[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascallo

Pascallo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nog een idee :) op welke ferquentie staat jouw router ... Dus A / B / G of een combinatie daar van?

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ja heel stom -_-. De monteur zei dat de key onderop de router stond, maar er stonden er blijkbaar twee en ik had de verkeerde overgenomen. Sorry :9

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @RedDevil_NL - kan je ook eens proberen om te connecteren als je PC uitstaat?

5. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Lukt allemaal niet..
    Ik ben net terug gebeld door de Technical Support team..
    Wat degene die ik nu sprak me aanrade: Ga naar de winkel, en koop eentje die bij de compatible routers staat.
    Nu ga ik eventjes online kijken wat de beste van die allemaal is..
    En terug naar MediaMarkt, router omruilen voor een andere (goedkopere/slechtere)....
    Ik hoop wel dat ik daarmee lag-free games kan hosten!

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wil je toch nog eerst even kijken wat je setting is (Ferquentie)? Dan weet ik of je de juiste optie hebt gekozen ...zet hem bijv op G

7. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry... ik heb hem al weggebracht.
    Maar dit was een router die automatisch de goede frequentie zocht geloof ik. Volgens mij had ie ze allemaal tegelijk..

Ik zou eentje van die lijst met compatible routers moeten hebben..
    Maar van Linksys was degene die op die lijst stond degene die ik EERST gekocht had, maar toen ik thuis kwam (nog niet aangesloten) zag ik dat dat de slechtste van hun 'serie' was..
    Daarom had ik die teruggebracht en omgeruild voor hun beste.. De WRT300N.

Die slechte wilde ik dus niet nog een keer, waar de medewerker (eindelijk iemand die er wel verstand van had!) mij op wees was dat ze binnenkort de N serie van D-link binnen zouden krijgen!
    Normaal hadden ze die niet, omdat die té goed waren, en de prijzen daardoor te duur voor de normale klant.
    Toevallig had hij gister met iemand van D-link gesproken, die vertelde dat de prijzen omlaag gingen (vergeleken met sommige merken zelfs lager) en dat daardoor de MediaMarkt ook hun routers kon verkopen.

Wij even samen op internet gekeken, en hij wees mij op deze router. Hun beste router weer, en volgens hem zou die voor een prijs van rond de 100euro (net als die Linksys van mij) komen!
    Hier staat bij de Product Features niet alleen Online Gaming (wat ook op PC kan betekenen), maar ook Consoles ! :D
    Daarom heb ik besloten nog eventjes te wachten tot ze deze binnenkrijgen, wat eind van deze week/volgende week ongeveer het geval zal zijn.

Ze hebben geen nieuwsbrief, dus dat wordt vanaf morgen elke dag eventjes bellen om te informeren of ze al binnen zijn ;)
    Kheb het geld van mn oude router gewoon terug (eerst deden ze beetje moeilijk, aangezien ik op de handleiding had geschreven :eek: ).

Nu dus maar even wachten, en hopen dat die router het wel gaat doen! Dan heb ik in ieder geval de állerbeste router van dit moment :thumbs:
    Heel erg bedankt voor je hulp, en hopelijk hoef ik hier niet weer te posten ;)

Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja die is goed :)

9. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel nu een beetje tussen deze, D-Link DIR-655 Xtreme N en deze, D-Link DGL-4300 Gaming router..
    Want die 2e kan ik ook nu al gewoon bij Consoleshop kopen, en hij staat op de compatible lijst! Maar denk jij dat die 1e beter is? Ik vind die er iets mooier uitzien namelijk (al boeit dat natuurlijk niet), en die medewerker van de MM wees mij ook op die DIR655, hij ging die zelf waarschijnlijk ook kopen..

Edit: Hier staan nog wat charts, staat die Gaming router wel hoog bovenaan.
    Ik denk dat ik die maar bestel.. Weet ik zeker dat het allemaal goed is!
    Ik wacht jou mening nog braaf eventjes af :)

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de 2de is ook goed hoor :)

11. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Daar staat namelijk op de site zelf ook Xbox Live compatible, en de juiste firmware..
    Alleen kan ik dan niet zo makklijk ruilen, mja lijkt me niet nodig..

Edit: Kwa statics zijn ze gelijk of niet? Ik ga nu die DGL 4300 bestellen..

12. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kort vraagje: Als je een Amerikaanse account aanmaakt, dan laat je die toch gewoon als 'Silver' ? Dan kan je bepaalde filmpjes etc wel downloaden, maar de betaalde series nog steeds niet toch?
    En waar stond ook alweer het topic waar dat uitgelegd stond? Thx!

Trouwens: Ik ontvang morgen mn router :)

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    mn xboxlive ligt eraf, even de test gedaan en alles is goed, alleen bij xboxlive zegt ie failed:confused: Ligt gewoon de live service eraf of kan het aan mijn xbox liggen?

14. Neophyter NL

Neophyter NL Guest

Bij mij ook al, misschien kleine update;)

15. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    heb precies t zelfde, tijdens t gamen viel ie weg.

Ik denk dat het aan 'hun'kant ligt, niet aan onze kant iig.

althans, dat hoop ik.

16. Gerard Way

Gerard Way Guest

Jep bij mij hetzelfde, hij faalt bij het XBOXLIVE gedeelte. Zal wel aan het systeem liggen

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Denk dan idd aan hun kant.

Btw, ik heb xboxlive silver, maar kon na de update gewoon alle demos meteen downloaden enzo terwijl dat daarvoor nooit kon met silver... moest je altijd 2 week wachten. Is dat nu bij alle silver accounts dat je gewoon alles meteen kan downloaden?

18. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    blegh, wat irritant dit. Ik wilde net gears gaan doen:mad:

19. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Ze weten nog niet wat er aan de hand is, maar sommige kunnen er wel op en sommige niet. Zolang ik morgen maar kan verbinden voor de Halo 3 Beta :p

20. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien voorbereiding voor die Beta, of een kleine update tegen die laatste Update? Aangezien er toen wat problemen waren?

Zou wel vét kut zijn als ie morgen nog steeds niet online is, ik krijg dan mn Router!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina