1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Wanneer valt je connectie uit? Is er dan wat bijzonders aan de hand. Je kan er in iedergeval niets aan doen om het te verhelpen, omdat je de oorzaak niet weet

    Het ligt aan beide routers die niet goed met elkaar praten .. het is dus niet met zeikerheid te zeggen. Is je NAT ook open als je de sitecom er tussen uit haalt en alleen de smc gebruikt? Je hebt twee routers van 2 verschillende merken dat geeft problemen
     
  2. R-e-n-e

    R-e-n-e Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm.. het volgende;

    Ik koos voor 1 jaar Gold. Mn hotmail ooit es gewijzigd in United States omdat je dan meer space kreeg. Dus bij de credit card instellingen lukte het niet. Ik ging terug en ineens had ik Live. Demo van Doom gedownload :)
    Maar toen kreeg ik een foutmelding 'due to payment options'.

    Nu wil ik dus een nieuwe ID aanmaken, maar dat kan niet met een reeds bestaand emailadres. Dus ik ga nu een nieuw hotmail adres aanmaken.
    Zal het dan wel gewoon weer werken die maand gratis? Of is dat nu verkeken.
    Thnx!
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee dat werkt dan gewoon :)
     
  4. R-e-n-e

    R-e-n-e Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    En nu zegt ie dat het geen valid emailadres is, terwijl ik die ook wel eens gebruik met msn.. zucht.. :p
    edit; opgelost
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2007
  5. Fourlion

    Fourlion Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er last van sinds rainbow 6 vegas uit is en nu voornamelijk met lost planet
     
  6. revolution88

    revolution88 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    najah op de laptop heb ik wel gewoon internet van dat ene draadloos internet wat niet werkt bij men xbox360. maar die sitecom er tussen uithalen lukt niet afstand tussen die 2 is veels te groot.
     
  7. R-e-n-e

    R-e-n-e Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik heb nu Silver gedaan.
    Maar ik zie nog niet een aabieding voor een maand Gold.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    silver en dan geeft hij aan wil je een trial proberen .. heb je wel een premium ... dus xbox met HDD?
     
  9. R-e-n-e

    R-e-n-e Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de premium :) maar heb voor silver gekozen, maar geen aanbod gezien... zal nog es proberen..
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    het account moet je wel aanmaken op de xbox niet op xbox.com
     
  11. R-e-n-e

    R-e-n-e Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, ook gedaan. Maar hij ging na het selecteren van silver gewoon weer terug naar het xbox panel. Heb hem net weer aangezet en ik kon nu Fifa 07 demo downloaden.. En met silver kun je toch geen demos downlaoden? Zou ie dan toch Gold zijn?
    Haha het is voor mij allemaal nog nieuw hoor! Vanmiddag net binnen gekregen. ;)
     
  12. R-e-n-e

    R-e-n-e Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes hij is gold :) Ben inmiddels Fifa 07 aan het downloaden en Dead Rising is pending ;)
     
  13. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga binnenkort verhuizen en mijn vraag is eigenlijk welk internetpakket / internetsnelheden acceptabel zijn voor xbox live. Geen zin om de duurste abonnementen te betalen, maar moet wel lekker kunnen gamen via xbox live. Ik hoor het!
     
  14. inter7inter

    inter7inter Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    hay ik heb een vraagje!

    wij hebben nu Planet ADSL, nu krijgen we intrnet plus bellen van KPN, heeft iemand hier ervaring mee?

    want volgens het boekje moet je met het bijgeleverde cdtje alle computer in huis aanpassen aan de nieuwe bijgeleverde modum.

    Hoe zit dat dan met je Xbox 360? neem aan dat je een ander IP adres krijgt?
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2007
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed sinds gister ineens het volgende probleem:

    Als ik een game wil hosten bij Gears of War krijg ik ineens een melding dat mijn firewall setting de boel blokkeren. Nu heb ik draadloos internet vanaf de router. Dus de PC heeft er niks mee te maken. (Heb toch nog geprobeerd om de firewall op de PC uit te zetten, maar dat hielp ook niks)

    Het vreemde is dat het me eergisteren nog wel lukte om te hosten! En ik heb niks veranderd! Wat kan het zijn? Dat ineens spontaan de firewall van de router aanspringt?

    2e probleem: Ik kan niet met alle vrienden chatten. Met 2 personen lukt het me, terwijl ik met mijn 3 andere problemen heb. Hij blijft hangen op joining Chat. Is dat een NAT probleem? Zoja, hoe kan ik zien wat de status van mijn NAT is?

    Thnx,

    Peter
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2007
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat is een NAT probleem. Nat kan je testen door de xbox live test te doen ... verder hgeb ik meer informatie nodig over je router om je beter te kunnen helpen .... dus allle gegevens in vullen (zie post 1 van deze thread (formulier))
     
  18. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het eerst problemen met xboxlive na een test geeft hij aan MTU Failed.
    Dan kan ik daar codes bekijken en die zijn het volgende:
    W:0000-000b
    X:0000-F001
    Y:0000-0000
    Z:0000-0000
    Ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    MTU is een modem/provider probleem dus je moet je provider bellen of xbox live is down
     
  20. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok weer bedankt voor de snelle:thumbs: info
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina