1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simonv1

    simonv1 shooter fanaat

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja op de kabel doet ie het wel, en ik heb ook de originele Xbox-360 wireless adapter.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Wat voor beveiliging heb je op je router?
     
  3. simonv1

    simonv1 shooter fanaat

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    wpa
    maar hij heeft het wel een uur gedaan maar daarna niet meer
     
  4. remcop

    remcop Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben mn wachtwoord van ID adress kwijt.Nu stond er ga dan naar www.passwort.net. maar die site bestaat niet.En het staat er echt met een t.Wie kan me helpen???/
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je moet bij www.passport.net zijn

    @simonv1: Doe het volgende reset je router,schakel al je beveiligingen uit. kijk of je 360 kan connecten. Vervolgens scddhakel je WPA in ... kijk of je het goede wachtwoord gebruikt ... lukt het nu wel?
     
  6. sterck

    sterck Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    heb zoals de meesten hier ook hetzelfde probleem dat mijn ip adres niet word gevonden
    heb internetverbinding reeds beveiliging verwijderd maar lukt nog steeds niet
    rare is dat ik even de nieuwe update heb kunnen installeren maar na restarten lukt het weer niet
    help word er gek van
    heb draadloze verbinding en ja heb receiver voor xbox 360
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  8. remcop

    remcop Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo ik ben al een paar dagen met pijn en moeite bezig eenlive verbinding met mn experia box voor elkaar te toveren.Dat is me nu eindelijk gelukt .Toen kwam t probleem dat ik mn vaders Windows ID niet kon vinden is nu ook gelukt.Maar nu wordt er gevraagt naar welk lidmaatschap ik voor dit live account wil.Kies ik 19,99 want die code heb ik hier liggen krijg ik de vraag of ik de gegevens van mn creditcard wil geven.Ik kan hier nu ook niet verder hoe moet dit nu?Ik wil gewoon die code aktiveren zonder creditcard?Help me aub:confused: :confused:
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Gewoon negeren zeggen dat je voor als nog alleen een silver account wilt ... dan wordt je een 1 maand gratis gold aangeboden ..(ik neem aan dat je een 360 hebt... als je geen 360 hebt dan heb je een cc nodig)

    Je kan als je dan 1 maand gold bent in account management een redeem code invullen dat is je 1 jaar live account + 1 maand
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik zal ook maar meteen iets vrage:

    Ik heb nu al een tijdje Rainbow Six Vegas en ik merk dat ik al LAG heb als er 4 mensen in de game joinen. Mijn verbinding geeft gewoon groen aan net als de rest. maar toch hou ik dit probleem. ik heb een kabel verbinding bij Casema voor 40 euro per maand, geen idee wat de snelheid is, maar dat zal niet al te laag zijn. ook heb ik hier bij geen enkel ander spel last van. Help! iemand ik wil dit spel gewoon weer normaal kunnen doen :'-(
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben bang dat dit aanhet spel ligt of toch aan de connectie van 1 van je tegenstanders .... Je NAT staat gewoon open neem ik aan .. en je bent niet veel aan het downloaden of iets anders aan het doen met je pc?
     
  12. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Nope heb geen PC aanstaan NAT is zo open als het maar kan zijn, en andere mensen hebben geen last van lag, zelfs met Nederlanders heb ik het. Maar het is vrij frustrerend aangezien er met andere spellen niets mis is. :'-(
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je het ook als je met andere spelers speelt of alleen met die groep
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ik heb het eigenlijk constant, zowel op quick matches met andere spelers als uigenodigde matches. Dus ja ik heb het ook met andre mensen. nou, ja soms lijkt het dat mijn verbinding zelfs sneller loopt dan de rest, aangezien mijn kogels iedereen doden, maar hun met moeite mij kunnen doden. en de andere keer is het weer andersom. heel vreemd allemaal
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou contact opnemen met je provider. Misschien kunnen ze dit monitoren. Mogelijk heb je last van Packet Loss resultaat lag. Vraag aan hen of je modem is voorzien van de laatste firmware (check dit ook bij je router)
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ok, thanks voor de hulp. ik zal het proberen :b: maar bij GOW heb ik nergens last van terwijl dit een gelijk spel is. maargoed ik kan het iniedergeval proberen.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    GOW maakt gebruik van een andere NET code. Het kan zijn dat RB6: Vegas gevoeliger is voor Packet Loss dan GOW
     
  18. t0mmy19

    t0mmy19 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd probleem met Xbox live

    Beste mensen,

    Mijn Xbox live verbinding werkt prima totdat ik een spel opstart, als ik dit doe vraagt xbox live om het spel te updaten en hier gaat het fout. de xbox kan vervolgens geen verbinding meer maken met xbox live en als ik terug ga en opnieuw de verbindingstest doe is er niks aan de hand, ook berichten versturen en bestanden downloaden gaat verder goed. Maar als ik dan weer een spel opstart kan hij geen verbinding meer maken. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik maak overgens verbinding via een router.

    Het verloopt in deze stappen bij mij:

    Als ik de Xbox360 start komt er te staan, Connected to Xbox live.

    Daarna start ik het spel er komt er vervolgens te staan, Disconnected from Xbox live.

    Daarna komt, Update Required in beeld te staan met de volgende text:
    An update is available fot this game ftom Xbox live. If you decline this update, you will be signed out of xbox live. Do you want to apply the update now?

    Dan druk ik op, Yes update now.

    vervolgens opent hij het update scherm en krijg ik meteen te zien:
    Cant download the update. Please test your connection in system network settings and try again. If the problem persists, go to www.xbox.com/support


    Als ik vervolgens mijn Xbox360 rechtstreeks aansluit op mijn modem en mijn netwerk instellingen op automatisch zet krijg ik bij de test een MTU fout
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan je het lijstje invullen wat ik op blz 1 heb neer gezet. Ik heb namelijk zoveel mogelijk info nodig om je te kunnen helpen.

    MTU betekend dat je modem niet geschikt is voor een directe verbinding met live

    Daarom wil ik weten wat voor router je hebt, modem, provider enz .
     
  20. T-botjuz

    T-botjuz geengrenzuh soldaat

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had even een vraagje:

    Ik heb me rot gezocht op verschillende fora en via google, maar ik hoor telkens tegenstrijdige verhalen. Een vriend van me zit op dit moment in de USA en eind deze maand loopt mn gold abo af. Nu is mijn vraag kan hij voor mij een 12 maanden gold abo kan meenemen of die activatiecode kan mailen naar mij om dus dit abonnement te verlengen?

    Alvast bedankt voor een eventueel antwoord!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina