1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ontvangst heeft er niks mee te maken of het druk is of niet. Heb je de afgelopen tijd andere elektrische apparaten gekocht die ook gebruik maken van wireless of het wireless signaal kunnen verstoren?
     
  2. g of war

    g of war Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat was ik ook al het denken, okal is het super druk, moet de ontvangst nog gewoon goed zijn.
    maar het probleem is al weer goed, opeens ik keek weer eens bij het x box menu en keek ik bij ontvangst en was weer volle bak dus :thumbs:.
    zal wel even storing ofzo geweest zijn.

    wel bedankt voor je reactie

    mvg arno
     
  3. Bosschenaren

    Bosschenaren 0wnage

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds een paar dagen heb ik ook internet/xboxlive op de xbox via wireless network. Eerste paar dagen super. Nu ineens slecht ontvangst. En de headset werk niet meer.

    Terwijl ik niks aan de instellingen veranderd heb oid.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2008
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Storings bron in de buurt ??

    Zet de router eens op een ander kanaal , bijvoorbeeld kanaal 10.
    Dat probleem had ik namelijk ook.

    Ik heb in de buurt >10 draadloze routers en die zenden bijna allemaal op kanaal 6.
    Router ingestelt op kanaal 10 en het ontvangst is weer perfect.
     
  5. Bosschenaren

    Bosschenaren 0wnage

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, hier zijn het er maar 2 of 3.

    Ik krijg dit in het status rapport:

    W;0000-0021
    X;0000-F001
    Y;20A8-4840
    Z;0000-0000
    ID;FFFF-FFFF

    Het rare is ook die headset die niet meer werkt, zou die al kapot zijn... dat lijkt me sterk. Kun je die ook ergens testen?
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2008
  6. Bojangles

    Bojangles Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Morgen (vandaag dus eigenlijk) heb ik eindelijk een Xbox360. Althans, eentje met een RROD nog. Deze ga ik eerst laten repareren bij iemand, en dan is hij klaar voor gebruik. Mijn PS3 maakt gebruik van WiFi maar dat zit niet standaard in de Xbox360 en wil niet zo’n ding van 70 EUR kopen.
    Heb net een klein uurtje gezocht, en heb wel wát kunnen vinden maar nou niet precies wat ik zoek. Ik zou een lang verhaal kunnen houden, maar ik houd het kort.

    Ik wil:
    [​IMG]

    Ik heb:
    Laptop met 1 poort waar internet kabel in kan.
    Sweex MO250 (de router)
    Xbox360
    Normale internet kabel
    Windows VISTA Home Premium

    Volgens mij is het mogelijk, maar hoe? Graag zo duidelijk mogelijke uitleg, ben er niet heel handig in.

    Als laatst wil ik vragen of ik het kan doen met die internet kabel of dat ik een crossover (weet niet wat het is precies, kan iemand misschien een link geven van een goede bijv.) nodig heb.

    Hartelijk dank alvast,
    Nick
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2008
  7. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Het makkelijkste zou zijn om een kabel (die je ook gebruikt als je geen draadloos internet hebt) direct in je xbox te pluggen.

    Og anders een standaard draadloze ontvanger te kopen á 70 euro...

    Het zou eventueel nog kunnen door een netwerkbrug te maken zodat je via een internetkabel van je xbox via je lap-top online kunt gaan. Maar dit geeft een erg slechte verbinding en raad ik af.
     
  8. Bojangles

    Bojangles Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Een kabel van boven naar beneden liggen is onbegonnen werk, tevens gaan we over 4 maanden verhuizen en heeft het dus nog weinig nut.

    Een draadloze ontvanger kopen is een optie, maar vind ik zelf toch ietwat te duur.

    Ik zoek echt zo iets wat in het plaatje staat, maar volgens jou gaat de snelheid daar erg mee omlaag dus.. Maar dit beschouw ik wel even als enige optie helaas.
    Heb je hiervoor de standaard kabel nodig of echt zo'n cross kabel?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    je moet een network bridge maken (je hebt geen cross cable nodig .. de xbox maakt er automatisch een cross van)

    XP

    [yt]NAEkphv5F5Y[/yt]
    [FONT=Arial, Helvetica][SIZE=-1]

    Vista

    [yt]_EaHUS8NGO4[/yt]
    [/SIZE][/FONT]
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2008
  10. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie post Fardo, deze kon ik nog niet.. Hoe zit dat met de xbl verbinding?? Een beetje stabiel zo??
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina