Nou, ik download op de meest rare tijden waarop het juist niet druk zou moeten zijn (midden in de nacht etc).. Of hebben we geen eigen servers hier in Europa en zitten we ook vanuit de VS te downloaden? Dat zou een boel verklaren.. En als MS de boel capped dan niet naar 10KB/s ofzo neem ik aan, want veel sneller gaat het volgens mij niet.. Ik heb er letterlijk een paar uur over gedaan om die GRAW2 demo binnen te halen net, terwijl 330MB normaal gesproken in een paar minuten gepiept moet zijn met mijn verbinding..
Al met al ben ik er niet blij mee, want we betalen immers voor XBL, en dan mag je ook wel een beetje downloadsnelheid verwachten imho.. Het is ook echt iets van de laatste tijd alleen, want ik haalde wel altijd goede snelheden tot ongeveer vlak voor de vorige downtime van XBL voor onderhoud.. Sindsdien is het zo traag als dikke poep door een rietje..
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben, of zit er iets bij mij fout?? Mijn XBL connectiontest is 100% ok, met open NAT etc, en tijdens games spelen heb ik ook nergens last van, het is echt alleen de downloadsnelheid vanaf de marketplace..
Laatst bewerkt: 27 feb 2007