1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oke, hier spreek iemand die werkelijk niks van het hele Xbox Live afweet. Ik wil het echter wel graag instaleren, want ik hoor steeds vaker dat ik zonder Live veel te weinig uit m'n 360 haal.

Wij hebben hier het middelste abbonoment van @Home (Het modem bevind zich in onze woonkamer). Nu heb ik mijn Xbox op mijn kamer staan (waar helaas geen internet aansluiting is).

Wat moet ik nu allemaal aanschaffen om op Live te kunnen komen?

2. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vaak bij sommige spellen obline bijv bij gears in het level tyro station als we met 8 man onder in zijn dan het lijkt of het wel vertraagt legt dit aan mijn internet of me xbox of wat?

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat kan aan je internet liggen (snelheid) ... Hoe meer mensen er mee spelen ... hoe meer data verstuurd en ontvangen moet worden. Als je dan bijvoorbeeld ook nog eens aan het downloaden/uploaden bent dan kan je last van lag krijgen

Als je modem daadwerkelijk een modem is en geen router, dan zou ik een (draadloos) router kopen bijvoorbeeld een linksys. Vervolgens moet je dan een ethernet kabel doortrekken naar je kamer en dan kan je gamen. Als je liever geen kabels trekt ... dan kan je ook er voor kiezen om een draadloze router te kopen + een wireless adapter (of een wireles netwerkbrug)

4. Tear_of_Avo

Tear_of_Avo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Als ik een game wil joinen bij CoD3 kan dat niet want na het joining... scherm krijg ik loading en dan weer het beginscherm.
    Welke provider?: orange
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: ??

Modem

Welk merk modem heb je?: ??
    Modem type?:??
    USB/ Ethernet?: Ethernet

Internet Delen / ICS

Werk je net ICS (Ja/Nee)?: ??
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Mc Afee

Router

Welk merk router heb je?:
    Welk router type?:
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:

De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: Die is er niet.
    Wat heb je geprobeerd?: Ik heb geen idee wat er mis is dus kon ook niks proberen.
    Waar stopt de test?: Die stopte niet en alles was gewoon goed.
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

Als je iemand niet kan zien of horen

Wat staat er bij NAT?: Open

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als je het lege scherm weer terug krijgt. Krijg je dan als je de xbox live test doet wel een foutmelding? Hoe oud ben je (sommige games mag je als je te jong bent niet on-line spelen)?

6. Tear_of_Avo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg geen foutmelding en ik heb al eerder online gespeelt met CoD3.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het klopt dat je geen foutmelding krijgt .. je moet dan als je niet kan aanloggen in de system blade nogmaals de xbox live test doen ... Ik wil zeker weten dat je NAT dan nog steeds open staat

8. Tear_of_Avo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer het vanmiddag dan wel want ben nu niet thuis.

9. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0

10. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil idd geen draad gaan trekken. Maar het enige wat ik dus nodig heb is een draadloze router en een wireless adapter??

Hoevel gaat me dat grapje ongeveer kosten??;)

11. Tear_of_Avo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het opgelost. Er werd mij verteld om alle data te deleten van mijn HD en toen kon ik gewoon weer spelen. En alles was normaal. Ik had alleen geen save games en downloaded maps meer.

12. Rezne NL

Rezne NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik heb de premium pack van xbox dus ik heb een maandje xbox live. Nu heb ik een aantal keer GRAW gespeeld en t speel is heel gaaf, maar ik mis een beetje sfeer. Ik speelde Ghost Recon op de pc en hier kon je gezellig in een lobby beetje kletsen met elkaar en ik kwam veel nederlanders tegen.
    Het valt me op dat er echt bijna niet gepraat wordt...een enkele keer zegt iemand iets, en het zijn altijd amerikanen of engelsen. Ik ben nog geen nederlander tegengekomen. En bij GR op de pc had je namen van een room staan en die heette vaak iets van: NL room beetje dat idee, maar nu zie je alleen de naam van de host staan :{
    Doe ik iets verkeerd.....mis ik iets....of is xbox live gewoon niet echt gezellig..??

13. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ga naar system>connection settings>test xbox live connection.

Wacht tot de test klaar is, wat staat er onderaan bij NAT dan. Als hij op MODERATE of STRICT staat, kan het zijn dat je bepaalde mensen niet kunt horen omdat hun verbinding dan niet binnenkomt. Is hij MODERATE of STRICT. Dan moet je even proberen je poorten te forwarden.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2007
  14. Rezne NL

Rezne NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat staat allemaal goed en open enzo dus dat is t niet, ik merkte dat er ook idd wel gepraat wordt (was net ff online). Maar dan nog kom ik amper nederlanders tegen; is er een manier om nederlanders te zoeken ofzo? Want ik vind t zo allemaal wel leuk, maar een co-op game ofzo met een hollander lijkt me toch net ff wat leuker:thumbs: Kun je zoeken? En hoe? Ik wil namelijk graag ff in contact komen met wat mensen die GRAW spelen

Groetjes

15. Alf

Alf Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb hetzelfde probleem met Rainbow 6, zelden kom ik nederlanders tegen.
    Dus als je een oplossing hebt, laat maar weten.

16. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ik heb een probleempje

ik heb net een silver account aangemaakt voor xbox live alles ging goed. toen ging ik naar de marketplace om mn code in te voeren, na de code ingevoerd te hebben zei ik redeem code maar toen zei de xbox: cant retrieve information from xbox live, please try again later en een getal eronder

weet iemand wat ik fout heb gedaan?

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    wat voor code voor je?

18. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ alf en rezne

Zoek gewoon hier op het forum naar mensen die veel GRAW en Rainbow Six spelen. Als je hun toevoegt aan je friendslist kun je makkelijk met ze gamen en praten! ;)

19. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    tis al opgelost :thumbs:

20. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt het dat je bijv forza starterspack met xbox live enz kan gebruiken als xbox live op je 360?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina