Beste Forum gangers!,
Sinds kort heb ik een Xbox360 aangeschaft alleen nu dacht ik leuk even op Xboxlive te gaan, aangezien mijn modem beneden staat en ik op dit moment (aangezien ik me nieuwe tv pas over een aantal weken krijg) alleen benden op de tv kan gamen heb ik dus besloten om tussen mijn modem en helemaal boven op zolder een router een netwerk hub te plaatsen, oke ik heb wel gewoon internet op alle pc's die vanaf de netwerk hub naar de router boven gaan maar met xbox live kan ik geen connectie krijgen. Ik klik op Join Xboxlive en dan vraagt hij dat hij me internet connectie moet testen, oke , maar dan... Host: Wired
dan gaat ie het ip adres opzoeken en dan krijg ik de melding; Failed.
Weet iemand waar dit probleem zou kunnen liggen?
het internet komt dus binnen op de router, waarna het internet gedeeld wordt door een netwerk hub die ik er dan tijdelijk tussen heb staan en door een kabel gaat het internet ook nog is naar boven naar de sitecom router welke alle computers van internet voorziet
p.s ik heb het ook al direct op me modem aansluiten geprobeerd maar dat lukte ook niet precies het zelfde krijg ik dan weer bij ip adres failed, want na dat hij de host heeft gezocht gaat hij drect naar ip zoeken
Ik wil graag op live spelen?
Met vriendelijke groeten!~
Klik om te vergroten...