1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey mensen(Fardo:9),
    Ik heb een probeel mdat eigenlijk al wat langer speelt. Ik speel nu al een jaar op xbox live via een router. Probleem is dat ik nu met CoD4 helemaal geen matches kan vinden. Als ik Test Xbox Live connection doe dan is alles goed behalve NAT dat op strict staat. Als ik dan op Y druk staat er deze code:
    W 0000-0003
    X 0000-0001
    Y 20A8-48E0
    Z 0000-0000

    Ik heb wat geprobeert via portforwarding.com. Ik heb alle stappen gevolgd en had mijn xbox 360 een static IP adres gegeven en al die andere dingen. DNS enzo. Uiteindelijk kwam de Test er goed door maar NAT nog steeds op strict. Ik heb daarvoor deze pagina gebruikt: http://www.portforward.com/networking/staticip-xbox360.htm
    Toen heb ik deze pagina van mijn router gebruikt:
    http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Sitecom/DC-202/Xbox_Live_360.htm

    Mijn router is dus een Sitecom DC 202.
    Ik heb die stappen gevolgd maar bij stap 3 gaat het fout. Dan zegt ie dat ie al een 3074 code heeft bij XboxLive3601. Dus dat kon niet. Dus toen heb ik bij XboxLive3601 gewoon een TCP/UDP protocol gegeven.
    Maar niks van dat alles hielp. NAT blijft dus gewoon op Strict staan.

    Dus nu vraag ik jullie hulp.
    Ik heb nu trouwens alles weer teruggezet zoals het vroeger was. Gewoon automatic ipv manual etc.

    Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.

    Edit: en vergeet kasper91 niet te helpen op de vorige pagina, hij was eerst:9
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2007
  2. RBG

    RBG Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live DNS-Failed

    Goededag,

    Ik heb dus pas een xbox360 aangeschaft en wou graag op xboxlive gaan.

    Bij ons thuis staat er in de huiskamer een modem en een netwerkkabel dat doorgetrokken is naar mijn kamer, ik dacht "even de kabeltje in me xbox doen en voila"
    Maar toen bleek dat ik zo'n test moest doen en ik daar DNS failed kreeg in de eerste instantie lukte IP-adress ook niet maar na handmatig invoeren werkt het perfect.
    Ik heb de DNS-server code opgezocht en het werkte niet, daarna twee codes van casema(gevonden op het forum) ingevoerd en werkte ook niet.
    Ik heb dus een directe verbinding maar ik kom niet voorbij de DNS-failed message.
    Ik heb totaal geen verstand van routers internet dingen etc dus als je wat meer informatie wilt moet je erom vragen want ik weet niet of ik wat vergeten ben

    Fardo ik hoop dat jij me verder kan helpen of iemand anders die er veel van weet

    Groet,
    RBG
     
  3. CyberBoy

    CyberBoy Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    NAT: Strict

    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:Nat = Strict
    Welke provider?:mad:home
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:Kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: Down=679.8 KByte/sec Up =182.3 KByte/sec


    Modem

    Welk merk modem heb je?:Motorola
    Modem type?:confused:B4200E
    USB/ Ethernet?:Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Geen idee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:Windows (De router Firewall staat disabled)

    Router

    Welk merk router heb je?:confused:weex
    Welk router type?:LB000020
    Welke firmware?: --
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:Ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:confused:trict
    Wat heb je geprobeerd?: Poorten los te zetten, maar.... ik kan poort 88 niet loszetten want dan krijg ik een melding dat de public port niet 88 kan zijn omdat de router dan in botsing komt met home gateway service??
    Waar stopt de test?: niet, soms bij dns...
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? n.v.t.(zie more info):

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?:confused:trict dus

    Nou, t vragenlijstje is ingevuld.
    Ik had dus alle poorten die je in t begin hebt opgesomt al losgezet maar ik moet t ip ingeven van de pc waar ik de poorten voor wil loszetten, alleen mijn xbox360 krijgt steeds een ander ip.. 192.168.2.154 , 160 , 156 heb ik al in 1 avond gezien... hij is ondertussen wel uitgeweest.

    Ik heb trouwens na mijn router ook een switch hangen, een Asus GigaX 1005 hier kun je geen poorten mee los zetten toch? ik kon er teminste niks over vinden.
    (ik woon in een klein app complex. en de 4 app. hier zitten op 1 kabelaansluiting, dus ook op 1 kabelinternet aansluiting. Dus modem, router, Switch, pc en xbox aan de switch.
    Hopelijk weet jij een oplossing zodat ik mijn nat open krijg en alle servers kan joinen waar me vrienden opgaan.
    Alvast bedankt!
    Ik heb ook al diverse Threads gelezen maar ik kom er echt niet meer uit |:-
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Welke verbindingen zie je bij network places > network connections staan, en wat is hun status?
    Heb je al eens simpelweg geprobeerd via je commandprompt je ip te vernieuwen d.m.v. ipconfig /release en dan ipconfig /renew. Vervolgens zou je dan gewoon de wireless adapter terug moeten kunnen activeren en na het ingeven van je WEPkey verbinding maken met je wireless netwerk en dus ook internet.
     
  5. djlaulau

    djlaulau Lamlendigheid

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, mijn vraag wordt dus niet beantwoordt, dan nogmaals:
    Als je een Media Center pc hebt, kan je dan alsnog Windows Media Player met je 360 connecten? Want ik krijg de verbinding tussen media center en m'n xbox wel tot stand, maar Windows Media Player wil maar niet lukken.

    Bij voorbaat dank,
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie het antwoord van Dial je moet naar wireless networks zoeken op je pc. Dit kan je beter vragen in het pc forum gedeelte (je xbox werkt immers - je moet inderdaad wep en upnp gebruiken)
    Kan je het lijstje van de startpagina invullen .. leuk verhaal maar kost me veel tijd om te lezen
    Kan je het lijstje van de startpagina invullen .. leuk verhaal maar kost me veel tijd om te lezen
    Je moet je Xbox 360 een vast ip geven --> Ip settings static ip. Gevens kan je laten staan. Vervolgens dat ip gebruiken voor port forward
    Ja dat kan. zie verder: [Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]
     
  7. CyberBoy

    CyberBoy Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds strict

    eerst even bedanken voor je snelle antwoord!! :thumbs:
    Alleen poort 88 wil bij mij niet "open" omdat ik dan een melding van me router krijg. (zie afbeelding) [​IMG]

    Heb je enig idee hoe ik nu poort 88 kan open zetten? of wat dat überhaubt is?
    :confused: Mijn idee is dat t iets is van @home ofzo? ik heb t al gegoogeld maar kan er niks over vinden=(
    Hopelijk weet jij een oplossing _O_
    Bij voorbaat dank!

     
  8. timvandelsen

    timvandelsen Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Problemen met signup

    Ik heb een probleem (ge zult mij mss uitlachen ma kom...):
    Mijn xbox is goed gecontecteerd op mijn router maar ik heb problemen met de signup voor live.
    Op een bepaald moment vraagt hij welk abonnement ik wil, ik kies sliver en ga naar volgende pagina dan vraagt hij mijn contact adres, daar staat dan state: florida, ... Waar kan ik mijn land kiezen, wat doe ik fout?:eek:
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Zet gewoon volgende poorten open naar het statisch ip van je xbox en je NAT probleem zou verholpen moeten zijn:
    Zou het kunnen zijn dat je een emailadres hebt ingegeven waarbij je vroeger bij je registratie (van dat emailadres) hebt ingevuld dat je in Florida woont?
     
  10. timvandelsen

    timvandelsen Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is het, maar het is mij ondertussen toch gelukt thx...
     
  11. CyberBoy

    CyberBoy Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Poort 88 gaat niet open! :confused:
    zoals ik hierboven al had gezegd mijn router geeft dan die melding aan.
    ook al geef ik dat vaste ip aan.|:-
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ah sorry, blijkbaar was ik daar even verward en heb ik erover gekeken. Je kan natuurlijk altijd je xbox een statisch ip toewijzen en deze vervolgens in DMZ plaatsen, dan zou het in elk geval moeten werken.
     
  13. RBG

    RBG Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem.

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Ik blijf maar een DNS-Failure krijgen
    Welke provider?: Casema
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 220KB ong.

    Modem

    Welk merk modem heb je?: ?
    Modem type?: ?
    USB/ Ethernet?: Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Windows

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:
    Wat heb je geprobeerd?: Via CMD en Ip-config de code van de DNS server opgeschreven en handmatig ingevoerd maar werkte niet toen twee DNS codes van casema ingevoerd maar werkte ook niet
    Waar stopt de test?: DNS Failure
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2007
  14. CyberBoy

    CyberBoy Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    |:-
    Een DMZ (of demilitarized zone) is een netwerksegment dat zich tussen het interne en externe netwerk bevindt
    Ja ok, dat kan ik vinden, maar leg me nu is in t nederlands uit was ik daarvoor moet doen....
    Modem, Router,Buren 1,2,3, binnenkomst mijn appartement, Splitter daarop zitten de xbox360 en de pc.
    mijn pc werkt prima... nu de xbox nog....
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2007
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    poort 88 staat meestal open dus die hoef je niet open te zetten

    Ik heb te weinig info om je te helpen ... Hoe is je xbox aangesloten ... wat staat er op de modem .. heb je wel een router?
     
  16. rickgroen2

    rickgroen2 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeiemiddag,

    Ik wil met mijn Xbox360 nu ook het internet op, maar het lukt me niet.
    Ik heb een Apple en wil Connect360 gebruiken om films te kijken op mijn TV.

    Alleen ik krijg het niet voor mekaar om internet op me Xbox te krijgen.

    Ik heb de meegeleverde kabel in me computer, en in me Xbox gedaan.
    Alleen er wordt helemaal niks herkend. Op de Xbox geeft ie 'Disconnected' aan. Wat voor instellingen moet ik veranderen zodat me computer en xbox elkaar 'zien'.

    Alvast Bedankt, Rick
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb te weinig info om je te kunnen helpen. Kan je me meer info geven (zie formulier startpost)
     
  18. RBG

    RBG Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn probleem is opgelost :) ik moest ook gewoon nog even de Mac adres invoeren en voila online!
    Halo3 online werkte perfect en me wapentje ook want ik won\o/
     
  19. zenn

    zenn Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    console vindt pc niet.

    Laatst 'n 360 gekocht, deze wil ik aan een netwerk hangen, om media van mijn pc te streamen naar m'n Xbox. Alleen vindt de console m'n pc niet. xBox-Live werkt wel gewoon. Als ik via media centre de extender wil configureren, nadat je de 8 cijferige code hebt in getoetst vindt win. de extender(Xbox) niet.

    Als ik in het netwerk overzicht van m'n pc kijk zie ik wel de Xbox staan.
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    @Zenn
    Ik denk dat je je vraag beter hier kunt stellen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina