1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hell-soldier

    hell-soldier Guest

    heb het adress dat bij default gateway staat ook in de browser ingegeven en werkt ook niet wat moet ik doen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mrt 2008
  2. Terror NL

    Terror NL Come at me brah

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou vanmiddag army of 2 online gaan spelen.
    en toen stond er connecting to EA servers, ik gewacht.
    Toen stond er: you must have a valid ea account to play online.
    toen stond er: press a to make a EA account, ik dat gedaan.
    Daarna stond er weer: The user's age as provided is less than 13. Users must be at least 13 years old to create a EA account.
    Ik snap t niet echt want k heb ook een accont op EA en ik ben 16 maarja,..
    Wie ken mij helpen?

    Mvg Andy (I Terror NL I)
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2008
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Het is inderdaad zo dat die opstelling problemen kan opleveren, vooral dikwijls met NAT die dan slechts strict of moderate is. Met een gewone kabel, of de wireless adapter kan je netwerkproblemen eigenlijk dan ook gemakkelijk(er) uit de weg gaan zoals je al zei. Nu wil ik je advies daarin absoluut niet(!) bekritiseren maar uit eigen ervaring moet ik toch aanhalen dat het technisch wel perfect mogelijk is om via network bridging een open NAT te bekomen in een wireless router - wireless laptop - ethernet van laptop naar xbox360 setting.

    Kan het zijn dat dit komt omdat je emailadres dat aan je gamertag gekoppeld is een leeftijd onder 18 jaar weergeeft? Sinds de laatste Dashboard update kan je jouw email echter veranderen. Dus maak misschien een nieuw adres aan van boven de 18. Dan kan je op je xbox bij settings het adres van je gamertag veranderen. Mensen met een gelijkaardig probleem konden zo wel weer online bij EA games.
     
  4. x-Lesley

    x-Lesley Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Heee ik heb een probleem
    Ik wil graag op xbox live maar bij de test connection geeft ie telkens DNS failed..

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Bij de test geeft ie telkens DNS Failed
    Welke provider?:Home
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: geen idee..

    Modem

    Welk merk modem heb je?: Arris
    Modem type?: TM501B
    USB/ Ethernet?:

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: norton of windows

    Router

    Welk merk router heb je?: Sitecom
    Welk router type?: WSL-521
    Welke firmware?: ?
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernetkabel

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: DNS Failed
    Wat heb je geprobeerd?: De DNS van mn pc invullen op de xbox
    Waar stopt de test?: bij DNS
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): niks nuttigs eigenlijk..
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hi Lesley, welkom op het forum!
    Probeer best eerst eens of je nog hetzelfde probleem hebt als je rechtstreeks verbinding maakt met je modem om te verifiëren dat het probleem bij je router ligt. Staat DHCP aan op je router en staan je DNS settings op automatisch op je xbox dashboard?
     
  6. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    NAT probleem

    Heey mensen,

    ik ehb nog steeds een NAT probleem zodra ik halo3 wil spelen. ik dacht dat ik wel goede poorten had open gezet, maar blijkbaar dus niet. kunnen jullie me helpen?

    ik heb een modem van tele2 (multimedia modem DV-2020)
    en een router van Sitecom ( Broadband Router 54g TURBO VL-173-v1-001)

    ik had dus poorten open gezet, voor xbox live. port 88 en port 3074. maar heb nu nog steeds NAT probleem als ik halo opstart.

    wat doe ik niet goed?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt. Alleen jij weet wat je doet. In de regel wordt deze oplossing gebruikt door mensen die een tijdelijke oplossing willen en zo goedkoop mogelijk. Ik vermoed dat er meerdere computer in het specifieke geval aanwezig zijn en dat er af en toe ook wel eens wat anders gedaan wordt ;). Als je van bridging gebruik maakt mag je tijdens het gamen niets met je pc doen en moet je internet verbinding van je laptop/pc erg stabiel zijn. Anders heb je naast een moderate, strict NAT een hoge ping en packet loss. Advies in nood alleen gebruik maken van ics/bridging anders de xbox 360 direct aan je router koppelen
     
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ondersteunt je router toch geen UPnP (in welk geval je geen manuele portforwarding hoeft toe te passen)? Je hebt nu de poorten 88 (UDP) en 3074 (UDP en TCP) geopend naar het juiste intern IP adres van je xbox?

    Dat is inderdaad waar, dan zijn we het helemaal met mekaar eens:)
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Bavihoane - Je hebt 2 routers - De tele2 modem is een router .. zet je xbox op 1 van de poorten van je tele 2 router (3 of 4) andere niet want dit is telefonie. De tele2 Router heeft ook een upnp setting zet deze op enabled
     
  10. x-Lesley

    x-Lesley Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    heee dankjewel haha..
    Maar ik heb rechtstreeks al geprobeerd en dan vind ie het ip ook niet.. eeeh ik heb geen idee hoe je DHCP aanzet op je router? (A) sorry ben niet zo heel goed met al die dingen.. en ik heb 'm wel op automatisch gezet jaa :) dankjewel..
    Weetje verder misschien wat ik kan proberen?
     
  11. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    ok.. hoe zet ik die op enabled?
     
  12. Terror NL

    Terror NL Come at me brah

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    @ DiaL
    Ik heb een nieuwe email gemaakt zoals je zij ik ben nu 22 ^^.
    Dus ik ga naar account managment, dan Windows live en toen veranderde ik het maar kan nu nog steeds niet online spelen....
    Iemand advies?
    Mvg Terrrrrrrorrrrrr


     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    duurt een paar dagen voor dat het aangepast is .. dus even geduld
     
  14. x-Lesley

    x-Lesley Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand misschien antwoord?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je een andere router poort geprobeerd (misschien gebruik je de uplink poort)
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik heb een kort vraagje voor een vriend van me. Hij wil een 360 met Live gaan kopen maar weet niet zeker of hij het thuis aan kan sluiten. Hij heeft een router, breedbandinternet en een modem. Als hij dan een kabel van z'n router naar z'n kamer heeft lopen (voor z'n laptop) en hij sluit daar een 2 poort switch op aan, kan hij dan op live en internet op z'n laptop?
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, volgens mij is dat gewoon mogelijk. :)
     
  18. x-Lesley

    x-Lesley Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa ook al geprobeerd.. ligt het denk je aan de router en moet ik een andere kopen??
     
  19. BasPost

    BasPost BP On The Move!!!

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: NAT is strict bij netwerk live test
    Welke provider?: Planet internetplusbellen Comfort
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: ADSL
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: Upstream 6Mb/s downstream 768 Kb/s

    Modem

    Welk merk modem heb je?: KPN Experiabox (Grijze Siemens)
    Modem type?: zie merk modem
    USB/ Ethernet?: Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:Nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Mac Os X

    Router

    Welk merk router heb je?: KPN Experiabox (Grijze Siemens)
    Welk router type?: zie merk router
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet

    De Foutmelding NAT Strict
    Wat is de exacte foutmelding?: Nat Strict
    Wat heb je geprobeerd?: Alle apparaten via DHCP, De Experiabox een harde reset gegeven, UPnP aangevinkt, geen portforwarding ingesteld, xbox 360 staat dus ook op DHCP.

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: Strict

    Ik ben nu 3 weken bezig om NAT open te krijgen, maar wil niet lukken. Iemand nog sugesties?
     
  20. hell-soldier

    hell-soldier Guest

    Standaard is dit http://192.168.2.1/, anders start > run > cmd > ipconfig > Default Gateway, en dat in je browser ingeven.[/QUOTE]


    dat heb ik ook geprobeert maar werkt ook niet wat moet ik doen is er mischien een andere manier om aan mijn wep key,pppoe settings, mac adress en alle andere gegevens die je moet invullen op xbox live network settings als je het handmatig moet doen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina