1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ettiboy

    Ettiboy Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    fardo of iemand anders kan je me nog helpen?(zie mijn post op pag 151)
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb ook Wanadoo en op het moment doet die het weer.
     
  4. zoetway

    zoetway Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien hoe je de status codes (wxyz) moet interpreteren? Ik krijg geen verbinding via wifi met mijn router, heb al van alles geprobeerd en hoop dat ik iets uit de status codes kan halen waarom het fout gaat. Ik heb deze set:
    w: 0000 - 0000
    x: 8000 - 0011
    y: 0000 - 0000
    z: 0000 - 0000
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Status code niet .. foutmelding wel

    Je hebt wel de wireless adapter van ms neem ik aan... Vul even het formulier van de startpost in :)
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2008
  6. zoetway

    zoetway Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de snelle reactie Fardo. Ik heb idd een wireless adapter van MS. Dit is mijn formulier nog een keer:

    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:De XBox live test geeft bij wireless network "not connected" aan terwijl in de lijst met gevonden netwerken "connected" bij mijn netwerk staat.
    Welke provider?:Surfnet via InterNL.net
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:10236/1021

    Modem

    Welk merk modem heb je?:Siemens
    Modem type?:Gigaset sx 762
    USB/ Ethernet?:Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:geen

    Router

    Welk merk router heb je?:zie modem
    Welk router type?:
    Welke firmware?:2.1.34.7.0
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:draadloos

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:Not connected
    Wat heb je geprobeerd?:andere kanalen op de gateway, encryptie uit, MAC filter uit, NAT uit, DHCP, Manual config, Alleen 802.11G ipv B/G, UPnP aan op de gateway (maar dan heb ik helemaal geen internet verbinding meer) en m'n xbox op een andere router geprobeerd (van de buren, die doet het wel:geen encryptie, geen mac filter, dhpc, verder geen idee hoe die is ingesteld)
    Waar stopt de test?:bij Wireless network
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):Mac filter controleren, Encryptie sleutel controleren, netwerk kabel uit de xbox halen (zit er niet meer in)

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?:
     
  7. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen:mad:
    Ik had weer een foutmelding, hij zegt Your gateway did not respond to a network request. Ik dus bellen naar Microsoft, moet ik me firmware updaten. Ik wist niet waar dus naar KPN gebeld, gevraagd voor de Firmware. Dat konden ze daar niet ondersteunen...
    Weet iemand toevallig hoe ik mijn Firmware kan updaten?
    Max.
     
  8. Kloever

    Kloever Wat is een kleur?

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal in je router setup pagina. Of anders via de site van je router het bestand downloaden. Welke router heb je?
     
  9. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Siemens Experia box SX551.
    kan je me het stap voor stap uitleggen?
    ben niet handig met computer dingen
    bedankt alvast :b:
     
  10. Kloever

    Kloever Wat is een kleur?

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal eens voor je kijken. Maar ik denk niet dat je ver komt. De Experia is van de KPN en die willen liever niet dat je met de Firmware gaat klooien.

    Welke foutmelding krijg je? Ben inmiddels zover dat ik de meeste dingen wel kan oplossen, mits de router het wil(die van mij dus niet)
     
  11. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Your gateway did not respond to a network request.
     
  12. Kloever

    Kloever Wat is een kleur?

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    @Maxje1992, heb je de Experia al gerest? Dus even 10 seconden van het stroomgehaald? Er is nl een workaround te vinden om de Firmware aan te passen, maar ik raad het aan om het niet te doen als je niet helemaal zeker weet wat je doet, dit ivm KPN.

    @Fardo, ik heb een Belkin 54G Draadloze router besteld. Die werkt wel toch? Met Live?
     
  13. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Kloever, ja al een paar keer gedaan
    Heb je msn? Dat praat wat makkelijker =].
    Mijne is, als je me wilt toevoegen, ham_kaas_tosti@hotmail.com
    Max.
     
  14. Kloever

    Kloever Wat is een kleur?

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Belkin router gekocht. Dacht, na aanraden van Microsoft, dat gaat prima werken. Helaas. Alles op dynamisch, nope, geen Live. Statisch dan, nope, geen live. Probleem MTU failed.

    Zucht, Fardo, please help again:)...Heb nu een Belkin 54g
     
  15. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een klein vraagje: hoeveel vrienden kun je maximaal hebben op live?
     
  16. zoetway

    zoetway Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu snap ik het helemaal niet meer :confused:... ik heb mijn oude router aangesloten (zyxel prestige 650H-31) met 802.11b wifi pcmcia card en die doet het wel. Wanneer ik die router doorverbind (met een UTP kabel) naar de siemens modem/router kan ik gewoon via het ESSID van de zyxel op xbox live komen. M'n xbox krijgt dan wel de netwerk instellingen (dhcp pool, gateway, NAT en dns servers) van de siemens. WTF!?!?! Help! This doesn't compute... Heeft iemand hier ervaring met je xbox360 en de siemens Gigaset sx 762 (of een appartaat uit die serie)???

    Alvast bedankt!

    //edit:typo


     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2008
  17. hierden

    hierden Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox live hapert/ valt even weg

    Hey. Ik heb een probleem met mijn xbox live verbinding ondanks dat alles bij de xbox live connection test goed blijkt te zijn. Het probleem is dat de verbinding na een aantal potjes halo 3 of een anders spel opeens wegvalt. Er staat dan een rood stipje (i.p.v 5 groene) en ik kan dan niet meer mee doen met het potje. Dit probleem komt ook voor bij fifa 09, daar begint de game te haperen. Ik heb een speedtouch experia box en via een switch zijn mijn pc en 360 met de router verbonden.
    Niet veel later is de verbinding opeens weer goed, wat ik wel erg raar vind. En volgens de helpdesk van mijn provider zijn de verbinding en snelheid zeer goed. Wat zou ik kunnen proberen ? En wat is er precies aan de hand?

    aAvast bedankt,

    J.P
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als je gaat portforwarden maakt het een groot verschil wanneer je een dynamisch ip gebruikt inplaats van een statische ip. Mijn xboxlive nat staat op open, alleen ik heb wel een dynamisch ip ingesteld, en heb dan ook problemen om bij bepaalde mensen te joinen.
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    EDIT: is al opgelost
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  20. raggendecanton

    raggendecanton Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox live doet het ineens niet meer?

    Beste mensen ik heb ineens een raar probleem, sinds ik gister op xbox live wou, lukte het ineens niet meer. Dus ik gewoon connectie test doen, staat er dat alles goed is behalve xbox live, ( dus xbox live failed ) nu probeerde ik het vanochtend weer en gaf die weer die error! En dit terwijl ik niks veranderd heb aan mijn settings! En ik kon vorige week ook nog op live :confused: Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? thx alvast!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina