1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb het probleem opgelost, was wel een erg domme fout. Zat op internet van de buren en kwam erachter dat bij mijn eigen modem de draadlozefunctie uitstond. Heb alles ingesteld en nu werkt het. Toch bedankt voor je hulp.
     
  2. Tsdb

    Tsdb .\\//

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik kom nu ook niet meer op xbox live.. wanneer ik mijn internet test via xbox live geeft die alles goed aan behalve bij xbox live zelf.. iemand een idee wat er aan de hand is? :confused:
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Xbox Live Service Status from xbox.com
    Er is dus in elk geval iets aan de hand, misschien dat dit ook jullie problemen tijdens het gamen veroorzaakte.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    vermoedelijk is je xbox gebanned
     
  5. Suppie

    Suppie Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox360 ziet PC niet.

    Hallo mensen,

    Ik zit met het volgende probleem:

    Ik probeer mijn Xbox360 zodanig aan te sluiten via de orange livebox, zodat ik vanuit mijn luie bank :p lekker kan streamen vanaf mijn pc!

    Mijn pc gebruikt Windows XP SP2. I.v.m. de nieuwe update met support voor divx/xvid dacht ik whoopie tijd om het eens te testen etc.

    Afijn ik heb dus windows media player 11 geinstalleerd en media library geshared, dit werkt allemaal prima tot dusver!

    Ik kan zelfs de xbox360 zien en kan hem toestaan zeg maar, groen vinkje.. hoppa kat in een bakkie dacht ik :p

    Maar nee dus :mad: helaas werkt het nog steeds niet naar een aantal malen elke post die ik zo'n beetje zie met een soortgelijke oplossing zeg maar te lezen/uitproberen.

    Het grootste probleem: Ik kan de Xbox360 wel zien en toestaan via WMP11, maar de PC kan ik niet selecteren via de test (komt hij niet doorheen) van de Xbox360. Dus de xbox360 ziet mijn pc gewoon niet! :mad:

    Template:

    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Xbox360 ziet PC niet, andersom wel.
    Welke provider?: Orange
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: ADSL
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 20mbit down, 1mbit up

    Modem

    Welk merk modem heb je?: Orange livebox
    Modem type?:Orange livebox
    USB/ Ethernet?:Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Nee, uitgeschakeld in services.
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Geen eigenlijk, werk alleen met Avast (network shield uitgeschakeld).

    Router

    Welk merk router heb je?:Orange Livebox
    Welk router type?:Orange Livebox
    Welke firmware?: 3202WNLB_22204E
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: (2 poorten op livebox, ethernet. 1x pc andere xbox360)

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: PC selectie failed.
    Wat heb je geprobeerd?:- Poorten geopend in router (livebox). Die vermeld stonden op één van de xbox sites zowel UDP als TCP.

    - Netwerk opnieuw ingesteld (om ook thuisnetwerk te selecteren zeg maar, zodat hij het delen kan verwerken, gelezen ergens).

    - Xbox360 statisch ingesteld
    Waar stopt de test?:PC Selectie
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):Zoals gewoonlijk niet veel nuttigs :mad:

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?:-

    Ik heb op dit moment even geen ideën meer, wat ik nog zou kunnen doen. Echter uit ervaring weet ik dat wanneer ik éénmaal druk bezig ben geweest. Ik even wat rust nodig heb, en er vanzelf weer een oplossing in me op komt waar ik niet aan denk op dit moment :p Hopelijk komt iemand van jullie op die oplossing en anders zal hopelijk de tijd het voor me doen ;-)

    Elk antwoord wordt uiteraard gewaardeerd.

    Mvg,

    D.Lammers aka Suppie
     
  6. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik kan sinds vandaag niet meer op Xbox LIVE komen, bij XBOX LIVE staat FAILED? Wat is er aan de hand????????
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    vermoedelijk is je xbox gebanned (check even more info bij ip settings) of post hier je Z code

    @suppie je kan het beste je vraag hier stellen: [Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

    ligt vermoedelijk aan je pc instellingen (firewall pc of firewall router)
     
  8. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    elk probleem is verschillend.. ik heb meer info nodig
     
  10. Tsuna1

    Tsuna1 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

    Ik heb een probleem met het aansluiten van live.
    Ik heb een laptop met draadloos internet en zodra ik de ethernet-kabel er in doe en het aansluit met de 360 houd het internet er mee op,
    en zodra ik hem er uit haal doet internet het weer?? :confused:
    En hierdoor dus kan hij geen IP nummer verkrijgen en is de test failed waarschijnlijk ligt dat ook hieraan.
    Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
    Alvast bedankt!
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hoe is je opstelling juist? Want dat is me niet helemaal duidelijk. En kan je eventueel het startformulier van deze thread invullen voor wat meer informatie.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Draadloos + ics gaat niet werken ... je moet je xbox 360 op de router aansluiten
     
  13. Tsuna1

    Tsuna1 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    codes

    En ik krijg de status codes :
    W: 0000 - 000B
    X: 4000 - 1001
    Y: 0000 - 0000
    Z: 0000 - 0000

    Misschien is dit van belang.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee .. zie de info van de startpagina .. hoe heb je de 360 aangesloten .. op de router of op de laptop?
     
  15. jaffi

    jaffi pacman

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    HELP

    Wanneer ik op live probeer te komen logt hij me steeds uit of doet live het gewoon niet En nu staat er in eens : You have been suspended form Xbox LIVE You wil not be able to sign in to Xbox LIVE until 17/12/2007
    Hoe kan dit ikheb niks gedaan waar door ik geschorst kan worden.

    Ps. dit is bullcrap er is altijd wel wat aan de hand met xbox live
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2007
  16. hydra25

    hydra25 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb problemen met live. Ik heb een ethernetkabel getrokken van de modem naar de xbox 360 een directe verbinding. Als ik de test doe staat er wired en daaronder zegt die dat die niet de ip kan vinden.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je bent geshorst ... dit kan komen door , cheaten, text in je bio, schelden etc.

    Ik heb meer info nodig zie het lijstej van de start post
     
  18. jaffi

    jaffi pacman

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    oow ik heb in me bio staan I hate germans . Is day meschien de rede
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat kan
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Er staat dus IP adress failed? Dat kan om verschillende redenen zijn bv. omwille van MAC adres registratie bij je kabelmaatschappij (ik weet niet of dit in Nederland nog het geval is), als je xbox via ethernet is verbonden en je PC tegelijkertijd via USB, als je moet inloggen via een acc/pasw van je ISP voordat je online kan,..

    Mocht het MAC adres je toch de problemen geven kan je dit oplossen via MAC-mimicking;
    PC: run > cmd > ipconfig > kopieer het 'physical address' van je connectie
    XBOX 360: systemblade > network settings > edit > additional settings > advanced > alternate MAC address > vul je physical address in > done.

    Edit: Blijkbaar was Fardo me te snel af met antwoorden)
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina