1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @t1mm3h je moet toch de helpdesk bellen. ik denk dat ze een fout hebebn gemaakt met de reparatie .. zorg dat je een reperatie nummer bij je hebt

@tim15 - lees de startpost .. makkelijker kan ik het niet uitleggen

2. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje,

ik was gister even op Xbox live game aan het zoeken voor PGR4 en na een paar seconde wachten vond ik maar iets van 5/6 games die ik kon joinen.. erg weinig lijkt me? Ook met andere games vind ik erg weinig servers (of hoe noem je dit).

Nu is mijn vraag: Is dit normaal of houdt iets in mijn router veel server/games tegen zodat ik erg weinig servers zie die ik kan joinen? Ik gebruik zelf een Linksys WRT54GL en ik heb de poorten opengezet voor me xbox. Bij NAT staat er daarom ook ''Open''. Het lijkt me dus dat alles normaal moet zijn...

Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  3. Mitta360

Mitta360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn probleem is dus dit :M'n beste vriend en ik willen gewoon gezellig lullen over die headset met elkaar want we hebben allebei fifa08 en kunnen dus zo elkaar op de hoogte houden! Nu heeft het altijd gewerkt , maar sinds een paardagen maakt ie steeds geen contact. Als ik hem invite dan zie je opeens die invite weggaan , en anders som ook. Als ik hem een privebericht geeft doet mijn headset het wel en andersom is dit ook het geval. Nu is de vraag hoe komt dit en wat is de oplossing?

Groetjes Mitta
    (bij NAT staat bij mij niet : OPEN , maar ik heb tog al een x die router uit en aan gehad.)

4. tim15

tim15 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    @tim15 - lees de startpost .. makkelijker kan ik het niet uitleggen

ik kan daar niet vinden wat ik nouw best kan doen
    ik heb poort geopend die op pagina 1 stond van xbox live1 maar maakt niet egt uit meot ik nog andere poorten opene of iets anders doen ?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @Vegtom dat is normaal soms is een server eerder vol

@mita360 en tim15 ik heb te weinig info om jullie te helpen kunnen jullie het lijstje van de start post in vullen (NB router aan uit zetten helpt niet .. je moet instellingen aanpassen)

6. tim15

tim15 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

ik heb al x geprobeerd extra poort op pc te openen maar connectie blijft instabiel

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Waar staan de wireless router en Xbox360 bij je in huis ???

Mijn ouders hebben de zelfde router van KPN (Internet-bellen).
    Vind het een onding.

8. tim15

tim15 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hangt boven in meterkast er zitte betonnen vloer tussen en staat me xbox benede maar heb ook me xbox in huiskamer geprobeerd maar nog steeds slechte verbinding maar met me pc is het altijd stabiel en vol bereik

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Het probleem heeft niets maken met het open zetten van poorten.
    Het lijkt mij eerder dat de Wireless Adapter (Xbox360) niet compatible is met de Alcatel ST570.

Om hier achter te komen zal je een paar dingen moeten uitproberen.
    1. Probeer eens een andere Wireless Adapter.
    2. Schakel de encryptie uit en kijk of de verbinding nu wel stabiel is.
    3. Zet de soortverbinding (G-only, Mixed) eens op B-only.

10. tim15

tim15 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

ik kan tog alleen maar die van MS gebruike op mijn xbox

en hoe voer ik stap 2 en 3 uit :)

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik bedoel natuurlijk een andere M$ Wireless Adapter.

Wie heeft de router geinstalleerd , een bekende of gebruiken jullie de standaard router instellingen van jouw provider ??

Laat iemand die verstand heeft van router anders eventjes naar de instellingen kijken.
    1 verkeerde instelling en de ADSL verbinding valt helemaal weg.

12. tim15

tim15 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    de router hebben we zelf geplaatst volgens mij we hadden gewoon eerst kabel liggen maar iemand heeft ons draadloosnetwerk aangelegt

ik denk niet dat het aan me adapter ligt maar egt aan me verbinding

zijn die optie's zelf verandere te moeilijk ?

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet weten wat je doet want anders heb je helemaal geen verbinding meer

Ik denk eerder dat de Speedtouch en Wireless adapter niet lekker samen werken ( compatible ).
    Als de pc een stabiele verbinding heeft dan zou dat bij de Wireless Adapter ook moeten zijn.

De verbinding tussen Router en Xbox360 staat helemaal los van 1 poort open of dicht.
    Want zonder internet aansluiting wordt er ook en verbinding tot stand gebracht.

14. tim15

tim15 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik denk ook dat het daar aan ligt want pc heeft altijd uitstekende verbinding
    maar jah is dat opte losse of is dan enige mogelijkheid andere router kope en dat heb ik liever niet :)

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan beter eerst even de persoon erbij halen die het draadloze netwerk heeft geinstalleerd en hem/zij vragen om een paar opties door te nemen.
    1. Veranderen van draadloze kanaal.
    2. Veranderen van Wireless Network Mode (B-only , C-only of Mixed).

Je hebt nu een modem/wireless-router en deze dingen kosten nieuw een vermogen.
    Een kennis had haar Speedtouch kapot en heeft bij de Primafoon een nieuwe Speedtouch 760i gekocht , prijskaartje € 169 :mad:

Heb hier >4 jaar een perfect draadloze netwerk.
    Zelf met de DS heb ik op zolder een perfecte draadloze verbinding.

16. 360FTW

360FTW Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Geef de foutcodes eens die je krijgt als je bij Xbox Live failed met ik geloof de gele Y knop meer info vraagt. Krijg zo het vage idee dat jij hetzelfde hebt gekregen als ik en Ronaldo eerder in deze thread.

Een fout die pas onlangs is opgetreden met gerepareerde 360's...

17. tim15

tim15 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

die gene die ons netwerk heeft aangelegd heeft geen tijd om te helpe maar ik denk dat ik zelf ook wel wireless netwerk mode kan verandere ik zag zo n site op internet waar stappen stonde om dat te doen dus ga ik dat maar effe probere :)

18. rain

rain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is.Maar elke keer als ik met halo online ga krijg ik te zien dat ik een nat probleemheb.Waardoor het laden langen kan duren.Dan moet ik naar bungienet maar ik snap het niet helemaal.
    Ik heb een livebox van orange.Wat kan ik daar aan doen?Grtz

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    startpost lezen en zoveel mogelijk info geven

20. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: het is gelukt

Laatst bewerkt: 22 okt 2007