Het Probleem
Wat is het probleem (korte omschrijving)?:kan geen verbinding maken met xbox live,kan niet geen xbox live account aanmaken,kan geen games joinen,kan niet online, kort samengevat ik kan alleen van halo 3 campaign forge theater matchmaking ONLINE
Welke provider?:kpn dacht ik
Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:adsl
Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:best snel
Modem
Welk merk modem heb je?iemens
Modem type?iemens sx 762
USB/ Ethernet?:ethernet
Internet Delen / ICS
Werk je net ICS (Ja/Nee)?:nee
Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:windows
Router
Welk merk router heb je?iemens
Welk router type?iemens sx 762
Welke firmware?:kweenie
Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:ethernet
De Foutmelding
Wat is de exacte foutmelding?:mn nat is moderate maar ik kan wel insignen maar geen online games spelen,en telkens als ik een account probeer te maken gaat hij bij het laatst: sending info to xbox live, zegt hij: this action cant be performed at this time please try again later
Wat heb je geprobeerd?:router restarten,upnp aanzetten, port forwarden, zowat alles behalve router vervangen want dat mag niet van mn vader en hij is te lui om me te helpen met dit probleem
Waar stopt de test?:bij internet-->xbox live
Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):router restarten en upnp aanzetten op je pc
Als je iemand niet kan zien of horen
Wat staat er bij NAT?:moderate, en ik kan niet eens een account maken laat staan iemand zien of horen,kan iemand me plz helpen met dit probleem? ik wil alles proberen behalve router vervangen en ik wil heel graag online kunnen spelen voordat de kerstvakantie voorbij is
Laatst bewerkt: 22 dec 2008