Het Probleem
Wat is het probleem (korte omschrijving)?: router
Welke provider?: UPC
Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Kabel
Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 1.5Mb/10Mb
Modem
Welk merk modem heb je?: Arris
Modem type?: TM502B/220
USB/ Ethernet?: Ethernet
Internet Delen / ICS
Werk je net ICS (Ja/Nee)?: ICS ?
Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Windows
Router
Welk merk router heb je?: Linksys ADSL home Gateway
Welk router type?: WAG200G
Welke firmware?: ?
Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet
De Foutmelding
Wat is de exacte foutmelding?: DSN
Wat heb je geprobeerd?: poorten wil ik openzetten maar kom niet inde router
Waar stopt de test?: DSN
Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
Als je iemand niet kan zien of horen
Wat staat er bij NAT?: nvt
ik dacht dat ik deze router ook alleen als router kan gebruiken gezien ik nu wel internet verbinding hebt of kan het gewoon niet omdat hij een ADSL signaal nodig heeft ?
ik heb nog een Sweex LB000021 Broadban Router liggen maar die krijg ik niet in de lucht.. zal wel niet communiceren met de modem ..
eerste keer dat ik met een router moet werken en ik heb daar weinig verstand van ...
ik heb de kabels nu aangesloten dmv een UTP cat5 kabel aangesloten op de
1e ethernet port vd router en op de enige port vd Arris modem en de internetkabel welke van mijn pc loopt heb ik op poort 2 gezet, op mijn pc merkte ik dat er internetverbinding was, op poort 3 de xbox.
meer info weet ik ff niet.
Edit://
die Linksys router is er 1 voor ADSL , ik heb wel gewoon internet ermee maarja, ik heb ook een Sweex LB000021 Broadband Router,
als ik dan inlog bij de router dan kiez ik voor Quick setup, dan voor welk soort (Cable Modem, dit is als het automat. gaat) dan moet je een hostname invullen en een macadres, volgens UPC is er geen hostname meer en gaat alles automat. ik vul dan niets in en druk op ok en dan config. hij hem en zegt hij succesvol ! geen internet dan en ook niet als ik mijn UPC modem reset...
Edit 2//:
ik heb nu maar bij de Sweex router voor Static IP gekozen en alle info via 'ipconfig /all' uitgehaald en hij doet het nu, in zoverre het NAT is nog moderate en ik heb direct de demo van Fracture aangezet om te downloaden en dat gaat echt rete traag ! in 10 min had ie 14% vd ca. 770mb .... nu ff kijken hoe ik dat NAT op OPEN gaat zetten
Edit 3 :
Ook opgelost !
vanaaf weer lekker gamen
Laatst bewerkt: 4 okt 2008