1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee
     
  2. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je IP adres invullen van je xbox360 niet van de router..
     
  3. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0


    Oja...


    EDIT:

    Het is gelukt!!! JIIIIHAAA mn NAT = OPEN!!! \o/ Thx guy´s! _O_
     
  4. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan sinds dat me xbox net is vastgelopen niet meer hosten wara kan dit aan leggen me firewall staat uit enz...
    en hij zegt dat het daar ana ligt:confused:
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat staat er bij NAT als je de xbox live test doet .. kan je meer info geven
     
  6. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    die staat gewoon op open enz... en ik speel al bijna een jaar op live nooit problemen gehad maar sinds gister liep die ene keer vast en kreeg ik dit


    en vanaf vandaga zelfs geen updates meer :)
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  7. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Ik krijg geen draadloze netwerkverbinding
    Welke provider?: Zeelandnet
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 2mb/s

    Modem

    Welk merk modem heb je?:
    Modem type?:
    USB/ Ethernet?:

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:

    Router

    Welk merk router heb je?: Eminent
    Welk router type?:
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Draadloos

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: Kan niet connecten met de draadloze netwerk verbinding, terwijl mijn laptop dit wel kan (ook draadloos)
    Wat heb je geprobeerd?: Stekker v router erin en eruit en xbox opnieuw aan, voor de rest alles echt open gezet dus niet meer beveiligd
    Waar stopt de test?: Draadloze Netwerkverbinding
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):


    Dus dit is mijn probleem, op de computer met kabel aan de router zit internet en mijn laptop met draadloze verbinding ook maar mijn xbox kan niet connecten.

    Hiervoor had ik btw wel gewoon connectie met mijn xbox, maar gister heeft er iemand van mn pa zn werk een mac adres toegevoegd, die ik nu alweer heb verwijderd. en hij heeft meer ip adressen erin gepleurt waar je op kan connecten zeg maar.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  8. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb waarschijnlijk last van een van de meest vage problemen met xbox live.

    In principe werkt mijn xboxlive goed, zodra ik mijn 360 opstart connect hij makkelijk met xboxlive. Maar zodra ik een game opstart word ik meteen gedisconnected van xbox live. De game vraagt mij hierna of ik een update wil downloaden voor de game.
    Als ik hier yes aanklik dan start de game een download maar die stop daarna meteen omdat hij dus geen connectie kan maken met xbox live. Hierna wordt ik meteen weer teruggestuurd naar het dashboard. Zodra ik daar weer ben wordt xbox live weer opgestart, en doet alles het zonder problemen. Zodra ik de game echter opstart begint het hele circus echter weer opnieuw.

    Als ik mijn netwerk connections test dan geeft hij nergens een fout aan, afgezien van de NAT die op STRICT staat. Soms geeft hij echter wel eens de DNS server error aan. Maar het lijkt me sterk dat hij niet goed met de router connect omdat ik bijv. wel gewoon demo's kan downloaden.

    Wat ik al geprobeerd heb:

    1. De ports van mijn router openzetten, die nu dus goed zouden moeten staan aangezien ik wel dingen kan downloaden.

    2. Mijn harde schijf legen, Dit heb ik dus nu al 2 maal gedaan inclusief savegames profielen etc. Het probleem ligt dus ook niet aan de harde schijf en of een corrupt profiel (ik heb de HDD trouwens ook al eens geformatteerd)

    3. Ik heb met een apparaatje ook al eens de werking van de kabel nagelopen die gaf geen problemen aan, dus het zal naar mijn idee ook niet aan de kabel liggen.

    Hier nog eventjes het lijstje uit de beginpost
    Citaat:
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Dissconnect zodra er een game wordt opgestart

    Welke provider?: @home
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:KABEL
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:Verschillend

    Modem

    Welk merk modem heb je?:mad:home intensief internet
    Modem type?:EPX2203, Cable Modem with EMTA
    USB/ Ethernet?: Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:Nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:Windows

    Router

    Welk merk router heb je?:Edimax Broadband router ( http://www.edimax.com/html/english/p...s/BR-6104K.htm )
    Welk router type?: BR6104K
    Welke firmware?: Hardware Version 1.0
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:Ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:geen, soms DNS server error
    Wat heb je geprobeerd?: Zie boven
    Waar stopt de test?:niet, maar als het gebeurt dan bij DNS
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): Geen

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: STRICT
    Ik hoop dat een van jullie hier wat mee kan en mij uit de brand kan helpen, alvast bedankt!
     
  9. slayerX

    slayerX Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is je probleem check het NAT topic voor mee info daarover.
     
  10. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    oke kweet niet of ik hier op de goeie plek ben maar heb een vraag:

    ik zou graag xbox live willen (op de oude xbox) maar wat voor internet (snelheid) heb je daar voor nodig. ik weet namelijk niet of die van ons snel genoeg is. wij hebben dit internet abonnement: http://www.home.nl/producten/internet/soms/ zijn er ook nog veel mensen op live met de oude xbox?

    alvast bedankt voor het antwoorden

    edit: ik zag ook staan dat je een credit card nodig hebt. die heb ik niet kan ik niet zonder een credit card op live en zo nee hoe kan ik aan een credit card komen?
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  11. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel heb ik een 2100 points card gekocht, maar hij wil die code niet pakken. Nu denk ik dat dit wordt veroorzaakt doordat mijn Xbox/account nog steeds staat in gesteld op United States. Nu heb ik dit lopen veranderen in mijn hotmail account instellingen etc. en ook geprobeerd op mijn xbox zelf. Maar toch blijft hij aangeven dat ik uit de United States kom. Hoe dit op te lossen?
     
  12. slayerX

    slayerX Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg als je muziek vanaf je pc streamt naar je 360, waar kan je dan aangeven naar welke map of welke hd die moet kijken voor de muziek, want nu geeft die gewoon random wat nr's van me C schijf weer en niet de mappen die daar met albums zijn ingedeeld.
    kan iemand me daarbij helpen?
     
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Gewoon even naar de xbox helpdesk bellen en zeggen dat je een fout hebt gemaakt bij het registreren. Waarschijnlijk kunnen zij je dan verder helpen.


    EDIT:

    Je hebt ong. 256kbps (kiloBIT/sec) upload en download MINIMAAL nodig (hoewel, het kan ook met 128kbps). Verder als je op een orginele xbox, xbox live wil, heb je een credit card nodig. Alleen op de xbox 360 kun je zonder credit card op live. Bij een bank kun je een credit card aanvragen.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  14. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Zo, vandaag eindelijk een 360 in huis. Dus ik opstarten en alles, effe gamen en dan live uitproberen. Volgende probleem: Ik heb een computer waarmee ik draadloos op internet zit via het signaal van de router beneden. Dit doet het allemaal perfect, maar als ik dan de ethernet kabel in de pc en in de 360 zegt ie dat ie het IP niet kan verkrijgen.. iemand enig idee?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Wireless router + Internet delen werkt niet naar behoren. Je moet of een kabel trekken of een wireless adapter van MS kopen of een wireless bridge kopen voor je router
     
  16. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Dus het gaat me weer geld kosten, neem ik aan?
     
  17. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    een credit card aanvragen bij welke bank kan ik dat het beste (goedkoopste) doen of maakt dat niet zo veel uit?
     
  18. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:Me router deelt niet de internet connectie.
    Welke provider?:Demon
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:2mb down en 768kb up.

    Modem

    Welk merk modem heb je?:prestige 600
    Modem type?:
    USB/ Ethernet?:Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:confused:AV

    Router

    Welk merk router heb je?:Linksys
    Welk router type?:WRT54G
    Welke firmware?:laatste
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:ethenet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:MTU komt niet door of hij krijgt geen DNS
    Wat heb je geprobeerd?:De RJ45 in de internet poort op de router dan geeft hij helemala geen connectie door.
    Als ik vanaf de modem de rj45 in een van de 4 poort hub zet dan laat hij wel DNS door maar de MTU weer niet.
    Waar stopt de test?:
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?:

    -----------------------------------------
    Hoe is je pc aangesloten op internet?WiFi

    Vreemde is bij me eigen thuis via chello kabel werkt het perfect.
    Router instellingen staan goed hij staat op Gateway en MTU op 1500.
    En op Dynamisch IP verkrijgen.
    Als ik op status klik op de router dan krijgt hij geen IP door van de modem.

    Iemand een idee?

    Thanks
     
  19. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    IK weet niet precies waar ik het moet vragen maar ik het maar hier:

    elke keer als ik een live account wil maken heb ik alles in gevuld en dan moet je op accept drukken om het account te maken, dat doe ik maar dan loopt die steeds vast :confused:
     
  20. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zal vast wel eerder zijn gevraagd, maar waar verander ik de betalingsmethode voor xbox live? Ik betaal namelijk ieder jaar met creditcard, maar als het goed is verloopt m'n account binnenkort en ik wil niet dat ze weer automatisch geld afschrijven.. Ik koop liever zo'n scratchcard in de winkel.

    EDIT: Nvm, heb het gevonden. Als het goed is moet ik Microsoft bellen.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina