Sorry... ik heb hem al weggebracht.
Maar dit was een router die automatisch de goede frequentie zocht geloof ik. Volgens mij had ie ze allemaal tegelijk..
Ik zou eentje van die lijst met compatible routers moeten hebben..
Maar van Linksys was degene die op die lijst stond degene die ik EERST gekocht had, maar toen ik thuis kwam (nog niet aangesloten) zag ik dat dat de slechtste van hun 'serie' was..
Daarom had ik die teruggebracht en omgeruild voor hun beste.. De WRT300N.
Die slechte wilde ik dus niet nog een keer, waar de medewerker (eindelijk iemand die er wel verstand van had!) mij op wees was dat ze binnenkort de N serie van D-link binnen zouden krijgen!
Normaal hadden ze die niet, omdat die té goed waren, en de prijzen daardoor te duur voor de normale klant.
Toevallig had hij gister met iemand van D-link gesproken, die vertelde dat de prijzen omlaag gingen (vergeleken met sommige merken zelfs lager) en dat daardoor de MediaMarkt ook hun routers kon verkopen.
Wij even samen op internet gekeken, en hij wees mij op deze router. Hun beste router weer, en volgens hem zou die voor een prijs van rond de 100euro (net als die Linksys van mij) komen!
Hier staat bij de Product Features niet alleen Online Gaming (wat ook op PC kan betekenen), maar ook Consoles !
Daarom heb ik besloten nog eventjes te wachten tot ze deze binnenkrijgen, wat eind van deze week/volgende week ongeveer het geval zal zijn.
Ze hebben geen nieuwsbrief, dus dat wordt vanaf morgen elke dag eventjes bellen om te informeren of ze al binnen zijn
Kheb het geld van mn oude router gewoon terug (eerst deden ze beetje moeilijk, aangezien ik op de handleiding had geschreven ).
Nu dus maar even wachten, en hopen dat die router het wel gaat doen! Dan heb ik in ieder geval de állerbeste router van dit moment
Heel erg bedankt voor je hulp, en hopelijk hoef ik hier niet weer te posten
Laatst bewerkt: 14 mei 2007