1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo
    als ik op x box live het spelen ben val ik soms weg en ook als ik het spel net opgestart heb en ik moet kiezen bij welke kamer ik mee wil spelen dan staat er disconnect enz en moet ik weer opnieuw laten zoeken naar wie der op dat spel online zijn, en dan druk ik op iemand met wie ik samen wil spelen en dan doet die het weer disconnect
    ik heb draadloos internet en de usb adapter van microsoft en mijn router is linksys(weet even niet welk typ)
    weet iemand misschien wat dit is?
    bedankt alvast
    groet Arno

Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  2. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Goedenmiddag,

Even een klein vraagje voor een vriend, hij wilt op xbox live gaan en heeft z´n xbox vlak bij een pc staan, die pc staat in connectie met een draadloos netwerk, hoe kan hij het makkelijkst/goedkoopst een verbinding op z´n 360 krijgen? Direct via een kabel werkt niet, dan is er wel een netwerk maar failed hij gelijk bij de IP...

Alvast bedankt.

3. PatManZ

PatManZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een heel vaag probleem.

Mijn Xbox is via een kabel verbonden met mijn router en werk perfect (Xbox Live ed.)

Nu heb ik een nieuwe kabel gehaald (iets langer) er krijg ik ineens geen verbinding meer met XBox Live (aangesloten op dezelfde poort van de router). De kabel getest aan mijn laptop en deze krijg wel gewoon verbinding met internet.

Heb een test uitgevoerd en krijg de volgende codes op mijn Xbox:

Network adapter: Wired
    Ip adres : Failed

Codes:
    W: 0000-0000B
    X: 40001001
    Y: 0000-0000
    Z: 0000-0000

Wat kan er fout gaan?

4. nizzle79

nizzle79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee mensen,

ik probeer net weer mijn xboxlive gold te verlengen met zo'n 3 maanden kaart van de oude xboxlivestarterkits.

Dit is altijd goed gegaan tot vandaag; ik vul de code in, hij herkent de code als behorende bij een xboxlive 3 maanden maar als ik vervolgens op redeem code klik komt ie met de volgende melding:

can't retrieve information from xboxlive, error code 80153003, please try again later

Ik heb al gegoogled naar dit probleem en kom ook mensen tegen die hetzelfde hebben gehad maar verder geen antwoord erop hebben.

weet iemand wat er aan de hand is?

5. Ranger

Ranger I bleed blue.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word vandaag al de hele ge-disconnect. Ik begrijp er niets van, want internet doet het prima en de kabel is niet loos. Erg vervelend dus, want een van mijn games smeekt om een update...

Iemand anders met dit probleem?

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Heb nu sinds de nieuwe update van halo3 last van een strict nat waardoor ik een aantal mensen niet kon horen in de party. Nu heb ik de ports 3074 en 88 geforward en kan ik niemand meer joinen.

Iemand enig idee welke ports ik moet forwarden of wat ik fout heb gedaan?

7. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal!
    Ik heb een probleem. Mijn XBOX wil niet connecten met Live.
    Ik heb een kabeltje doorgetrokken van mijn modem naar mijn Xbox, maar zonder succes.
    Kan het probleem zijn dat ik nu in het buitenland en niet meer in Nederland woon? Heb een ook een andere provider...

Please help me.

Groeten.

8. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0

Volgens mij hebben wij hetzelfde probleem... :x

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heb je wel een router?

@Patzman - er kan nog steeds een kabelbreuk zijn .. dus graag even testen met een andere kabel

10. Ashley__

Ashley__ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het hier goed staat. Maar ik heb een 3 accounts op me Xbox staan, wil der alleen 1 verwijderen, hoe doe ik dat? Kon het namelijk niet vinden :'-(

11. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

iemand???

moet poorten openzetten van xbox live maar hoe doe je dat??

12. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

ik weet dat deze vraag hier niet thuis hoort maar ik wist niet waar ik hem anders kon stellen.
    wie heeft ervaring of weet hoe de router linksys wrt610n Dual N Band is?
    want ik wou deze gaan halen, heb gelezend dat dit een super gaming router is en snel enz.
    want ik ben voor een top router het kijken, en als iemand weet wat nog een top router is mail het me aub door :).
    hoop dat ik antwoord krijg want dan bestel ik hem meteen.
    hartelijk dank!.

Groet Arno

13. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
  14. Wildsurf

Wildsurf Echoes.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat problemen met Xbox Live. Laatst stond mijn NAT opeens weer op strict en die heb ik dus weer open gezet. Alleen toch zijn er wat problemen. Zo kan ik niet in een chat komen van een vriend (ook alleen bij hem niet, en hij kan ook niet bij mij in de chat joinen) en kan ik hem soms niet joinen in Gears of War. Meestal herstart ik dan mijn 360 en dan kan ik opeens wel bij hem joinen. Heel vaag allemaal. Verder heb ik dit alleen bij Gears of War. In Grid kunnen we wel bij elkaar in de chat komen en bij elkaar in de room.

Iemand een idee?

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm ik zie dat mijn plaatjes uit de startpost niet meer werken .. wordt tijd dat ik dat weer even ga aanpassen

16. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

gister was ik het x boxen op live en heb tot 1 snacht doorgegamed, en ik sta van morgen op en wou ik nog even een uurtje op live spelen en opeens kon ik niet meer op x box live de test failed en heb ik alles laten testen ip adres enz en ip adres en al was goed en toen was die bij MTU en daar gaf die aan FAILED, hoe ken dit?
    en toen ging ik kijken bij mijn netwerk op de x box stond er linksys maar erachter stond iets met duplicate dat mijn naam 2 x bestond ofiets.
    wat moet ik nu doen omdat die MTU aangeeft en iets met duplicate?
    hartelijk dank.

M.v.g
    Arno

17. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had gewacht tot morgen en het dan weer proberen. Ik denk dat hij het dan wel weer doet.
    Ze zijn met een 24 hrs onderhoud bezig van de xbox live servers en is vanmorgen 9 uur begonnen.
    check deze link maar

18. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hartelijk dank voor het antwoorden, want ik begon me al opteregen als het niet werkt haha.
    bedankt voor je snelle reactie.
    nu maar even wachten en morgen weer online gamen haha.:thumbs:

M.v.g Arno

19. Aerschtuner

Aerschtuner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Godver, ik ben al anderhalf uur aan het zoeken en settings in mijn routertje aan het ombouwen. Nu blijkt dus dat Live er gewoon even uit is getrokken? LOL. Thanks voor de link :).

20. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha ik was ook al in de instellingen het zoeken en alles haha.
    nu gewoon even wachten misschien doet die het vanavond weer en anders morgen weer online haha.:thumbs:

Groet Arno

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina