1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    en hij doet het weer bij mij :D

Edit: en ja hoor weer eraf

Laatst bewerkt: 1 okt 2008
  2. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hier precies hetzelfde, ik zat midden in een potje, uit het niets DISCONNECTED FROM XBOX LIVE !

doe er maar een filmpje in en probeer het morgen weer _0/

3. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    SH!!!!!!!!!!!!!!!!!T

Maar bedankt voor de info :) .

4. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf het knap vinden hoe MS het bij bijna elke update voor elkaar krijgt om zulke problemen het hebben.. Ik kan hier ook al een paar dagen geen connectie meer maken met Xbox Live.. En daar betaal je dan 60 euro per jaar voor (voor wat eigenlijk?? Peer to peer matchmaking)..

Laat MS eens een voorbeeld nemen aan een service als Steam op de PC, ik kan me niet eens meer herinneren wanneer dat er voor het laatst uitlag.. En Steam is nog gratis ook!

5. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kwas net ook een potje halo aan het doen toen 1 van me vrienden er uit werd gehaald. later ging heel xbox live flippen. Nu doet hij het wel weer, maar ja, voor hoelang? ik denk dat ik morgen maar weer verder ga.

edit/ziet er naar uit dat hij wel normaal werkt(bij mij) ik kan wel elke keer gewoon inloggen en mij maakt gewoon verbinding. ook geen last tijdens de potjes. krijg alleen me Halo xp niet na het winnen van een potje

6. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind het sowieso al belachelijk dat je 60 euro moet neer tellen om een jaar online te mogen gamen maar vervolgens heb je na elke update nog 2/3 dagen dat Xbox Live slecht, of helemaal niet, bereikbaar is.

Ik kan me niet voorstellen dat het Microsoft 60 euro kost om 1 gamer 1 jaar lang te kunnen online gamen, dit is eigenlijk gewoon geld klopperij...

7. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doet het hier nog steeds niet.

En hou op over kosten... je moet het niet betalen hoor. De keuze ligt bij jezelf.

8. ironman87

ironman87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heey ik kan ineens niet meer op xboxlive komen :confused:
    als ik test connection doe dan doet alles het goed bahelve xboxlive daar staat failed en een uur geleden deed tie het wel! wat is het probleem???

9. ironman87

ironman87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ow heb het allemaal al gelezen. sorry voor deze overbodige vraag :p

10. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Servers van Xbox Live zitten in de problemen. Dat is alles wat we weten. Major Nelson zal wel iets posten op zijnblog moest het lang duren en zo.

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    XboxLIVE doet het weer, ik schrok me wezenloos toen ik xboxlive failed had, net nieuwe gold gekocht :p

12. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    De keuze ligt inderdaad bij mezelf, maar als ik besluit om het te betalen dan verwacht ik ook dat ik gewoon normaal op Xbox Live kan komen.

Je koopt toch ook geen auto die na elke APK keuring 3 dagen niet kan rijden, of wel soms?

13. ironman87

ironman87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd dacht eindelijk een avondje weer online Halo 3 doen na een dag kei hard werken!!! Moet ik nog een dag wachten!!!!!!!! =(

14. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere keuze is dat, zonder online is elk platform kansloos (voor mij iig)..

De reden dat ik een Xbox gekocht heb was omdat ie online bood, daarvoor heb ik nooit een console gehad, altijd op PC gegamed, online met vrienden..

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Xbox live doet het gewoon .. Het kan ook aan de settings van jullie setup liggen.. hij kan het niet bij de ene wel doen en de andere niet

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb aan een handvol vrienden gevraagd, en zij ook hadden XboxLIVE Failed, maar dit was maar voor een half uur.

17. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt bij mij ook weer prima gelukkig. Nu wachten tot 11.00 uur voor de PES 2009 demo :cool:

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm er zijn denk ik nog een aantal hick-ups .. maar goed ik denk dat de problemen nu wel verholpen zijn

19. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    En alles werkt weer :)

20. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina