1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nandoo

nandoo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4 Creditcard-digits..

hey mensen,, ik heb een probleem die meerderen hebben denk ik, en lees ik..

Ik ben net 1 dag in het bezit van mn xbox 360 premium console.. en ik heb volgens mij een 1 maand trial van xbox live... Nu heb ik via xbox dashboard en dan xbox live, en dan join enzo.. mn gamertag aangemaakt. Er staat nu: GAMERTAG IN USE, YOUR GAMERTAG IS CURRENTLY IN USE. IF THIS IS YOUR GAMERTAG, YOU CAN RECOVER IT. Dus ik druk op RECOVER GAMERTAG. Dan moet je 4 dingen invullen .. het 1e : Last 4 digits of credit card Het 2e : Je FULL NAME, 3e: Phone number, 43: Postal code. Om Xbox live te kunnen "spelen", heb je alleen de eerste en tweede invulkeuze nodig. nou, mijn full name die weet ik wel.. maar die 4 digits... Ik heb een supersize pakket gekocht, en waar the fuck staat een nummer, er staan er zoveel... ik heb er al 3 geprobeerd.. maar het lukt niet,, ik heb geen creditcard gekregen bij aankoop ofzo, en het lijkt me wel een beetje raar als ze je echt creditcard bedoelen.. die ik trouwens niet heb..

Kan er miss iemand mij helpen? Ik heb xbox live nodig, voor de updates van spellen van de xbox, die ik dan kan spelen op mn 360. Dit lijkt mij / is de makkelijkste manier om updates op je 360 te zetten..
    Alvast bedankt, ik hoop op een informatieve reply..

Jeroen

2. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    De GT(gamertag) die jij wil hebben, heeft iemand anders al :) Je moet even een andere proberen.

Mijn vraag: Waar kan je zien hoe lang je nog Live hebt? :)

Laatst bewerkt: 5 apr 2007
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ga naar account settings mannagement :)

4. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Eh, waar? Op de Xbox of op xbox.com? :)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    beide kan :)

6. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Account management werkt bij mij nog steeds niet :confused: Ook inloggen met mijn Windows Live ID op Xbox.com werkt niet...
    Ligt dan aan mij of..??

7. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij even helpen, zodat ik zonder risico's deze adaptor kan kopen

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je moet de helpdesk bellen :)

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Zou moeten werken, maaaar moet je wel de juiste instellingen maken, dit zal ook het probleem met je DS zijn...
    misschien eens in de setup van je router kijken... mac adres van de apparaten toevoegen/toestaan oid.

10. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    ja bij men DS gaat het niet om dat de DS die router niet ondersteund, maar als het er nog maal op moeten werken dan ga ik die apator aan schaffen ;)

bedankt voor het antwoord :)

11. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hej ik heb een probleem sinds kort kan ik met sommige friends niet meer chatten of onlinegamen maar bij andere friends wel. we hebben bijde de NAT gecontrolleert en bij bijde staat hij gewoon OPEN weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    meer info posten ... wat hebben jullie allemaal etc.

13. nandoo

nandoo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    last 4 digits credit card

Hey mensen,, ik heb een probleem die meerderen hebben denk ik, en lees ik..

Ik ben net 1 dag in het bezit van mn xbox 360 premium console.. en ik heb volgens mij een 1 maand trial van xbox live... Nu heb ik via xbox dashboard en dan xbox live, en dan join enzo.. mn gamertag aangemaakt. Er staat nu: GAMERTAG IN USE, YOUR GAMERTAG IS CURRENTLY IN USE. IF THIS IS YOUR GAMERTAG, YOU CAN RECOVER IT. Dus ik druk op RECOVER GAMERTAG. Dan moet je 4 dingen invullen .. het 1e : Last 4 digits of credit card Het 2e : Je FULL NAME, 3e: Phone number, 43: Postal code. Om Xbox live te kunnen "spelen", heb je alleen de eerste en tweede invulkeuze nodig. nou, mijn full name die weet ik wel.. maar die 4 digits... Ik heb een supersize pakket gekocht, en waar the fuck staat een nummer, er staan er zoveel... ik heb er al 3 geprobeerd.. maar het lukt niet,, ik heb geen creditcard gekregen bij aankoop ofzo, en het lijkt me wel een beetje raar als ze je echt creditcard bedoelen.. die ik trouwens niet heb..

Kan er miss iemand mij helpen? Ik heb xbox live nodig, voor de updates van spellen van de xbox, die ik dan kan spelen op mn 360. Dit lijkt mij / is de makkelijkste manier om updates op je 360 te zetten..
    Alvast bedankt, ik hoop op een informatieve reply..

Jeroen

14. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ze bedoelen dat de Gamertag die je gekozen hebt al in gebruik is door iemand anders, maar diegene heeft nog geen Xbox 360 gekocht maar zijn naam is dus wel al gereserveerd

Stel je voor als hij nou de 360 koopt en zijn gamertag doet Recoveren dan moet hij zijn Postcode, Telefoon nummer, Creditcard enz invullen zodat Microsoft zijn Gamertag kan vinden.

Het komt er dus op neer dat de naam die jij wilt al bezet is door iemand anders dus je zult iets anders moeten verzinnen

15. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik dan nu me grtis 1 maand xbox live vinden?? ik heb een nieuwe 360 premium, zaten zooveel boekjes en papiertjes bij

16. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    als je een nieuwe account maakt dan krijg je automatisch die maand gratis

17. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Hallo, ik heb niet probleem met Halo 2 als ik mijn vriend wil joinen:

Het Probleem

Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Ik kan mijn vriend niet joinen met Halo 2. Anderen lukken meestal wel, maar het gaat meer om hem.
    Welke provider?: KPN
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: ADSL
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: Geen idee

Modem

Welk merk modem heb je?: Geen idee
    Modem type?: Geen idee
    USB/ Ethernet?: Ethernet

Internet Delen / ICS

Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Geen idee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Geen idee

Router

Welk merk router heb je?: Nokia
    Welk router type?: MW1122
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet

De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: Er staat een tijdje Joining Party en daarna komt er You can't join this party because we are having network problems. Sorry about that.
    Wat heb je geprobeerd?: De porten forwarden zoals er op www.portforward.com staat, maar ik hem nog steeds niet joinen
    Waar stopt de test?: Hij maakt hem helemaal af
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): Een nieuwe router kopen en alles, maar daar heb ik niet al te veel zin in

Als je iemand niet kan zien of horen

Wat staat er bij NAT?: Strict

De rest van de mensen lukt meestal wel, maar het gaat echt om hem. Als je meer informatie nodig hebt bij de dingen wara ik nu Geen idee heb staan moet je het maar even zeggen, dan zal ik het navragen.

Voor de rest hoop ik dat je een oplossing hebt...

Alsvast bedankt, Marruk

18. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    De router is trouwens Nokia MW1112 :)

19. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar je moet tog perseƩ een code invoeren om online te komen met Gold. dus hoe kom ik dan nu online ?:confused:

Laatst bewerkt: 8 apr 2007
  20. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    nee, code heb je niet nodig als je voor de eerste keer registreerd krijg je automatisch een maand gold.

Of kom je helemaal niet online, dus ook niet op silver?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina