1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    ik kan mijn Xbox360 niet direct op de router aansluiten(draadloos is geen goed alternatief router staat ver van mijn xbox360). Is er een alternatieve oplossing?

    bedankt, groet,

    Sasuske
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Zonder kabel of directe draadloze verbinding ga je sowieso meer problemen ondervinden. Een alternatief is bijvoorbeeld het gebruik van een 2de router of zogenaamde stopcontactplugs, maar beide oplossingen geven meestal heel wat last en het is ook moeilijker, al dan niet onmogelijk, om de connectie problemen daar te verbeteren/op te lossen.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt 2 opties

    1. Netwerk via stroom (net zo duur als wirless maar stabieler) <-- beste oplossing:thumbs: de stopcontact plugs dus
    2. Kabel trekken
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  4. hell-soldier

    hell-soldier Guest

    ik heb ook een probleem heb een xbox 360 wirless adaptor maar geraak niet online ik ga naar mijn xbox 360 dash board ga naar settings dan network settings ik test daar mijn xbox live connection en daar faalt de 2de test hoe komt dit en hoe kan ik het verhelpen
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Wat is juist het 2de punt van de test? En kan je misschien het probleem formulier van de eerste pagina invullen met je info en posten.
     
  6. hell-soldier

    hell-soldier Guest

    ik ga naar 360 dash board ga naar systeem en dan pak ik network settings ik test van daar mijn xbox live verbinding mijn sherm springt dan op een scherm met verschillende testen de eerste is network adaptor die lukt maar dan komt de 2de test wirless network en die wislukt bij mij hoe komt dat? en hoe verhelp ik het
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan je het formulier van de startpagina posten. We hebben te weinig info om je te helpen (provider/modem/router/etc)
     
  8. hell-soldier

    hell-soldier Guest

    en waar moet dat ergens ben nieuw
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm gewoon hier (lees de eerste post van de meerste pagina even .. daarna de code kopieren en dan hier posten.)
     
  10. hell-soldier

    hell-soldier Guest

    kan dat nu niet zeggen want ben niet bij mijn vader ben bij mijn moeder en zaterdag kan ik je dus meer vertellen maar waar vind je al de info van provider/modem/etc dat zou ik graag weten
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm het is misschien handig als iemand jou gaat helpen. Ken je iemand die iets meer weet van computers? Dan kan hij/zij jou zaterdag helpen met het invullen van de vragen
     
  12. hell-soldier

    hell-soldier Guest

  13. hell-soldier

    hell-soldier Guest

    provider is dat bv telenet ofzo want ken er niet veel van
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Inderdaad, maar je kan best je vorige post aanpassen m.b.v. de edit knop i.p.v. te dubbelposten.
    Als je thuis internet van telenet hebt is dat inderdaad je provider. Weet je welk abonnementpakket je hebt, maar normaal zou dat geen problemen mogen geven.
    Belangrijker is de info i.v.m. je router (merk + type) en hoe je alles hebt aangesloten, dat is normaal op het toestel zelf te vinden.
     
  15. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik heb hier een korte vraag;

    Ik heb maandag de Xbox Original game Ninja Gaiden Black gekocht, na het downloaden stond hij niet in mij Games Libary, dus ik MS bellen, hij stond wel als Unknown Game op me HDD, MS zei download op nieuw, dat heb ik denk ik 2 keer gedaan en 2 keer hetzelfde, MS heeft nu al 3 dagen een systeem storing (bij mij) dus misschien dat iemand hier me het antwoord kan geven..

    Alvast Bedankt.
     
  16. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met mijn router. Hij geeft niet meer automatisch een ipadres door. Hierdoor kan ik niet meer op mijn xbox online. Ik kan wel manual invoeren maar dan geeft hij ICMP failed als ik met xbox live test.

    Router: Speedtouch 780i.

    Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen bij mijn router?
    Want bij mijn computer werkt het ook niet meer als ik ip adres op automatisch zet. Dit moet ik ook per se zelf instellen.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dhcp op enabled zetten
     
  18. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je me misschien vertellen waar?

    Edit: Ik heb het gevonden, maar het staat al enabled. Ik kan wel auto-ip inschakelen, maar dan krijgt mijn computer een ip adres dat begint met 169.... i.p.v. 192.... . Enig idee hoe dit komt en hoe ik dit kan veranderen?
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Staat die niet in het menu Speedtouch > Configuration ?

    Met de standaard instellingen moet de Speedtouch een IP-adress geven wat ligt tussen de 192.168.1.1 en 192.168.1.253
    Het standaard adres tot de router moet zijn 192.168.1.254

    De router al opnieuw geinstalleerd met de installatie-cd ??
     
  20. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    DHCP-groepen


    DHCP-groepsnaam Adresbereik Gateway



    LAN_private 192.168.1.64 - 192.168.1.253 192.168.1.254 Bewerken

    Dat staat er ook gewoon, maar om 1 of andere reden geeft me router dat niet door aan mijn pc. Ik zal anders proberen om de installatie cd te zoeken en opnieuw te installeren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina