1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij kan mij niet joinen, als ik hem invite en andersom. Dit geldt voor online gamen en voice chat. Dan blijft er gewoon bij de voice chat "joining chat" staan en uiteindelijk wordt de chat dan afgekapt. Het vreemde eraan is, mijn broertje dat op precies dezelfde router aangesloten staat met UPNP kan hem wel gewoon inviten, en hij kan die invites wel gewoon accepten. Iemand enig idee waar dit aan ligt?
     
  2. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik erachter komen of mijn XBOX is gebanned of mijn Account?
     
  3. SuperDutch

    SuperDutch Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik verbonden ben met Xboxlive disconnect ie me om de 10 a 15 min. Als ik daarna inlog op xbox live doet ie het meteen weer. Zoals je begrijpt is dit heel irritant.
    Ik heb op het forum gezocht maar kon de oplossing niet vinden (zal vast wel ergens staan).
    Nu heb ik een downloadsnelheid van 1.6mb/sec en is mijn xbox draadloos verbonden met een Hub(Linksys Wirreless G) welke weer verbonden is met een Router/modem (Netgear Rangemax).
    Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2008
  4. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb sinds vandaag eindelijk een router in gebruik,ipv steeds het snoertje te wisselen aan de modem.
    Alleen krijg ik steeds als ik een van mn 2 spellen (Far cry 2 en PES 2009) online wil gaan spelen de melding 'Far Cry 2/PES 2009 server is not available at this time.Please try again later'.
    Dit terwijl mn Xbox wel gewoon het signaal ontvangt want er komen wel gewoon friends online en kan ook gewoon content downloaden en zo... Hoe kan dit?
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2008
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    geen idee .. ik heb te weinig info
     
  6. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Hm ja ik kan het eigenlijk niet anders uitleggen.
    Ik heb dus een router waaraan ik de computer en mn xbox heb aangesloten.
    Op de computer werkt internet gewoon,en ook op de Xbox kan ik online,aangezien friends gewoon online zijn,ik content kan downloaden,en als ik een Test doe is ook alles gewoon positief.
    Maar als ik dan bijv. een potje PES wil gaan spelen krijg ik de melding 'The PES 2009 server is not available at this time,please try again later'. Ditzelfde krijg ik bij Far Cry 2,dus het zal niet aan die servers liggen,maar iets aan mijn instellingen of zo?!
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kan je het formulier van de startpost invullen .. want het is mij nog steeds niet duidelijk :)
     
  8. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:Als ik een spel online wil spelen (PES 2009 of Far Cry 2 in dit geval) krijg ik de melding 'PES2009/Far Cry 2 servers are not available at this time.Please try again later.'

    Dit terwijl m'n Xbox de 'Test Xbox LIVE Connection' wel gewoon goed doorstaat. (Netwerk,Internet en Xbox LIVE staan alle drie op Connected)


    Welke provider?:UPC
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:Kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:10?

    Modem

    Welk merk modem heb je?:Arris
    Modem type?:TM502B/220
    USB/ Ethernet?:Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:Nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:NOD32

    Router

    Welk merk router heb je?:E-tech
    Welk router type?:RTBR05
    Welke firmware?:?
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:Ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:'*naam spel* servers are not available at this time.Please try again later' als ik een spel online wil gaan spelen.
    Wat heb je geprobeerd?:Router resetten,kabels opnieuw aangesloten enz
    Waar stopt de test?:Niet
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):Geen
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2008
  9. RecklessL1fe

    RecklessL1fe Gamer in heart

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Fardo, ik heb ooit een keer last gehad van moderate NAT, en heb via google gezocht welke poorten ik moet forwarden. Ik ben uiteindelijk op deze site terecht gekomen, maar ik heb je nog niet bedankt voor de informatie die je hier aan ons allemaal hebt gegeven.
    Dus hierbij bedankt voor jouw hulp.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2008
  10. MrDenniz

    MrDenniz Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:Normaal kon ik altijd mijn muziek afspelen van de pc naar de 360. Om een of andere reden lukt dit niet meer.
    Welke provider?:Ziggo
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:Kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:up 104.7/down 901.5

    Modem

    Welk merk modem heb je?:Motorola
    Modem type?:SB5100E
    USB/ Ethernet?:Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je met ICS (Ja/Nee)?:Ja
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:Windows

    Router

    Welk merk router heb je?:n.v.t.
    Welk router type?:n.v.t.
    Welke firmware?:n.v.t.
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:Ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:
    Wat heb je geprobeerd?:Netwerkinstellingen op de 360 manual ingevoerd en de netwerkkaart in de pc.
    Waar stopt de test?:Krijg nu wel netwerkconnectie, maar geen verbinding met internet (360)
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?:*


    Help...ik heb geen enkel idee waarom dit nu niet meer werkt..weet eigenlijk ook niet wat er verder is verandert o.i.d.
     
  11. g of war

    g of war Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

    de laatste tijd hoor ik mensen vaker over LAG praten, het is iets met slechte verbinding neem ik aan.
    Maar wat is het nou precies en hoe komt dat?
    bedankt!

    Groet Arno
     
  12. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog even een kleine aanvulling,namelijk de Error Status Report die je krijgt als je op Y drukt na de Xbox live connection test :

    W: 0000 - 000B
    X: 0000 - F001
    Y: 20A8 - 4840
    Z: 0000 - 0000
    ID: FFFF - FFFF

    Misschien dat iemand dit iets zegt?! :confused:
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm. Ik heb problemen om in een Party te komen of een Chat met iemand te beginnen. Alles wijst op het bekende NAT-probleem. Als ik een invite voor een chat ontvang, en deze aanvaard, zie ik staan dat degene die mij uitnodigt Joining Chat.
    Dus ik denk dat mijn NAT weer Moderate staat. Hij heeft wisselend Open en Moderate gestaan, wat ik zowieso al vreemd vind...

    Anyway! Sinds de NXE kan ik niet vinden hoe mijn NAT staat. Waar staat dit? :eek:
     
  14. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had gisteren dat men NAT fout stond en als je dan die xbox live test laat doen zegt die dat (ik kreeg de melding men router uit en aan te zetten en 30 sec te wachten) daarna heb ik de test nog eens gedaan en toen zei ie niks emer dus ik denk dat men NAT nu op open staat :confused:
     
  15. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb weer een geniaal probleem te pakken hoor..

    Heb gister een nieuwe 360 gekocht, Gears of War 2 pack (Met 60gb hdd etc..). Vandaag mn licenses overgezet en bezig gegaan met herdownloaden van arcadegames e.d. Nu probeerde ik Carcassonne (een game waar ik 200/200 gamerscore in heb en de uitbreiding ook van heb) te downloaden, maar de full version staat niet in mijn download history!

    Ik heb eerlijk gezegd ook niet zo'n zin om weer 800 punten te betalen, dus wat is hier aan de hand? :/
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    geen idee ..ander account gebruikt?
     
  17. BSH 1975

    BSH 1975 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox ingesteld dat ik automatisch inlog bij Live en Messenger.
    Als ik mijn Xbox 360 Elite aanzet, dan log ik inderdaad in bij Live (Signed in to LIVE), maar daarna krijg ik het bericht dat ik niet kan inloggen bij Messenger (Can't sign into messenger)

    Als ik nu de automatische functie afzet dat ik automatisch inlog in mesenger....WAAR kan ik dan handmatig bij messenger inloggen?
     
  18. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een probleempje:

    ik woon in een studentenflat in Rotterdam. Op mijn kamer heb ik glasvezelkabel internet via kennisglas. Om met mijn laptop op internet te kunnen dien ik secure w2 te installeren en daar mijn inloggegevens van mijn hoge school in te voeren.

    Op de xbox kan dit natuurlijk niet... Iemand enig idee hoe ik live werkende ga krijgen? (heb een laptop met 1 netwerkkaart kan dus niet sharen via pc).
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Er zijn een aantal mogelijkheden.

    1. USB utp-netwerkaart.
    2. PCMCIA utp-netwerkkaart.
     
  20. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg morgen mijn nieuwe LG 50PG6000. Daar ga ik mn xbox op aansluiten enzo, dus wil ik ook live hebben. Ik heb hier alleen helemaal geen verstand van dus ik hoop dat jullie kunnen helpen.

    Dit is mijn kamer:

    [​IMG]

    De tv komt aan de linkermuur te hangen en mijn internet aansluiting zit rechts onder het bureau. Die aansluiting ziet er zo uit:

    [​IMG]

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met Live.

    MvG, Willem
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina