1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat zou je normaal moeten kunnen vanuit je Xbox Dashboard > Account Management > Memberships > Change Payment Options.
    Daar zou ergens dan de optie moeten staan om van cc te veranderen. Ik heb dat ook al eens voorgehad nadat mn oude vervallen was, maar als ik het goed heb moet je wel nog de 4laatste cijfers van je oude geregistreerde cc ingeven om je gegevens aan te passen.
    Het kan zijn dat dat niet moet hoor, maar misschien voor de veiligheid toch de oude nog even bij de hand houden tot je veranderd hebt.
     
  2. Piellemuis

    Piellemuis Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    ik heb een Thompson Speedtouch modem die ik bij mijn adsl abbo kreeg van planet.
    Deze modem is gewoon met vaste bedrading dus geen draadloos internet modem.
    Ik heb deze gisteren op mijn Xbox360 aangesloten maar nu krijg ik MTU failed te zien...
    Ligt dit aan deze modem of moet ik iets instellen ergens ?

    Dit is echt allemaal arabisch/ japans/ chinees voor mij (begrijp het dus niet :p )
    Maar we zullen er langzaam aan wel komen denk ik :)
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  3. Piellemuis

    Piellemuis Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is trouwens een modem met 4 aansluitingen.
    Ik heb dit allemaal boven op mijn slaapkamer staan.
    Er staat geen pc bij, het is aleen maar een modem met xbox360 + tv uiteraard :p

    Ik zet dan de modem van mijn pc beneden uit en daarna de modem boven aan totdat al lampjes groen branden op de modem, daarna zet ik de Xbox aan.

    Je zou zeggen dat ie gewoon online zou kunnen want hij heeft toch alle bandbreedte beschikbaar op deze manier?

    Zou ik dan via de pc wat op mijn modem moeten instellen ofzo ?

    Er komt wel nog een keer een pc bij te staan volgende maand.
     
  4. Piellemuis

    Piellemuis Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat MTU failed betekent dat mijn modem niet geschikt is en dat er een router (wat het ook is) er tussen moet zetten?
    Ik lees overal zoveel dingen dat ik er steeds minder van lijk te snappen :D whahaha
     
  5. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    MTU failed kan verschillende oorzaken hebben.

    Ten eerste kan het gewoon aan xbox live zelf liggen.

    Het kan zijn dat je router/modem verkeerd ingestelt staat.

    Het kan aan je provider liggen.

    Als laatste kan het zijn dat je router niet compatible is met de xbox 360 console, meeste fabrikanten verwachten ook dat mensen er een pc aan hangen.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  6. splinter cell16

    splinter cell16 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nieuwe levels voor halo2 downloaden, maar mijn xbox zegt dat content download niet enabled is. Nu wil ik dit even veranderen maar ik kan niet meer vinden waar je dat moet doen. Er wordt gezegd bij acount management maar daar heb ik gekeken en ik kan het niet vinden. Kan iemand mij vertellen waar dit veranderd kan worden.
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat komt omdat dat zo was op de xbox 1. Op je xbox 360 moet je bij family settings in het system tab kijken.
     
  8. splinter cell16

    splinter cell16 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik heb gevonden waar het staat maar als ik dat aan klik staat er dat ik eerst een child profile aan moet maken met xboxlive terwijl mijn profiel waar xboxlive mee verbonden is gewoon aan staat. Of is een child profile iets anders.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  9. Smankiy

    Smankiy Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gelukt, bedankt dial.
     
  10. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Kan het toch niet zijn dat iemand de Family Settings (for online games and interaction) zo heeft ingesteld dat content disabled is. Je kan daarmee namelijk de mogelijkheid van downloaden van free content, demos, game updates, etc verhinderen.
    Je zou eens moeten kijken bij die Family Settings op je Dashboard naar die instellingen, zien dat het daar toch niet aan ligt.

    Blij dat ik kon helpen.
     
  11. Scuzz

    Scuzz Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag een 360 gekocht en wil heeel graag op live! Nu lukt het verbinden niet en de ene keer haakt hij af bij de MTU test, dan soms bij ICMP, soms bij LIVE en 1 x ging hij helemaal door! Ik snap hier echt helemaal niks van. Toen hij die ene keer doorging ben ik snel een profiel aan gaan maken, na het menu van het inloggen op je windows live id werd ik er weer af geknikkerd!! :confused:

    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: zie boven...
    Welke provider?: Planet Internet
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: ADSL
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 3mbit up/ 0,5 down (dacht ik)

    Modem

    Welk merk modem heb je?: KPN Speedtouch
    Modem type?:
    USB/ Ethernet?: Multipc

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Vista

    Router

    Welk merk router heb je?: 3com
    Welk router type?: OfficeConnect 3CRWE554G72T
    Welke firmware?: Version 2.01.10
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:
    ICMP Failed

    W: 0000-000B
    X: 0000-F001
    Y: 0000-0000
    Z: 0000-0000

    Foutmelding bij MTU = gelijk

    Wat heb je geprobeerd?: Poorten 88 en 3074 geforward naar het ip van de 360. Dit heeft geen merkbaar verschil gehad.
    Waar stopt de test?: verschillend
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): Geen info, leeg veld behalve de codes.

    Please help me guys!!! :emo:
     
  12. splinter cell16

    splinter cell16 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met het veranderen van mijn family settings. Als ik dit "menu" wil openen zegt mijn xbox dat ik eerst een child profile moet aan maken met xbox live. MAar mijn profiel op mijn xbox 360 waar mijn xbox live account mee verbonden is staat dan gewoon aan? Waarom zegt mijn xbox dan dat ik eerst een child profile moet maken?
    Hopelijk kan iemand mij helpen zodat ik weer volop halo 2 kan spelen:)
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had even kort vraagje.
    Weet niet precies waar ik m moet stellen, maar gaat wel over XBL dus doe m maar hier :)

    Een vriend van mij heeft de Mappack van GoW gedownload (betaald).
    Nu had hij bij een vriend ingelogd op zijn account (recovered), en de pack opnieuw gedownload.
    Hierna hebben ze gewoon ingelogd op de account van die vriend (die hem dus niet betaald heeft), en daarbij deed de mappack het gewoon!

    Ik heb nu ook zijn gamertag gerecovered, en hem gedownload.. Maar onder mijn eigen account doet hij het niet!
    Is het gewoon mazzel dat hij het bij hem wel deed, een onbedoelde glitch ofzo?
    Of weet iemand hoe je dit doet? Graag een PM of hier reactie! :)
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je vriend moet ingelogd zijn als je de pack wilt gebruiken ... bij je andere vriend doet hij het nu ook niet ... tenzij hij daar als eerste de pack gedownload heeft. Hij doet het dus zoals het hoort :)
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel bij hem doet hij het dus gewoon wel, dat is het rare!
     
  16. Scuzz

    Scuzz Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Terugkomend op mijn eigen probleem (post # 971):

    Hij doet het!! :)

    Ik heb in mijn 3com router de sp1 (of spi, ik zit op mijn werk en weet het niet helemaal zeker) uitgezet en nu gaat het perfect.... Zou het veel kwaad kunnen dat deze uitstaat?

    Toch bedankt dat hier een topic voor is :thumbs:
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat kan geen kwaad.. je speedtough is namelijk ook een router
     
  18. chefkikker

    chefkikker Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Even weer naar voren halen.
    Iemand enig idee hoe ik de KPN Experia Box zo kan instellen dat mijn NAT op OPEN komt te staan. Router is type Thomson Speedtouch 780.

    Ik wil graag Forza2 online gamen, maar dit kan niet door mijn NAT instellingen.:x

    Iemand :eek:

     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Bij de xbox live test staat bij NAT : moderate .
    Nu wil port forwarding instellen en vraag ie om het server IP adres .
    Weet iemand waar ik dat kan vinden ?
    Alvast bedankt .
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Het makkelijkste om het ip van je xbox 360 te bekomen is waarschijnlijk nog gewoon de xbox live test te runnen op je Dashboard. Als deze volledig gedaan is heb je onderaan de optie 'edit settings' en daar kan je het priv ip van je 360 zien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina