1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Een kennis van mij heeft gebeld met Microsoft wat het probleem was.

Het schijnt dat een paar servers bij hun het begeven hebben waardoor dus alles op halve kracht draaid.

En door de vele nieuwe mensen die er rond de kerstdagen bij gekomen zijn is het dus extra drukken en doen op het netwerk en dat trekt het niet.

Persoonlijk vind ik dus ook niet dat Fardo hier antwoord op moet geven, maar dat M$ even zo netjes moet wezen om hun klanten van dit probleem op de hoogte te stellen doormiddel van een berichtje naar alle live gebruikers :mad:

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Kijk, daar ben ik helemaal mee eens. Dat hadden ze zeker kunnen, nee MOETEN doen.

Voor die 0,08 cent per dag dat het je kost kan het nog wel even duren voordat je bij een bedrag bent dat zoiets kost.

Jou misschien niet, maar anderen zeker wel. Gegarandeerd.

Ik vind 60 euro PER JAAR echt niet veel.

Valt ook wel op dat de meesten hier 60 euro PER JAAR ineens veel geld vinden....hiervoor hoorde je ze nooit klagen daarover.
    Als je dat altijd veel geld vond, had je toch een andere console moeten kopen....alhoewel, ik hoor geruchten dat Sony in de (nabije) toekomst ook geld gaat vragen.

Nee, 60 euro PER JAAR vind ik prima, als ik kijk dat ik normaal gesproken met veel plezier zonder moeite lekker online kan gamen.

Ik heb met de PS2 en PS3 online gegamed, maar dat kan gewoon niet op tegen het heerlijk LIVE!

3. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh ok sorry d8 dat je daar werkte ;)

''Oh, and those Xbox Live outages we've been covering? Rumor has it that Microsoft is going to do right by its customers and hook up Gold members with a little something -- at least according to an unnamed Xbox insider. Guess we'll see about that too one once things stabilize on the Live front.'' -Engadget

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik vind het niet erg om te betalen maar dan verwacht ik er wel iets voor terug.

5. dery1990

dery1990 ///M3 Power

Leuk Bevonden:
    0
    LIVE doet het soms weer wel, soms weer niet. Bij mij is het zo dat ik 's middags redelijk kan spelen. Maar 's avonds lijkt live bij mij volledig down. Een dag, twee dagen down geen probleem voor mij. Nu al meer dan een week is mij teveel... Maar het is nou eenmaal zo.
    Het kan maar net zo zijn dat Microsoft stiekem een te zieke GTA IV demo voor ons upload en ons probeerd te verassen! But I guess that's just a dream...:mad:

6. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriend gaat een xbox 360 kopen. Maar van zijn router die usb poorten zijn allemaal vol 4 pc's, wat moet hij doen om toch op live te komen , en hij wilt niet dat draadloos connecter ofzo van 70 euro kopen.. HELP SNEL en duidelijk met uitleg hoe hij het moet doen.

Grtz

Die wanhopige gozer;p

7. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Een extra router er bij kopen en die op een van de 4 poorten doen, en dan 1 pc en de 360 erop aansluiten. Of natuurlijk een router met meer aansluitingen kopen. :thumbs:

8. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Huuh dat ene ding dat bendend staat bijvoorbeeld wannadoo live box zoiets kan je dat kopen?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    geen extra router kopen!!!! Maar een switch een extra router geeft netwerk problemen als je niet weet wat je doet :mad:

10. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Switch , kan je een voorbeeld geven van een site en heoveel kost die ongeveeer

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  12. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    duurt trouwens t/m minimaal dit weekend. (probs met live)

13. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    alle switches zijn goed. Een switch is niets meer dan extra poorten toevoegen aan je router, zodat je meer apparatuur op je router kan aansluiten

15. hainzz

hainzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi ik wil graag xbox live gaan aansluiten.... ik heb een router (Sweex 4-poorts) gekocht en via de modem enzo aangesloten... alleen heb ik een probleem met de router installeren. Ik heb alle stappen goed gevolgd totdat ik bij het gedeelte kom waarbij je m.b.v ipconfig, ipconfig /release, ipconfig /renew nieuw ip moet verkrijgen. volgens de handleiding moet ik dan 192.168.10.2 ofzo krijgen. Maar mijn ip blijft net als voorheen : 84.29.143.170 :mad: Dus ik kan niet op de router komen...
    Ik hoop dat iemand kan helpen

M.v.gr. Hein

16. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  17. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word er echt schijtziek van. Nu inmiddels 2 weken geen Halo3 online.

COD4 gaat prima, iemand ruilen? :)

18. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Teken dan de petitie.... hoe meer zielen hoe beter.

19. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Waar moet je die switch in doen dan?

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    aansluiten op je router (uplink poort)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.