het ook wel live want hij laad wel ietsjes sneller ja
Heeft het "installeren" van Live! geen gevolgen voor als het pakket er daadwerkelijk is? Dat ie bijvoorbeeld je oude drivers wil updaten maar dat die er al zijn en dat ie dan gaat flippen ofzo? Hmm, ik wacht liever met het installeren van Live! tot 14 maart...