Ok thx. Kabelbreuk dacht ik ook al aan, maar dan dat ie niet helemaal 100% geconnect was ofzow.
Want dat modem/router van tiscali, als je daar een ethernet kabel inplugt zit ie niet helemaal vast.. Kan hem nog veel te veel heen en weer bewegen naar mijn gevoel.
Zal eens proberen de kabel tussen modem>gaming router te vervangen.. Die vanaf router/xbox is 20m dus dat is me wat te duur om even te proberen!
Ik kan niet zonder die gaming router die router van tiscali goed instellen. Heb het ook al op het tiscali forum gevraagd enzo, maar deze router+Xbox Live geeft gewoon problemen. Als je NAT uitzet, krijg je gewoon geen internet.. Echt veel te k*t!
Edit: Hoe ontdek ik een kabelbreuk? Is dat echt een fysieke knik in een kabel.. Of kan dat door een los al gebeuren, of bij de connectors?
Edit2: Dat de kabel vanaf router/Xbox 20m lang is maakt toch niets uit of wel? Heb een iets duurdere kabel genomen, had er eentje van 7,5eu.. En eentje van 18 ofzow.. Die heb ik.
Edit3: Net kabel tussen modem/router vervangen, maar werd nog steeds gedisconnect.
Soms is het echt heeeel snel achter elkaar, andere keren kan ik rustig meer dan een uur online spelen! Iks nap er nix van..
Die 20m kabel nog een keer kopen vind ik ook zo'n gedoe
Laatst bewerkt: 21 sep 2007