goed genoeg..je hoeft je geen zorgen te maken...ljikt trouwens wel of alleen in rdam chello zo k*t is
hardstikke bedankt ... wahah ik maak me snel zorgen ja, idd ik hoorde dat Rdam erg slecht is, maar hier op het arnhemse chello netwerk gaat et behoorlijk goed vind ik, het valt hier eigenlijk nooit stil, soms een storing maar dan ook echt SOMS!
Weet iemand wat DNS is? En waar kan ik die vinden van mijn chello verbinding? Ik weet niet meer waar ik het moet vragen dus dan maar hier. Alvast bedankt
yep, da's gewoon iets wat chello met die nieuwe modems heeft gedaan...soort IP lock, ik hoop dat het me lukt om de de kabel rechtstreeks aan te sluiten..(weet niet of ie lang genoeg is..) Ik had verwacht dat ik het met dat internet sharing programma wel kon oplossen..maar het lijkt er niet op ik probeer die directe connectie later wel thnx for teh help Locke
ja ik hoor ook vaak dat die speed check niet echt betrouwbaar en nauwkeurig is.. misschien ben ik ook wel langzamer met mijn xbox!!
Dns = Dynamic Name Server staat op je Chello overeenkomst papier, onder aan bij Name server... elke regio een andere! Friesland/Flevoland: 212.142.28.66 OF 212.142.28.130 Gelderland: 212.142.28.66 OF 212.142.28.130 Brabant: 212.83.68.130 OF 212.83.68.131 De rest weedik niet dit zijn de enige op mijn papier
166 MS.... ik neem aan dat het de ping moet voorstellen, en 166 is toch erg langzaam? ik ben 20 gewend met pc games enzo
de ping die je gewend bent is de ping naar waarschijnilijk een nederlandse server...dit is je ping naar een ms server...in uk geloof ik
nee niet naar UK, naar de centrale server van MS in redmond washington ofzowiets Wel een poep ping denk ik.. maar goed het is Peer to Peer dus dan maar tegen europeanen, oh en trouwens volgens mensen op het xbox forum is die ping erg onbetrouwbaar... een ping naar een andere populaire server via je pc, is een stuk lager enzo!
olol nadat ik vrijdag m'n kabel uit mn pc trok en in mn Xbox deed, was ik meteen tot zaterdag avond internetloos...g0g0g0 chell00000 nog steeds geen connectie gehad met LIVE!
hahaha ik had precies hetzelfde man Ik heb sinds 3 uurtjes pas weer internet hierro Ik belde die dwazen daar en wat bleek: Ze hebben dus de boel over gegooid. Mensen met een Motorola of Cornerstone modem moesten dus opnieuw inloggen. Iets wat dus hier 3 fucking dagen geduurt heeft! Gewoon steeds ff stekker eruit en erin duwen. Je word vanzelf weer aangemeld haha. Oja die chellosnol zei dat er ongeveer 1000 modems per uur worden aangemeld dus succes
olol VAAG dat had ik dus ook (Motorola hiero) Ik heb net door m'n kable direct in mn Xbox te proppen connectie gekregen (vet snel ook..die update duurde nog geen 30 seconden) Een probleem alleen...ik wil niet dat ik de hele tijd met dat fucking stekkertje heen en weer moet lopen En dan nog...ik effe die crap uitgeprobeert..kwam natuurlijk niet veder dan de subscription code..nah ik hall die stekker d'r weer uit..prik em wee in mn pc...HOPPA WEG INTERNET!!@~! moest ik opnieuw opstarten.. Daar heb ik dus echt geen zin in als ik op die manier moet Liven! Hoe doe jij het VAAG? direct of via een andere manier? o,dat k dus die motorola heb kan ik ICS nie aanzetten..want dan heb ik helemaal geen internet meer
ik heb ook Chello en ik heb net de Testsuite gedaan op speedtest.nl en ik kreeg deze resultaten Download: 116.2 KByte/sec Upload: 11.1 Kbyte/sec Connection: 78.0 Conn/min is dit goed genoeg voor Xbox Live??
tis wel maf met chello, ik had laatst veel hoger als nu, maar tis wel hoger als bij jou :/ Download: 164.3 KByte/sec Upload: 15.7 KByte/sec Connenction: 212.0 Conn/min Ping: 14.0 ms Maar tis wel genoeg hoor . Laatst had ik trouwes download 600 nog wat dat kan nooit :{
ja ik weet ok niet..want ik had die test een half uur eerder ok al gedaan (een half uur eerder dan de resultaten die ik hier gepost had) en die waren ook hoger..dus het verschilt elke keer
dit is die van mij: Resultaten van http://www.speedtest.nl (Overgenomen op Mon Mar 10 2003 om 16:04:32 UTC+0100) Download : 459.8 KByte/sec Upload : 57.7 KByte/sec Connection : 853.0 Conn/min Ping test Nederland : 14.0 ms Kabelfoon Lokaal : 441.2 KByte/sec maarja ik zit gelukkig ook niet meer bij chello
Holaaaaaaa Ja eigenlijk zit ik een beetje met hetzelfde vriend. Ik maak voorlopig even gebruik van een directe kabelmodem-->xbox verbinding van helaas helaas,dit ventje heeft nog geen router of hub. Ook ik zal dus heen en weer moeten slepen met mn utp kabeltje. IK heb jouw vraag ook gisteren ook gevraagt aan Chello,want ik heb geen zin om eeuwen temoeten wachten om keer op keer opnieuw aangemeld temoeten worden. (iets wat dus FUCKING! lang kan duren nu) Gelukkig zij dat vrouwtje dat zodra iedereen weer aangemeld is met zn modem,het ongeveer 30 sec duurt om jouw modem teresetten en vervolgens weer aantemelden. Zeg maar zoals het VOOR dat gezeik van chello was dus. Je ken dus gewoon stekker eruit halen en weer erin proppen en je moet meteen weer verbinding kunnen krijgen hoor. Tenminste,dit is wat dat wijf zei dan he Rustig aan y'all
ik had download: 344 kb/s upload: 13.8 kb/s connection: 329.0 Conn/min en ping doet ie niks, hij blijft maar door zoeken, heb ik geen ping?
D - 298.2 KByte/sec U - 15.8 KByte/sec C - 358.0 Conn/min P - 8.0 ms Heb ook Chello.. Moet lukken toch ?