het probleem dat said bedoelt is denk ik dat mensen met mxstream eerst hun modem moeten laten inloggen op hun account bij hun provider . ik weet niet of het mogelijk wordt om deze gegevens in te voeren in je xbox dashboard (ik denk haast van wel) anders zal je inderdaad via je pc moeten inloggen (en de xbox op je pc aansluiten, of een hubje kopen, kost niet zo duus, ik heb er 1 van 35 euro, 100 mbit, met 8 poorten, werkt perfect al twee jaar. als je niet met je pc wilt inloggen kun je altijd nog een router kopen (wel duur), daar kan je zeker de inloggegevens invoeren, dan zorgt de router ervoor dat je moedem inlogt. of je bouwt je mxstream modem om, met de adsl alcatel tweak, dan wordt je modem een router en logt hij ook zelf in. zou je hem zelfs rechtstreeks op je xbox aan kunnen sluiten zonder en pc erop. allemaal mogelijkheden. maar nu ik er zo over nadenk, die inloggegevens MOETEN gewoon in te voerne zijn in het dashboard vna je xbox, want stel dat je geen pc hebt, maar wel adsl voor xboxlive, dan moet er toch een manier zijn om je gegevens in te voeren. dus, pc kan gewoon niet nodig zijn om in te loggen.
Alles van Xbox Live draait op de MS servers. Niet op persoonlijke Servers. Xbox LAN party's (gaat dus NIET via Xbox Live), gebeurt gewoon via hubs/switches etc
jaa, eh het zal wel heel stom zijn als je een pc nodig hebt voor een internet verbinding met Xbox Live. die kabel gaat gewoon van je modem naar je xbox. nou had ik ook de vraag, wij hebben thuis een "centrale computer", vanuit daar gaat een kabel naar mijn kamer in mijn netwerk-kaart in mijn computer en (dat is BTW een soort T splitsing) vanuit daar gaat ie kabel weer verder naar de kamer van mijn broer. als ik wil internetten op mijn kamer moet de pc beneden aanstaan, en als mijn broer wil internetten moet de "centrale pc" aanstaan, de mijne hoeft niet aan te staan. de aansluiting op mijn computer en die van mijn broer is rond(ik weet er allemaal geen zak van, dus ik weet geen naam voor die ronde aansluiting, wat ik wel weet is dat het geen UTP aansluiting is) nou wil ik op mijn kamer xbox live aansluiten maar dan zou ik een UTP ansluiting op mijn kamer moeten hebben, die ik dan in me xbox plug, alleen heb ik niet zo'n kabel op mijn kamer maar een ronde(die natuurlijk niet in me xbox past). hoe krijg ik een UTP kabel op mijn kamer terwijl de "centrale pc" ook op een UTP kabel is aangesloten? en dus wil we tegelijk kunnen internetten op de "centrale computer" en xbox Live kunnen spelen. kan ik van onze "centrale computer" een UTP verbinding leggen naar mijn kamer die dan in de xbox gaat of kan dit niet? of zou ik vanuit de modem een UTP kabel rechtstreeks naar mijn xbox moeten leggen? nou ik hoop dat er iemand slim genoeg is en aardig genoeg is om antwoord te kunnen en willen geven op mijn vragen, zo ja dan bedank ik je bij deze van harte.
maar das toch vet met zo'n communicator.als je een zaal hebt waar 400 mensen in kunnen.en dan speel je met iemand helemaal aan de andere kant van de zaal en dan kan je ook nog met hem praten (TRASHTALK)
maar de opzet van live is juist dat je met mensen kan spelen als er niemand in je directe omgeving is om mee te spelen, waarom zou je dan weer samen in ene hokje gaan zitten. dan het je xboxlive in de eerste instantie al niet nodig, dan kan je ook gewoon systemlinken en daar een headset op donderen
dan is systemlink met een eventuele headset nog steeds een beter idee, of je moet een grote ruimte weten met een t2 of t3 verbinding.
Ja lijkt me wel Of je moet er een kabel tussen leggen van 100 meter dat je elkaar niet meer kunt horen
waarom zou je als je xboxlive hebt nog allemaal tezamen willen komen? xboxlive is gemaakt om dat probleem te verhelpen. en misschien zullen sommige games wel de headset ook in lan ondersteunen? alhoewel het in een kleine ruimte nogal onnozel is.
Even situatie uit de XBW Crew Lan : Ik loop te snipen vanuit 1 plekkie, paar kills, en Mirik had door waar ik zat en komt op me af, opeens (terwijl ik op 10x lag te zoomen) zie ik een groot groen iets in beeld,ik schiet als reflex 1 kogel af en Mirik is hartstikke t0t. Mirik schreewt, ik lach hem uit. Daarna killt Mirik mij 20x maar dat ter zijde
kun je met 2en op 1 xboxlive spelen.Dus mijn vriend heeft geen xbox maar ik wel en ik heb 2 controllors daarvoor.en xboxlive kunnen wij met zijn tweeen tegelijk met een andere fighten mensen die mijn verhaal snappen kunnen die het dan ff mijn verhaal verduidelijken want ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.