[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik op live wil komen moet ik plotseling een passcode invoeren maar ik weet die combinatie niet!
    hoe kan ik dit reseten oid?

    alvast bedankt
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ehm een passcode is normaal om te vermijden dat iemand anders op 'dat' account inlogt en speelt, het is bv totaal iets anders dan Family settings dus kan het zijn dat je bv op je broer zijn account wil spelen en hij zoiets heeft ingesteld...

    Als je je passport network password vergeten bent kan je dat op www.passport.net herstellen, maar als het over de live passcode gaat kan je ze normaal niet omzeilen... enige wat ik kan bedenken is support bellen.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2007
  3. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar het is mijn eigen account en ik weet die code niet..:'-(
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Als het echt over je live passcode gaat vrees ik dat je ze normaal niet kan omzeilen... enige wat ik kan bedenken is support bellen.
     
  5. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vrees van wel, iig bedankt voor de hulp

    EDIT:

    lol ik ben er achter ik heb de code goed gegokt! :p nu ff kijken hoe ik die instelling eruit kan halen

    edit 2

    het is gelukkig gelukt fjieww..
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2007
  6. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    gamerpicture niet .. gamerpicture wel (vrienden kunnen die alleen zien op live) je hebt dan wel een vision camera nodig
     
  8. eliminator

    eliminator Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad:

    Zelfde probleem hier, ik heb een herlaadkaart gekocht om gold te hernieuwen, ik wil de code ingeven en ik krijg ook steeds datzelfde bericht: Can't retrieve information from XBOX LIVE. Please come back later. Status code 8016aba5

    Ik weet echt niet wat ik eraan kan doen. 12 maanden gold gekocht in fnac en proberen activeren via xbox360 op de juiste manier en het lukt niet :'-( Misschien heeft dit iets met de update te maken... Nog iemand die problemen? Helppp
     
  9. eliminator

    eliminator Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    PS: herlaadkaart is vandaag aangekocht!
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik kom na de update niet meer op xbox live?

    Aan mijn router heb ik niet veranderd.

    Als ik dwe test doe

    Zegt hij :

    Wirlees Network not connected maar wat kan ik nu veranderen of doen?

    ohh het is al opgelost :)

    beter kijken! :)
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2007
  11. Ajaxan

    Ajaxan Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey! Ik kan niet eens gaan recoveren! Telkens als ik een poging doet. Wordt het eerst opgeslagen en daarna gedownload.. rond 3/10 krijg ik steeds error:

    Xbox LIVE signup is now unavaible. Please try again later.

    En gisteren avond was het ookal zo! Ik dacht ah morgen doet het wel.. Maar nee:confused: www.xbox.nl werkt nog dus ligt het aan mijn xbox?
     
  12. eliminator

    eliminator Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb wat Duitstalige teksten trachten te vertalen }:] over dit probleem en ik heb gevonden wat je moet doen om toch je code te kunnen gebruiken voor LIVE GOLD / MS POINTS wanneer volgende error wordt gegeven: Can't retrieve information from XBOX LIVE. JE hebt ergens bij 'account management' gegevens gekoppeld aan je e-mail adres (je kan dat ook steeds veranderen). Indien niƩt alle vakjes ingevuld zijn (naam, adres, stad, telefoonnummer,...) zal je er niet in slagen om eender welke prepaid card te gebruiken op je xbox360 console! In de plaats dat MS zegt dat je ontbrekende vakjes moet invullen geven ze een error en niemand weet wat het is.. :{ Heb ik dus een hele nacht op zitten zoeken!=( Maar goed als er nog mensen zijn met dit probleem kan je het zoals ik zonet beschreef aanpakken en dan is er geen enkel probleem meer :) Ik kan dus terug op LIVE!

    \o/
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    makkelijkste manier is om de gegevens op xbox.nl in te voeren en niet op je xbox :)
     
  14. Ajaxan

    Ajaxan Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niemand mij helpen dan?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik heb meer info nodig. Misschien moet je de helpdesk bellen
     
  16. Ajaxan

    Ajaxan Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, ja eerste keer was het meteen na begin van downoaden. Telkens als ik het nog een keer probeert is het een stapje verder.. Vind wel vreemd! Ik maakte ook even andere account aan en met dat kon ik ook niet gaan recoveren.. Dus is xbox.nl recovering service nu dood ofzo? Ik wil graag weten of nog meer mensen hier ook last van hebben.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee dat werkt gewoon .. ik heb nog steeds te weinig info
     
  18. Ajaxan

    Ajaxan Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm vaag.. Ligt dus aan mijn xbox.. Ja meer info is er niet! Ik ging gewoon met mijn gegevens recoveren en alles klopte prima maar downloaden wilt net gaan werken.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dit ligt niet aan je xbox
     
  20. krala123

    krala123 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    IK had een vraag met het instaleren van xbox live als ik test x box live connections dan zegtie bij network adapter dat ie wired is maar bij ip addres staat er opeens failed bij ik begrijp niet waarom dit gebuerd kunnen jullie me helpen alstublieft :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina