1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ownstyle

Ownstyle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds een week geleden een probleem met het inloggen van m'n account.
    Normaal kwam ik in xbox live zonder problemen, maar nu als ik op ''connect to xbox live'' druk dan gaat-ie ff laden en doet dan verder niets meer. Maar als ik een spel opstart en dan op ''connect to xbox live'' druk dan staat er opeens dit: 'Your account has been suspended due a problem with your payment optien. Please use a different payment optien or update your current information in account management'.
    Ik heb gewoon nog steeds gold.. maar ik kan gewoon niet inloggen op xbox live en al zou ik silver hebben zou het ook nog kunnen.
    Op account management kan ik ook niet komen, omdat je daar ingelogt voor moet zijn.
    Ik heb inmiddels alles geprobeerd op xbox.nl en alles met mn gamertag gedaan en ook een mailtje gestuurd naar microsoft. Maar dat kan missschien lang duren, want ze reageren niet..
    Weet iemand het probleem, want ik heb geen idee??

2. Ownstyle

Ownstyle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oja en met een andere gamertag kan ik wel inloggen?? xD

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je account is gesuspended omdat je credit card gegevens niet meer kloppen of omdat je niet betaald hebt?

4. Ownstyle

Ownstyle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Betaald heb ik zeker gedaan, maar dan kloppen misschien de gegevens van mn credit card niet, maar heb geen idee hoe ik dit kan oplossen??

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Helpdesk bellen en aan laten passen via de xbox 360 website .. je hebt een maan de tijd om dit op te lossen anders wordt je account verwijderd

6. Ownstyle

Ownstyle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OKe bedankt zal kijken of het lukt..
    Bedankt voor je snelle reactie xD

7. Veno Xavier

Veno Xavier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen hoe je connection sharing met vista kan aan zetten? Ik weet wel hoe je dat met XP moet doen maar met mijn nieuwe PC kom ik er niet helemaal uit.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb meer informatie nodig .. hoe is je pc verbonden met het internet .. de info staat trouwens al in de startpost

9. j0wnathan

j0wnathan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MTU

Hoi Fardo

Zie dat je al veel mensen hebt kunnen helpen via dit forum, hoop dat je mij ook kunt helpen. Heb last van het welbekende MTU probleem. Heb (zoals je altijd aanraadt bij dit onderwerp) contact gelegd met mijn provider (Tele2/versatel). Zij vertelden mij dat ze vragen over MTU niet ondersteunen, en dat ik maar eens op het tele2forum moest kijken. Dit had ik net zo goed niet kunnen doen, want antwoorden waren er daar niet te vinden.

Het Probleem

Wat is het probleem (korte omschrijving)?:Bij Test Xbox LIVE Connection 'failed' mijn MTU.
    Welke provider?:Tele2/versatel
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:Normaal; hier ligt het probleem sowiezo niet

Modem

Welk merk modem heb je?:Versatel
    Modem type?:?
    USB/ Ethernet?:draadloos naar de laptop, daarna met Ethernet naar xbox

Internet Delen / ICS

Werk je net ICS (Ja/Nee)?:Ja
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:Zone Alarm

Router

Heb geen aparte router, die zit al in mijn modem

Welk merk router heb je?:
    Welk router type?:
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:Ethernet naar laptop, laptop draadloos naar modem

De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:MTU failed.
    Wat heb je geprobeerd?:
    Waar stopt de test?:bij MTU
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

Als je iemand niet kan zien of horen

Wat staat er bij NAT?:nvt

Ik hoop dat je er iets mee kunt, de provider heb ik dus al gebeld maar die kunnen me ook niet verder helpen.
    Heb met TCP Optimizer al bij beide verbindingen van de laptop MTU op 1492 gezet, dus dit kan het probleem volgensmij niet zijn .

Groetjes,
    Jonathan

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit is je probleem: draadloos naar de laptop, daarna met Ethernet naar xbox

Je moet je xbox direct aan de router aansluiten ... Ik neem aan dat de modem van tele2 een gateway (router/modem) is ipv van een modem alleen. Probeer eens je xbox dus eerst direct aan de router te koppelen

11. j0wnathan

j0wnathan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik ga het z.s.m. proberen, eerst ff aan een lange ethernet zien te komen dan.

Maar wat is er mis met de manier hoe ik het nu doe?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    router + ICS (netwerkdelen) geeft connectie problemen, lag, packet loss, moderate, strict NAT, etc. Het geeft te veel problemen, omdat het over te veel hubs moet.

13. j0wnathan

j0wnathan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, bedankt voor de snelle antwoorden

en als er iets niet lukt kom ik het hier natuurlijk weer vragen:)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Even snelle vraag:

Is het nou waar dat je na 20 file complaints geband wordt, of krijg je dan de kans om je username te veranderen? Zit er namelijk over te denken om mn lame ass name te veranderen.

15. KillzoneNL

KillzoneNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Forum gangers!,

Sinds kort heb ik een Xbox360 aangeschaft alleen nu dacht ik leuk even op Xboxlive te gaan, aangezien mijn modem beneden staat en ik op dit moment (aangezien ik me nieuwe tv pas over een aantal weken krijg) alleen benden op de tv kan gamen heb ik dus besloten om tussen mijn modem en helemaal boven op zolder een router een netwerk hub te plaatsen, oke ik heb wel gewoon internet op alle pc's die vanaf de netwerk hub naar de router boven gaan maar met xbox live kan ik geen connectie krijgen. Ik klik op Join Xboxlive en dan vraagt hij dat hij me internet connectie moet testen, oke , maar dan... Host: Wired
    dan gaat ie het ip adres opzoeken en dan krijg ik de melding; Failed.

Weet iemand waar dit probleem zou kunnen liggen?

het internet komt dus binnen op de router, waarna het internet gedeeld wordt door een netwerk hub die ik er dan tijdelijk tussen heb staan en door een kabel gaat het internet ook nog is naar boven naar de sitecom router welke alle computers van internet voorziet

p.s ik heb het ook al direct op me modem aansluiten geprobeerd maar dat lukte ook niet precies het zelfde krijg ik dan weer bij ip adres failed, want na dat hij de host heeft gezocht gaat hij drect naar ip zoeken :confused:

Ik wil graag op live spelen?

Met vriendelijke groeten!~

Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hangt van de naam af en de complaints.

Kan je het lijstje van de start post invullen is voor mij overzichtelijker :)

17. Stiffmasta

Stiffmasta Alpazino

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen!

Wel ik wou dus één en ander weten van de Xbox 360 qua online gaming.

Ik heb dus beneden een HD TV staan en vlak daaronder is onze modem die zijn Internet kabel naar boven brengt om Internet te geven aan de PC.

Nu als ik die eruit zou halen en de kabel van de Xbox 360 daarin zou zetten, zou XboxLive "werken"?

18. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Zou perfect moeten werken dan. Als je trouwens een router aanschaft kan je zowel op je PC en xbox live tegelijkertijd. (routers kosten absoluut niet veel meer tegenwoordig dus daarom hoef je het alvast niet te laten, in geval van interesse is in deze routerthread alvast meer info te vinden.)

19. Stiffmasta

Stiffmasta Alpazino

Leuk Bevonden:
    0
    U bent van harte bedankt voor de snelle reactie!

20. assepoester

assepoester Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag ik heb ff een korte vraag:

Ik heb een nieuwe Xbox360 gekocht alleen nu blijkt dat alle boekjes in het Scandinavisch zijn, dit is alleen niet het probleem...
    Er zit ook een flyer bij waarop uitgelegt word hoe je 1 maand gratis xboxlive gold kan krijgen... Alleen dus ook in het scandinavisch...
    Weet iemand hoe ik die maand kan krijgen???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina