[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kv mechelen

    kv mechelen Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    DNS failed

    hey kan iemand mij helpen :mad:
    ik kan niet meer op live ben welgeteld 1 maal op live geweest na heel wat gesukkel, nu geraak ik er niet meer op ik krijg steeds DNS Failed ik heb al manueel geprobeerd en automatisch geprobeerd,
    ik gebruik een switch breedband. :confused:
    groetjes kv mechelen pride of belgium
     
  2. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    account managment via je xbox?

    mag geen problemen opleveren....
     
  3. joostburg

    joostburg Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb een c:\ schijf van 15 gig nu heb ik een d:\ schijf van 300 gig. als ik mijn d films wil streamen dan moet ik die film in gedeelde video zetten (win xp ) nu raadt je mijn probleem al mijn c:\ schijf zit meteen vol :lol:. nu is mijn vraag of ik niet ergens een map kan fixxen zodat ik van een bepaalde map van de d directory kan streamen \o/ k hoor het groeten
     
  4. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Fardo,
    Ik heb t eindelijk dan toch werkend gekregen maar nu stuit ik op het volgende probleem:
    Ik heb een Tiscali ADSL abbo (12Mb).
    Mn Xdoos is gewoon met ethernet kabel verbonden.
    Als ik op live ga doet alles het , tot een gegeven moment. Dan is opeens Live disconnected (en Messenger).

    Als ik de test run, zegt ie bij alles Confirmed, behalve bij NAT.
    Daar staat Moderate achter..
    Verder is het zo dat wanneer ik op mn Xbox bij Network Settings kijk, hij achter Link gewoon een groen dingetje heeft, en bij Act een gele die af en toe (voor lange tijd!) uitgaat.
    Kan dat aan die NAT dinges liggen? En zo ja: Hoe verander ik het?

    Ik ga denk ik morgen even proberen mn Gaming router aan te sluiten, misschien dat het daarmee wel werkt. Maar hopelijk kun je me vertellen wat er fout is.
    Alvast bedankt!
     
  5. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    -edit- nvm..Blijkt een storing te zijn
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  6. EvL

    EvL Live gamer

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Your account has been suspended due to a problem with your payment option

    Hallo,

    Ik heb een Gold abonnement, via mn broer, maar die heeft zn CC gegevens gewijzigd of een nieuwe aangevraagd.. Nu kan ik niet meer online gamen, mn abonnement loopt nog tot 2008, nu is mijn vraag, kan ik alleen mijn betaalgegevens veranderen, payment? dus nu een prepaidcard voor half jaar kopen en die code invoeren... ?


    alvast bedankt,

    mvg,

    evl
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat kan :) als je dan je preapaid gebruikt gaat de betaling zo verder
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo zouje op de vorige pagina nog even voor mij kunnen kijken? Hoe stel ik die NAT ding op 'Open' in?
     
  9. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik sinds een aantal weken nu bij XS4ALL maar heb een probleem met het hosten van matches. Af en toe wil de verbinding raar gaan doen als ik host heb bij matches van o.a Halo 2. Sommige mensen uit (volgens mij alleen) Amerika hebben dan een soort van dansende verbinding. Dan is is de verbinding goed, 3 sec later weer slecht, dan weer goed, dan weer slecht enz enz. Nu is het zelfs zo, dat als er een aantal mensen dit probleem hebben opeens iedereen een slechte connectie krijgt en ik belaagd word door iedereen dat ik standby wat dus echt helemaal niet de bedoeling is.

    Toen ik bij Planet Internet zat had ik dit probleem nooit. Nu heb ik zelfs een snellere verbinding (upload alleen het zelfde gebleven). Ik gebruik de zelfde modem die ik ook bij Planet heb gebruikt. De xbox 360 staat rechtstreeks op de modem/router aangesloten. Alle poorten staan open voor het juiste interne ip, UpnP staat aan.

    Nu heb ik ooit eens gehoord van een Medewerker van Xs4all dat als je niet de volledige snelheid haalt van je internet dat er dan soms problemen kunnen ontstaan. Wat voor problemen zei hij niet. Nu is het zo dat ik ongeveer deze snelheid haal: 13000/1024 Kbit/s terwijl er word gezegt dat ik deze snelheid kan halen: 20000/1024 Kbit/s. Kan het daardoor zijn dat de verbinding zo raar doet?
     
  10. Nylez

    Nylez Gamersnet.nl - crew

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb boven op mijn kamer een pc met een draadloze netwerkverbinding naar mijn Linksys router toe. Nu wil ik op Xbox Live met m'n Xbox 360. Ik heb een utp kabel van m'n xbox 360 naar m'n pc verbonden en mijn ip adress subnetmask enzovoorts ingevuld op m'n xbox 360.
    Alleen krijg ik nog steeds geen verbinding. M'n pc geeft aan dat de lan-verbinding beperkte of geen verbindingsmogelijkheden heeft.
    Op m'n pc wordt het internet beheerd door Ralink waar ik op mijn draadloze netwerk inlog met behulp van een WPA-key.
    Ook heb ik die WPA-key ingevuld op het menu in de Xbox 360 alleen krijg ik nog steeds geen verbinding...
    Iemand enig idee of ik op deze manier verbinding kan krijgen met m'n xbox 360 met Xbox live, of dat ik iets in m'n pc moet veranderen?
    Hoop dat iemand mij kan helpen...
    Mvg,
    Nils
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt een router ... een utp kabel van en naar je pc gaat niet werken!

    je hebt de draadloze adapter nodig van microsoft
     
  12. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je altijd die draadloze adapter nodig van microsoft als je draadloze verbinding wilt maken of kan het ook met een usb netwerk adapter?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het kan alleen met de draadloze adapter van Microsoft of met een Accesspoint / gaming adapter via UTP
     
  14. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb een accesspoint van u.s robotics kan dat ook?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als daar een ethernet aansluiting op zit dan moet dat kunnen werken (dus via UTP)
     
  16. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Sinds vorige kort hebben wij een tweede 360 (elite) erbij. Het probleem is dat ik in onze modem/router maar 1 port aan 1 IP adres kan koppelen. Zodoende krijg ik op mijn 360 de melding dat NAT open is, en op de andere 360 dat NAT moderate is. Wel kan ik iets toevoegen als 'Special Application' zodat meerdere IP adressen toegang kunnen krijgen tot een bepaalde poort maar hoe ik dit moet instellen is mij totaal onduidelijk.

    Het gaat hier om een SMC7904WBRA2 modem/router. Fardo, zou het mogelijk zijn mij te helpen .
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je moet Upnp gaan gebruiken ... geen portforwarding het kan zijn dat je router of provider geen 2 360 ondersteund. Heeft je router geen upnp optie en staat deze dan niet open.. Dan krijg je problemen :eek:
     
  18. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    zit een ethernet aansluiting op. dus kan ik nu gewoon een usb adapter erin pluggen en ik heb verbinding?
     
  19. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Het modem/router heeft een UPNP ondersteuning, maar hoe zet ik deze functie aan op de X360?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Niet hij moet aan staan op je router .. en port forwarding uit zetten

    het werkt niet via usb, maar wel met een netwerk verbinding
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina