1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. confz

    confz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een 8 port, 10/100 Sweex Router, weet niet precies het model als dat er is. KPN is m'n Provider en de foutmelding is:

    Can't connect to Xbox LIVE, select Test Connection to Troubleshoot. Or try recovering your Profile.

    Maar ik zie ook nergens Recover Gamertag staan etc.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ook een apart probleem hier.

    Vandaag wilde ik weer eens Halo 2 spelen maar ik kwam er niet op en kreeg alleen de troubleshooter optie. Na wat googlen kwam ik deze post tegen:

    Alleen heb ik geen family account en krijg dus deze melding:

    Oftewel, ik kan die setting niet veranderen. Het rare is dat ik voor de NXE wel gewoon Halo 2 heb kunnen spelen. Is er een manier, zonder een nieuwe account te maken, om bij deze optie te komen. Dit is de enige oorzaak die ik kan bedenken want ik kan wel gewoon op Live voor 360 spellen.
     
  3. soundtrack

    soundtrack Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik heb nu xboxlive gold voor 3 maanden. Hij loopt af op maart 2009. Maar ik heb nog eens 3 maanden xbox live cadeau gekregen van een kennis. Kan ik deze ook opwaarderen komen er dan 3 maanden erbij ? of kan ik hem pas gebruiken in maart 2009?

    graag een antwoord alvast bedankt.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je kunt hem gewoon alvast upgraden, die 3 maanden worden er dan achteraan geplakt :D
     
  5. soundtrack

    soundtrack Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de snelle reactie.
     
  6. Interloper

    Interloper Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrij aparte vraag, maar ik stel 'm toch maar: als ik mijn Gamertag verander voor 800 MS Points, blijft alles verder dan hetzelfde?

    Saves, Arcade spellen, DLC, gelinkte accounts (Ubisoft, EA) blijven dus allemaal gewoon behouden en bruikbaar met de nieuwe GT?
     
  7. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Je saves, arcade games en DLC blijven gewoon hetzelfde. Met de kutsite van EA kan je misschien problemen krijgen. :)
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zelfde geldt voor 360 blog en andere sites waar je eventueel een nieuwe account moet maken. Maar saves etc. blijven inderdaad allemaal behouden.

    Iemand trouwens nog een antwoord op mijn vraag? Wil halo 2 spelen :)
     
  9. Bosschenaren

    Bosschenaren 0wnage

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ..Ai, ik heb volgens mij iets fouts gedaan. Op de een of andere manier heb ik mijn Xbox live account gecreerd naast mijn bestaande profiles. Ik moet nu dit aparte profiel selecteren om online te gaan en niet mijn huidige bestaande profiel.

    Kan ik dit nog veranderen?

    Het is een een maand trial.
     
  10. Bosschenaren

    Bosschenaren 0wnage

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee dat kan niet
     
  12. Bosschenaren

    Bosschenaren 0wnage

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat dacht ik al. Beetje raar geregeld :{

    En als de maand voorbij is kan ik dan wel het account op het bestaande profiel doorstarten zeg maar...

    Of moet ik dan op het bestaande profiel gewoon een nieuw xbxlive account aanmaken?
     
  13. angelanoli

    angelanoli Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Heyhey mensen.

    Eindelijk een xbox en eindelijk op Live. Wil ik het gaan proberen. Nja geen live dus haha. Ip adres of MTU failed constant. Ik ben radeloos en echt een no no op gebied van deze dingen. Laat mij maar gewoon gamen zonder die technische problemen ;-) (Blijf een vrouw he hahaha) Helppp ik wil xbox live!!

    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: MTU failed
    Welke provider?: Kennisglas (surfnet) (operator; bbned)
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: waar moet ik dit vinden?? :+

    Modem

    Welk merk modem heb je?: Geen! Heb directe kabel uit de muur zeg maar haha.
    Modem type?:
    USB/ Ethernet?:

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Op me laptop norton. Echter is me xbox niet verbonden via laptop

    Router

    Welk merk router heb je?: ook niet.
    Welk router type?:
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: IP adres failed. of MTU failed
    Wat heb je geprobeerd?: Als ik al mijn inlog gegevens invul voor mijn provider komt de check niet verder van IP adres en deze failed dan. Zodra ik mac adres invul geeftie aan MTU failed

    Waar stopt de test?: Ip of MTU
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): Contact opnemen met je provider die op 2de kerstdag niet bereikbaar is hahaha!
     
  14. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn pc is draadloos op internet aangesloten (belgacom adsl)
    nu dacht ik dat ik via de bijgeleverde ethernetkabel mijn pc met m'n xbox kon verbinden en zo op xbox live gaan.. maar telkens als ik de LANverbinding op m'n pc wil inschakelen geeft hij een foutmelding... nu vraag ik mij af, ligt dit ergens aan mijn pc of kan ik via deze aansluiting gewoon niet op xbox live en moet ik iets anders doen?
    kan iemand helpen? ik ken niet zoveel van internetverbindingen enzo...
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je moet je connectie gaan bridgen (netwerkbruk maken) selecteer je wireless lan + je netwerk lan en dan rechter muis en selecteer netwerk brug ..

    je moet een router of modem hebben .. dus hoe is deze via de muur aangesloten? Waar gaat deze naar toe?
     
  16. angelanoli

    angelanoli Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0

    Het internet is voor de gehele flat geregeld. Woon in een flat voor studenten waar t internet al geregeld is. Per appartementje dus gewoon zo´n klein kastje aan de muur. Het is zoiezo altijd k*t met dit internet,maar lijkt me niet onmogelijk om op xbox live te komen haha! Heb dus gewoon directe kabel naar me laptop.

    De brug is nu gebouwd ;-) Hij doet nu wel erg moeilijk om verbinding te maken. Eerst via die brug en daarna weer via lan...

    En nu?
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2008
  17. BJNFS

    BJNFS Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een kort vraagje, ik zit nu nog even te klooien met mn wireless maar als dat niet werkt wil ik weer op live gaan door de 360 met een crosskabel in de laptop aan te sluiten en dan de internetverbinding van de laptop de delen, nu is mijn vraag of er misschien een manier is om de ethernetpoortdatastroom (of hoe het ook mag noemen) prioriteit te geven want mijn zus hangt aan msn alsof er supersecondelijm gebruikt is en dat heeft continu lag tot gevolg op mijn 360 (misschien kan ik dit beter vragen op een computerforum?)
     
  18. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je hem niet direct in de router pluggen, anders zul je altijd een crappy connection hebben. Had het zelf namelijk ook met een netwerkbrug.

    Hij wordt al slechter doordat het draadloos is, en dan ook nog eens via je laptop. Het werkte bij mij iig erg slecht.
     
  19. royvanhugten

    royvanhugten Live Gamer

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan wel online, kan gewoon pgr4 tegen anderen spelen. Maar op het moment dat ik halo 3 wil doen krijg ik constant de melding "information could not be retrieved from the Halo 3 server"

    Router

    Welk merk router heb je?:Thomson-Alcatel
    Welk router type?:confused:peedTouch716WL
    Welke firmware?: ?
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:Ethernet

    Via http://www.portforward.com/routers.htm staan alle poorten op de router open. Zoals gedaan in de aanwijzing. NAT staat open.

    Jaar geleden wel kunnen gamen met halo 3, destijds nooit meer gold gehad, nieuwe router gekregen maar nu werkt het dus niet meer.
    Wat ik vooral niet snap is waarom het ene spel het wel doet, en de andere niet. Via test xbox live connection is de status ook gewoon goed, dit komt uit report;

    W;0000-000B
    X;0000-F001
    Y;20A8-4840
    Z;0000-0000
    ID;FFFF-FFFF
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2008
  20. g of war

    g of war Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo

    ik had net gelezen dat er met de kerst veel lag enz is, en vorig jaar was er zelfs geen x box live omdat het zo druk was op de servers.
    maar mijn vraag is: met mijn x box heb ik altijd super goed ontvangst gehad gewoon volle bak (heb de wireles adapter van ms) en sinds een paar dagen heb ik slecht ontvangst, heeft dit ermee te make dat het zo druk is op de servers? ofwat zou het kunne zijn?

    bedankt voor hulp.

    mvg arno
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina