1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live voor 30 euro? waar?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Spitie_nl, 14 okt 2004.

1. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    tja, weert ligt nou niet echt naast de deur geloof ik.. nog andere adressen?

mar toch bedankt voor je antwoord!

2. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    kijk ff op www.replay.nl. daar heb ik m via de post besteld! kost alleen 7 euro extra rembours. MAar je krijgt wel live voor 25 euro (+7) en het hele spel mechassault erbij (budspel maar goed). veel minder dan de 60,- die xbox adviseert.

3. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoor net van iemand dat alle kabels breedband verbindingen zijn. Dit zei ie omdat ik zei dat ik geen breedband heb en daarom geen xbox live. Ik download met 160kb/sec, is dat breedband

4. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    zeer zeker. 160 haal je alleen met breedband. Satteliet werkt alleen niet heb ik gehoord....dus als je schotel; hebt .... kan xboxlive nog niet..

5. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    @SyKes1: bedankt, jammer dat die site nu under construction is (het zit me ook niet mee) ik zal er binnenkort nog eens kijken!

als iemand nog meer adressen weet, wees welkom om het te melden!

6. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    FF NIEUWS VOOR U GEZOCHT!!!!

ik heb bij gcshop.nl even gevraagd of ze daar een halo2 + xboxlive bundel gingen aanbieden omdat ik live appart nogal duur vond. Dit gaan ze doen! vanaf morgen stond het waarschijnlijk op de site. MvG

7. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das dan mooi Syke. Misschien een stomme vraag maar is xboxlive een beetje leuk. Is het net zoiets als bij de pc of is het minder. En zijn er wel genoeg mensen online bij sommige spellen?

8. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    oh, dat Halo 2 + xboxlive is wel mooie aanbieding, jammer dat ik Halo 2 (limited Edition) al besteld heb. wordt dan een beetje dubbelop.

9. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik moet zeggen dat het er allemaal wat langzamer en minder mooi aan toe gaat dan op een pc. Echter, een multiplayer pc spel is voor velen nog een singleplayer 'ervaring'. Er wordt nooit gecommuniceerd of in teamverband gespeeld. Ik moet zeggen, dat is op live 1000X beter. Daarom vind ik een nieuw leuk spel op live leuker dan op de pc.

Nadeel is wel dat het op de xbox sneller gaat vervelen. Waarom weet ik niet. Misschien omdat je nooit een nieuw leveltje of andere extras kan regelen tenzij live het aanbiedt. En dat is dus niet wanneer jij dat zelf wilt.

als ik jou was zou ik het zeker ff checken als je voor weinig (zie topic) live kan krijgen. Ik speel sowieso weinig, download veel multimedia enzo....

Laatst bewerkt: 16 okt 2004
  10. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah thx :)

Ja, zon headsetje is altijd wel leuk die volgens mij iedereen wel gebruikt :) hoewel ik me nu al kan voorstellen dat er altijd van ie mafkezen zijn ie dan verbaal gaan spammen :p. Hoop wel dat ik weinig lag heb met me 160 kb want dat vind ik altijd zo irri. En groot voordeel van live is natuurlijk ook dat je ie spel-updates kan downloaden (pgr2 steden en de splinter cell nogwat pack)

11. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me xbox live starter kit voor 30 euro bij free record shop gehaald, een jaar geleden.

12. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, ik ben ook op zoek naar zo'n setje. Ik heb daarnet Replay games gemaild, ik zeg het hier wel zodra ik er wat van hoor.

13. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    had je beter kunnen bellen. Had ik al gedaan. In weert hebben ze nog setjes 1 jaar live incl mechassault voor 25,- . Bij sommige vestigingen zijn ze uitverkocht. verzenden kost 7 euro onder rembours. Dus dan ben je nog goedkoop uit.

14. Dapower

Dapower Dapower NL

Leuk Bevonden:
    0
    Die actie van gcshop met Halo 2 + live kitje staat nou op de site maar is met een 3 maanden proefabonnement :mad:
    Kwam gister in de FRS en daar zeidde ze dat er ook een aanbieding zou komen met Halo 2, prijzen stonden nog niet in het systeem.

Laatst bewerkt: 17 okt 2004
  15. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    kun je die drie maanden ook activeren wanneer je al live hebt? Of is dit puur voor starters?

16. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die 3 maanden kan ook gebruikt worden om te verlengen ja. Ik had zo'n setje bij Rallisport Challenge 2 en werkt prima ;)

17. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    zou ik bij gc shop dan mn bestelling halo 2 kunnen omtoveren naar halo2 + live?

18. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon even met ze mailen hè lijkt me zo

19. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    `tja, misschien wist iemand t uit zn hoofd..

20. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    zou inderdaad ook wel chill zijn.

Deel Deze Pagina