1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan het zijn dat je console gebanned is?

    Kijk even bij ip settings --> more info (als je de test gedaan hebt)
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  2. g of war

    g of war Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    wat houd dat precies in banned?
    ik zie dat vaker staan het wel iets temaken dat je nietmeer op live komt maar hoe en wie kunne je banne dan? en wat moet je gedaan hebben dan, voor je te banne?
    en als het is wat moet je dan doen?
    niet dat ik gebanned ben maar wou gewoon even weten wat dat nou precies is haha.
    bedankt.

    Groet Arno
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ban = straf

    Je kan gebant worden van het forum voor een bepaade periode, omdat je iets gedaan hebt dat niet mag.

    Microsoft kan bijvoorbeeld je account bannen, omdat je verkeerde dingen in je Bio hebt staan of dat je een verkeerde naam hebt. (je moet dan meestal je naam aanpassen)

    Ze kunnen ook je console bannen als deze gemodificeerd is. Als dat het geval is dan moet je een nieuwe console kopen en dan kan je weer on-line
     
  4. g of war

    g of war Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    dankje voor het snelle antwoorden :b:
    nu weet ik dit ook weer, dus als iemand gebanned word is nooit goed haha.
    tja dan moeten ze maar geen foute dingen doen, haha.

    groet Arno,
     
  5. raggendecanton

    raggendecanton Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik ben niet gebanned dat kan niet! Want ik heb helemaal niks fouts gedaan, gewoon alles legaal! ik zal even kijken bij more info, maar verwacht dat het gewoon goed staat! iemand ???
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dan heb ik meer info nodig .. je setup (zie de startpost) ... Xbox Live Failed komt meestal voor als je of gebanned bent of als je router niet compatible is of dat er een xbox live (netwerk storring is)
     
  7. g of war

    g of war Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat ze die kerel niet zomaar bannen ofwel dan? dat zou erg lullig zijn, trek modem en router eens uit stroom en na 1 min weer insteken en probeer het nog eens, of het is een storing gewoon want ik heb alles zelfde gehad x box live failed maar erna dee die het gewoon weer dus, vind maar raar en zeker als je altijd wel gewoon op live heb kunnen spelen!
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Een console bannen doen ze alleen als ze 100% zeker zijn
     
  9. g of war

    g of war Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daarom en die kerel zegt dat die niks fouts het gedaan dus dan is dit zeker het geval niet, kan zijn dat live het dadelijk het gewoon weer doet of er is iets met je instelling okal zou ik zelf niet weten wat, want alles geeft goed aan behalve x box live. ik zou gewoon eens modem en router als je heb resetten en dan gewoon afwachten.


    en hoe ken ms zien of iemand zijn console het gemodificeerd dan?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  10. frosthlink

    frosthlink Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox live uitval

    Hallo, ik heb sinds 1 week een xbox 360 gekocht en ik heb wat problemen met het internet.

    ik heb dus mijn xbox360 rechtstreeks aan mijn router aangelosten met een crossed cabel.

    ik heb mijn ip-settings: Manual ingesteld.
    en mijn DNS settings ook: Manual ingesteld. (op de xbox 360)

    en ik kan gewoon inloggen op xbox live. en halo 3 online spelen.
    maar nu het probleem tot zover leek alles gewoon goed te werken.

    maar na 2 pottjes soms 3 soms 1 discconect de xbox van het internet en moet ik weer opnieuw inloggen. ik hoef verder niet mun router opnieuw aan te zetten ofzo ik druk gewoon op sign in opnieuw en dan doet hij het weer voor 1 of 2 potjes.

    het lijkt niet zo erg maar het is heel irritand als je midden in een potje zit en je internet valt weg.

    ik snap dus niet wat ik hier aan moet doen. zit al 1 week forums te bekijken maar die werken allemaal niet zo goed voor mij ik zal even de xbox netwerk test hier weergeven:

    Netwerk Adapter: Wired
    IP-address: Confirmed
    DNS: Confirmed
    MTU: Confirmed
    ICMP: Confirmed
    XboxLive: Connected
    NAT: Strict

    ik heb al op verschillende forums gekeken en veel zeggen er dat je je nat open moet zetten en door de poorten 88 en 3074 open te zetten in TCP en UDP. zo ver ik het begrijp heb ik die opengezet maar de NAT zegt nog steeds dat hij districts is.

    maar het probleem is dus.

    ik kan gewoon op xboxlive en kan spelen en demo's downloaden enz. maar hij disconnect om het 30 min soms 20 min soms 10 min van xboxlive en dan moet ik me opnieuwe aanmelden. hoe komt dit? weet iemand hier een oplossing voor? kan het aan mijn nat liggen die op district staat?

    alvast bedankt
     
  11. thym0

    thym0 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    He,

    Ik kan ook sinds vanmorgen iet meer op live komen, ik heb ook niets aan me xbox gedaan maar hij stopt al bij het IP adres failed.

    weet iemand hoe dit kan?
    de settings van me ip waren veranderd zonder dati k iets heb gedaan:mad:
     
  12. rivenje

    rivenje Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een week een xbox en het is me nog steeds niet gelukt online te spelen. Ik heb een Speedtouch580 router, de xbox is daar direct mee verbonden dmv. Xbox live werkt prima, alles werkt en alle testresultaten staan op 'Confirmed', NAT is 'Open'. Toch lukt het mij niet om verbinding te maken met de PES9 servers, ik krijg 'The PES09 servers are currently not available. Please try again later.'. Ik probeer het nu al een week lang 'later' en het werkt maar niet. Ik heb zelf het idee dat het toch iets met port forwarding is alleen met de nieuwe firmware van mijn router is NAT-instellingen nergens meer te vinden. Iemand een idee/suggestie hoe dit opgelost kan worden?
     
  13. frosthlink

    frosthlink Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox live problems

    Hallo, ik heb sinds 1 week een xbox 360 gekocht en ik heb wat problemen met het internet.

    ik heb dus mijn xbox360 rechtstreeks aan mijn router aangelosten met een crossed cabel.

    ik heb mijn ip-settings: Manual ingesteld.
    en mijn DNS settings ook: Manual ingesteld. (op de xbox 360)

    en ik kan gewoon inloggen op xbox live. en halo 3 online spelen.
    maar nu het probleem tot zover leek alles gewoon goed te werken.

    maar na 2 pottjes soms 3 soms 1 discconect de xbox van het internet en moet ik weer opnieuw inloggen. ik hoef verder niet mun router opnieuw aan te zetten ofzo ik druk gewoon op sign in opnieuw en dan doet hij het weer voor 1 of 2 potjes.

    het lijkt niet zo erg maar het is heel irritand als je midden in een potje zit en je internet valt weg.

    ik snap dus niet wat ik hier aan moet doen. zit al 1 week forums te bekijken maar die werken allemaal niet zo goed voor mij ik zal even de xbox netwerk test hier weergeven:

    Netwerk Adapter: Wired
    IP-address: Confirmed
    DNS: Confirmed
    MTU: Confirmed
    ICMP: Confirmed
    XboxLive: Connected
    NAT: Strict

    ik heb al op verschillende forums gekeken en veel zeggen er dat je je nat open moet zetten en door de poorten 88 en 3074 open te zetten in TCP en UDP. zo ver ik het begrijp heb ik die opengezet maar de NAT zegt nog steeds dat hij districts is.

    maar het probleem is dus.

    ik kan gewoon op xboxlive en kan spelen en demo's downloaden enz. maar hij disconnect om het 30 min soms 20 min soms 10 min van xboxlive en dan moet ik me opnieuwe aanmelden. hoe komt dit? weet iemand hier een oplossing voor? kan het aan mijn nat liggen die op district staat?

    alvast bedankt
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    kan je eens proberen ALLE poorten open te zetten die in de startpost staan? En evt een screenshot van de instellingen van je router?

    Ik heb zelf ook een vaag probleem:

    xbox aan ==> Profiel logt in, maar xboxlive niet ==> connect to live ==> xbl connect, maar profiel logt uit en kan niet meer inloggen.

    :confused:

    Elke keer als ik mijn profiel inlog probeert hij het en gaat hij, zonder foutmelding, terug naar het dashboard zonder in te loggen.
     
  15. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een korte vraag.
    Bij de meeste 360's zie je, als je verbonden bent met live, in de banners op je dashboard reclame staan. Ik heb dit niet, nooit gehad ook. Bij mij staat er altijd Xbox Live. Mijn broertje heeft ook een Xbox maar hij heeft wel gewoon reclame enzo.

    Hoe komt dat? Zou het ook wel willen hebben namelijk...
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die heeft met leeftijd te maken, als je 18 jaar en ouder bent krijg het pas tezien.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    niet te filmen dit. Ik heb ooit eens met cc 1 maand gold gekocht via mp. Wist ik veel dat ze dat dan elke maand daarop van je cc af blijven halen, dat wordt ook nergens vermeld! :mad:

    Nu is onlangs mijn cc vernieuwd en ze konden er dus geen geld meer af halen en hebben dus mijn GT on hold gezet. Het is bijna niet meer te achterhalen of ik nou een keer dubbel heb betaald of niet, maar gaar is dit wel....
     
  18. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, het zit dus zo in elkaar. Nog 4 maandjes wachten haha. Bedankt!
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4

    Ben blij dat mijn vorige CC werd geblokkeerd door de Rabobank.

    Daarom koop ik alleen nog prepay kaarten.
    Mijn Gold abonnement is vorige week afgelopen en was te LUI om een nieuwe prepay-kaartje te kopen.

    Kan nu een aantal demo's Banjo , Mirro Edge en Tombraider niet downloaden :mad:
     
  20. Evil_Ash

    Evil_Ash Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dit dus vandaag ook gedaan, een maand gold gekocht via cc. Nu heb ik ook gezien dat dit stilzwijgend maandelijks verlengd wordt (wat mij niet interesseert) tenzij je het zelf opzegt voor het einde van uw maand. Nu mijn vraag is: hoe doe je dit?? Ik kan daar dus niets over terug vinden, er is geen optie in marketplace daarvoor (zou toch logisch zijn lijkt mij) en op de site van microsoft vind ik ook niet direct iets. Kan het dat je dit moet doorbellen aan hun customer support? (heb zoiets gelezen, maar zo omslachtig kan het toch niet zijn?!)
    Alvast bedankt!

    Grtz
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina