1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiebe87

wiebe87 Xdicted

Leuk Bevonden:
    0
    van dat nat moderate of strict snap ik helemaal niks. Ik kan in ieder geval weer op marketplace en demos downen. ben al helemaal happy ermee...vraag me niet hoe ik het heb gedaan. Ineens werkte alles...\o/

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    doe eens de xbox live test :) wat staat er bij NAT

Als je je xbox alleen gebruikt voor downloaden van MP dan is het okay .. wil je on-line gamen ... krijg je last van lag (wordt beschuldigd van clitchen) en kan je niet iedereen joinen. Ik raad je aan om op zoek te gaan naar een andere oplossing ;)

3. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu dat mijn nat strict is hoe verander je dat

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    instellingen aanpassen

5. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    en waar doe je dat

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    geen idee. hoe heb je je xbox 360 aangesloten op je netwerk?

7. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    draadloos met een netwerk adapter van ms en een accesspoint van u.s robotics,
    heb trouwens ergens gelezen dat je dat bij je firewall in moet stellen.

Laatst bewerkt: 19 sep 2007
  8. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Weet iemand een goede en betaalbare router? ik las in de startpost dat budget routers voor problemen konden zorgen.

Alvast bedankt

9. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je er al over nagedacht, Fardo?

10. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een korte vraag maar staat je xboxlive account op je xbox zelf of op je hdd?

11. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    alles staat op hdd

12. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Ik heb een probleem. Ik ben net verhuist, en hier hebben we nieuw internet.
    Tis van Tiscali (ADSL 12mb).
    Hierbij kregen we een modem/router, maar op deze stond de NAT bij mn Xbox op Moderate.
    Dus wat heb ik gedaan: Mijn Gaming router (Dlink DGL 4300) achter het modem van Tiscali gedaan.
    Hiervoor heb ik het modem van Tiscali in 'Bridge' mode gezet, zodat het niet meer als router fungeert.

Waarom ik dit deed was omdat ik amper servers kon vinden, niet in een chat kon met mensen waarmee het vroeger wel kon.. En ik soms zomaar van Xbox Live werd gedisconnect!
    Gelukkig leek dit het op te lossen, mn NAT stond weer op Open.
    Deze router gebruikte ik eerst ook, draadloos achter een Kabel Modem van @Home..

Maar wat er nu nog steeds gebeurt is dat ik soms zomaar van live gedisconnect word!
    Echt SUPER vaag, en ik weet niet waar het aan ligt!
    Dus was mijn vraag: Kan dit aan mijn Xbox liggen?
    Lijkt mij dus niet, maar misschien dat dit ook een probleem is dat in mn Xbox kan zitten (vind ik raar want dat gebeurde eerst op de kabelverbinding nooit).

Zo niet ligt het dus aan mn nieuwe internet, dan zal ik hun even moeten contacteren..

Het rare is dat de laptop schijnbaar niet gedisconnect wordt (wireless).. Iig: MSN blijft gewoon geconnect.
    Deze heeft wel een paar keer gehad dat ie zomaar disconnecte, maar niet in combinatie met de Xbox.

Xbox Live gaat er ook niet op geregelde momenten uit, gewoon willekeurig.. De ene avond niet, en dan de andere heel vaak. Volgens mij extra vaak als ik iets download van marketplace.

Er komt dan gewoon te staan: Disconnected from Xbox Live, gevolgd door Disconnected from Messenger..
    Dan ga ik gelijk naar mn Guide, druk op Connect.. En hij heeft gelijk weer verbinding!

Lijkt me sterk dat het aan de Xbox ligt, misschien moeten we maar ook op dit adres gewoon kabel internet van Home nemen..
    Aangezien de telefoon aansluitingen op het Tiscali modem het nu ook niet doen (die staat nu in Bridge mode dan staat dat uit)..

13. DarkFRL

DarkFRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Twee weken terug heb ik mijn xbox terug ontvangen. Mijn live abonnement is in die tijd verlopen. Dus nu heb ik tijdelijk een silver abonnement. Vandaag wilde ik een arcade spel spelen. Hoewel ik 100% zeker weet dat ik de volledige versie heb gedownload kan ik nu alleen de trail versie spelen.

Mijn vraag is: Heb je altijd gold nodig om de live arcade spellen te spelen?
    (want Hexic HD kan ik gewoon wel spelen)

Alvast bedankt.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee dit Kan niet aan je xbox 360 liggen dit is een netwerk probleem. Ik zou je gaming router weg doen en dan de instellingen van de tiscali modem/router aanpassen. Kijken of dat werkt. Ik denk eerder dat de modem of de router defect is of dat je een kabel breuk hebt. Dit ligt vermoedelijk ook niet aan je provider

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Een kleine simpele vraag.

Ik heb laatst mn tag verandert, maar als ik insign laat hij nog steeds mn oude tag zien. Hoe verkom ik dit of gaat dat over tijd vanzelf? (op bungie.net)

alvast bedankt

16. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thx. Kabelbreuk dacht ik ook al aan, maar dan dat ie niet helemaal 100% geconnect was ofzow.
    Want dat modem/router van tiscali, als je daar een ethernet kabel inplugt zit ie niet helemaal vast.. Kan hem nog veel te veel heen en weer bewegen naar mijn gevoel.
    Zal eens proberen de kabel tussen modem>gaming router te vervangen.. Die vanaf router/xbox is 20m dus dat is me wat te duur om even te proberen!

Ik kan niet zonder die gaming router die router van tiscali goed instellen. Heb het ook al op het tiscali forum gevraagd enzo, maar deze router+Xbox Live geeft gewoon problemen. Als je NAT uitzet, krijg je gewoon geen internet.. Echt veel te k*t!

Edit: Hoe ontdek ik een kabelbreuk? Is dat echt een fysieke knik in een kabel.. Of kan dat door een los al gebeuren, of bij de connectors?

Edit2: Dat de kabel vanaf router/Xbox 20m lang is maakt toch niets uit of wel? Heb een iets duurdere kabel genomen, had er eentje van 7,5eu.. En eentje van 18 ofzow.. Die heb ik.

Edit3: Net kabel tussen modem/router vervangen, maar werd nog steeds gedisconnect.
    Soms is het echt heeeel snel achter elkaar, andere keren kan ik rustig meer dan een uur online spelen! Iks nap er nix van..
    Die 20m kabel nog een keer kopen vind ik ook zo'n gedoe

Laatst bewerkt: 21 sep 2007
  17. Thunni

Thunni Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Mijn xbox 360 komt niet op Live. Bij DNS stopt de test (failed).
    Welke provider?: @Home
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Kabel (breedband)
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: Downloadsnelheid: 1016.9 KByte/sec. Uploadsnelheid 157.2 KByte/sec. Volgens Speedtest.nl.

Modem

Welk merk modem heb je?: Arris
    Modem type?: ?
    USB/ Ethernet?: Ethernet

Internet Delen / ICS

Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Windows

De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: ?
    Wat heb je geprobeerd?: DNS Settings handmatig invoeren en op auto gezet. Hielp beiden niet. Ook modem gereset e.d., zonder succes.
    Waar stopt de test?: DNS: Failed.
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): DNS Settings opvragen bij provider en handmatig invoeren.

Bij voorbaat dank.

18. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ^ Thun doe je m nu rechstreeks in het modem of nog steeds via de pc?

19. Thunni

Thunni Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    rechtstreeks

20. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niemand joinen online en andere mensen mij ook niet. Als ik met iemand in de chat ga hoor ik hem wel maar hij mij niet. :{ Mijn headset is niet kapot want als ik een zelfgemaakte voice message beluister hoor ik mezelf gewoon.

Iemand zei dat mijn NAT dicht kon staan ofzo. Heb connection getest, NAT staat op Moderate. Dat schijnt niet goed te zijn, maar hij staat altijd op moderate! En dan werkt alles wel. Niemand wist er verder raad mee. Netwerk is wired.

help!

Laatst bewerkt: 22 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina