1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    je zegt wel dat ik het vragen lijstje in moet vullen maar de helft van die dingen weet ik niet eens :confused: zal het zo anders wel proberen want is niet gelukt (toen ik MP-3 speler in de voorkant deed) hij doet steeds zo raar over IP-adres
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dan moet je de info opzoeken .. alles opschrijven wat er op staat, want zonder info kan ik je niet helpen ;) ... misschien aan iemand vragen die er verstand van heeft een kennis of een familielid?
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    maar wat heb je dan aan de info van welk merk mijn modem is :confused: als mijn vader thuis is zal ik wel zoveel mogelijk info proberen te vinden
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je modem kan een router zijn .. ik heb gewoon alle info nodig die ik daar vraag ... waarsschijnlijk moet je ook instellingen aanpassen en dergelijke dus het is idd verstandig dat iemand je helpt met verstand
     
  5. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze stond al aan:'-(
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    heb al iemand gevraagd maar dacht = er zitten vast wel mensen op XBW die me kunnen helpen :9 want die gast belt maar niet terug en wil toch op live
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    die zitten hier ook ;) ... maar dan heb ik wel heel veel info nodig
     
  8. Lchero

    Lchero Lchero

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook goedkopere alternatieven voor de connector van Microsoft? Ik vind 80 euro wel erg veel geld voor alleen draadloos internet.
     
  9. cwtab

    cwtab Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Disconnected van x-box live bij opstarten spel

    Sinds enkele dagen zit ik met een probleem met mn xbox live, ik heb op het forum gelezen dat er wel meer mensen dit probleem hebben, nl. het volgende:

    Mijn Xbox live verbinding werkt prima, ik wordt automatisch ingelogd op mn profiel (ik heb gold membership voor een jaar dat ik nu al een maand gebruik) totdat ik een spel opstart of ik een demo wil downloaden, als ik dit doe vraagt xbox live om het spel te updaten en hier gaat het fout. de xbox kan vervolgens geen verbinding meer maken met xbox live en als ik terug ga en opnieuw de verbindingstest doe is er niks aan de hand. Maar als ik dan weer een spel opstart kan hij geen verbinding meer maken.

    Als ik de Xbox360 start komt er te staan, Connected to Xbox live.

    Daarna start ik het spel er komt er vervolgens te staan, Disconnected from Xbox live.

    Daarna komt, Update Required in beeld te staan met de volgende text:
    An update is available fot this game ftom Xbox live. If you decline this update, you will be signed out of xbox live. Do you want to apply the update now?

    Dan druk ik op, Yes update now.
    vervolgens opent hij het update scherm en krijg ik meteen te zien:
    Cant download the update. Please test your connection in system network settings and try again. If the problem persists, go to www.xbox.com/support

    Als ik een demo wil download begint hij te downloaden en blijft hij hangen op 1% en na enige tijd krijg ik de melding dat het niet lukt om te downloaden.

    Ik gebruik geen router.


    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Dissconnect van xbox-live zodra er een game wordt opgestart
    Welke provider?: Telenet
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 10 MBPS down / 256 KBPS up

    Modem

    Welk merk modem heb je?: Motorolla
    Modem type?: SB5101E surfboard
    USB/ Ethernet?: Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: AVG

    Router

    Welk merk router heb je?: ik gebruik geen router
    Welk router type?:
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:
    Disconnected from Xbox live.
    Daarna komt, Update Required in beeld te staan met de volgende text:
    An update is available fot this game ftom Xbox live. If you decline this update, you will be signed out of xbox live. Do you want to apply the update now?
    Dan druk ik op, Yes update now. vervolgens opent hij het update scherm en krijg ik meteen te zien: Cant download the update. Please test your connection in system network settings and try again. If the problem persists, go to www.xbox.com/support
    Wat heb je geprobeerd?: alles gecheckt bij system settings & connection test gedaan
    Waar stopt de test?: nergens, test verloopt prima
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): If the problem persists, go to www.xbox.com/support

    Hopelijk kan er mij iemand hiermee helpen, thanxs !
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat staat er bij NAT als je de xbox live test doet?
     
  11. Blieb

    Blieb Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het volgende probleem met mijn xbox360,

    Ik heb een KPN Experiabox en een draadloze netwerkadapter voor mijn xbox360. Vaak als ik mijn 360 aanzet heb ik verbinding met internet, ben ik dan een tijdje aan het gamen, is opeens mijn verbinding weg. Dit is erg irritant wanneer ik net een potje GoW aan het winnen ben. Weet iemand een oorzaak van dit probleem?
     
  12. cwtab

    cwtab Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik m'n probleem net gepost start ik daarnet mn xobx op om m'n NAT te checken en zodoende verder om hulp te verzoeken blijkt dat m'n probleem vanzelf opgelost is..... niet te geloven - een mens zou voor minder grijs worden... hopelijk blijft het nu zo

    Fardo, in elk geval bedankt voor de hulp !
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Nou, Fardo ik lanceer meteen een nieuw raadsel. nou ja meer een vraagje.

    Wij hebben momenteel internet van Cable4u. Dit is een server in Zeist ergens. Nou, ja deze is zeer ernstig aan het dwars liggen dankzij problemen met Casema en Culemborg. Wat resulteerd in frustrerend internet gebruik van net 1MB. Nu zit ik dus met een keuze om over te stappen naar een andere leverancier. Nu hebben we gekeken naar Casema zelf aangezien zij 6 MB voor hetzelfde geld kunnen leveren. maar dit is dus geen optie want dit is niet te verkrijgen vanuit mijn woonplaats. Helaas. Echter hebben wij wel kabel tv van Casema. Nu is het zo dat we liever kabel internet houden en toch een andere server. Nu aan jouw de vraag (ik weet niet of ik bij jou moet zijn): Maar weet jij zo gauw een betrouwbare en vooral snelle internet verbinding die in Culemborg te verkrijgen is en samen met kabel tv van Casema kan werken.

    het eerste probleem is namelijk dat inetrenet heel traag is geworden en ik bijna niet meer op Live kan aangezien de lag gewoon frustrerend is. Cable4u hebben we nooit eerder last van gehad en ik heb altijd lekker kunnen Liven. maar nu heb ik al Lag als ik met z'n 2e in een game zit. Zeer frusterend dus....

    ik hoop dat jij het weet want ik begin de wanhoop nabij te worden...

    M.V.G
    mij ;)
     
  14. ingrid

    ingrid Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox-live en experiabox

    Sinds wij in het bezit zijn van de experiabox, lukt het niet meer om verbinding te maken met xbox-live (gewone xbox).
    Kan iemand mij vertellen hoe we dit weer aan de praat kunnen krijgen?

    Ingrid
     
  15. Hyrule_boy

    Hyrule_boy Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen de Xbox live prepaid cards van de 360 gebruikt worden voor de gewone Xbox?
     
  16. owesseli

    owesseli Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:
    Moderate bij NAT kan soms niet met iemand praten.
    Welke provider?:
    KPN
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:
    adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:
    6mb/768kb ofzo

    Modem

    Welk merk modem heb je?:
    experia siemens gigaset sx552 wlan dsl
    Modem type?:
    zie hierboven
    USB/ Ethernet?:
    ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:
    nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: van het modem en de router

    Router

    Welk merk router heb je?:
    Linksys
    Welk router type?:
    WRT54GX
    Welke firmware?:
    1.02.14
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:
    Ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:
    Zie NAT
    Wat heb je geprobeerd?:
    Wat niet (upnp aanzetten deed live helemaal niets meer)
    Waar stopt de test?:
    stopt niet
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?:
    Moderate dit wil ik graag op open hebben.
    Echter kan ik in de linksys amper porten meer forwarden (zitten bijna vol) wel upnp porten. Op de siemens is alles nog mogelijk.
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2007
  17. Solid Fischer

    Solid Fischer Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje: ik heb helemaal geen verstand van snelheden en internet enzo, maar nu wil ik wel graag xbox live. Ik heb geen draadloos internet, wel ADSL, en de computer staat een verdieping lager dan de xbox360. Wat moet ik nu allemaal aanschaffen (is het uberhaupt wel mogelijk) om xbox live te krijgen. Graag hulp!
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Nee die werken niet. Voor de oude xbox heb je ook een credit card nodig om op live te kunnen
     
  19. quibster

    quibster Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:xbox360 ziet het signaal van de router wel maar op de xbox live test kan hij hier niet mee connecten
    Welke provider?:planet
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:6mb/768

    Modem

    Welk merk modem heb je?:confused:peedtouch
    Modem type?:580
    USB/ Ethernet?:ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:geen

    Router

    Welk merk router heb je?:confused:weex
    Welk router type?:wl050
    Welke firmware?:confused:tandaard
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:draadloos

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:komt niet verder dan het netwerk
    Wat heb je geprobeerd?:confused:tatisch ip adres, usb stick met wlan gegevens.
    Waar stopt de test?:netwerk
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

    als iemand mij hiermee zou willen helpen zou ik dat zeer op prijs stellen en heb ik een nieuwe _0_ :D
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2007
  20. mark22

    mark22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    gamer profile verwijderen???

    dag allemaal, weet niet helemaal zeker of ik hier goed zit maar hier is mijn vraag. heb met mijn hotmail email eens een xbox liive account gemaakt, nu heb ik met een andere profile vele andere spelletjes gespeeld en wil ik deze laatste voor live gold activeren, maar met mijn originele hotmail account! hoe doe ik dat?? want ik heb deze al met die andere profile eignelijk gebruikt... ik vind het ook goed om die ouwe er helemaal af te halen maar ik heb geen idee hoe dat moet en ik heb al wat gezocht... kan iemand mij hier wat info over geven.

    echt hartelijk bedankt!

    mark
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina