Het Probleem
Wat is het probleem (korte omschrijving)?:Nat = Strict
Welke provider?home
Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:Kabel
Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: Down=679.8 KByte/sec Up =182.3 KByte/sec
Modem
Welk merk modem heb je?:Motorola
Modem type?B4200E
USB/ Ethernet?:Ethernet
Internet Delen / ICS
Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Geen idee
Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:Windows (De router Firewall staat disabled)
Router
Welk merk router heb je?weex
Welk router type?:LB000020
Welke firmware?: --
Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:Ethernet
De Foutmelding
Wat is de exacte foutmelding?trict
Wat heb je geprobeerd?: Poorten los te zetten, maar.... ik kan poort 88 niet loszetten want dan krijg ik een melding dat de public port niet 88 kan zijn omdat de router dan in botsing komt met home gateway service??
Waar stopt de test?: niet, soms bij dns...
Wat zijn de suggesties van de xbox 360? n.v.t.(zie more info):
Als je iemand niet kan zien of horen
Wat staat er bij NAT?trict dus
Nou, t vragenlijstje is ingevuld.
Ik had dus alle poorten die je in t begin hebt opgesomt al losgezet maar ik moet t ip ingeven van de pc waar ik de poorten voor wil loszetten, alleen mijn xbox360 krijgt steeds een ander ip.. 192.168.2.154 , 160 , 156 heb ik al in 1 avond gezien... hij is ondertussen wel uitgeweest.
Ik heb trouwens na mijn router ook een switch hangen, een Asus GigaX 1005 hier kun je geen poorten mee los zetten toch? ik kon er teminste niks over vinden.
(ik woon in een klein app complex. en de 4 app. hier zitten op 1 kabelaansluiting, dus ook op 1 kabelinternet aansluiting. Dus modem, router, Switch, pc en xbox aan de switch.
Hopelijk weet jij een oplossing zodat ik mijn nat open krijg en alle servers kan joinen waar me vrienden opgaan.
Alvast bedankt!
Ik heb ook al diverse Threads gelezen maar ik kom er echt niet meer uit
Klik om te vergroten...