1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ga naar je dashboard en zorg dat je met internet verbonden bent. Dan kies je ''Join Xbox Live'' , die kun je vinden in het linkse tabblad. Dan voer je al je gegevens in (Gamertag, naam, adress, emailadres e.d.) en kies je voor een Silver account (Free!). Vervolgens kun je gewoon een maand lang online spelen met dat Silver account. :)

2. assepoester

assepoester Knight

Leuk Bevonden:
    0
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    eeen silver account op je xbox aan maken // dan krijg je de vraag of je zeker weet dat je een silver account wilt --> ja antwoorden dan wordt je 1 maand gratis gold aangeboden

4. KillzoneNL

KillzoneNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Ik kan geen contact maken met het internet (live), als ik op join live klik dan moet ik me internet verbinding laten testen en dan krijg ik bij host wired en bij ip adres failed en dan stopt de test, heb al verschillende dingen geprobeerd met hub tussen me modem en router voor tijdelijk aan sluiten alle mogenlijke manieren resetten met xbox aan en uit modem aan uit kabel erin en eruit, toen geprobeerd direct met de modem zelfde probleem ook weer alle mogenlijke manieren geresseten geprobeerd maar geen verbinding helaas. Wie o wie kan mij helpen :)?
    Welke provider?: Caiw
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 250kb

Modem

Welk merk modem heb je?: Scientic Atlanta volgens mij
    Modem type?: Staat er helaas niet op
    USB/ Ethernet?:Ethernet

De Foutmelding

Wat is de exacte foutmelding?: Bij Host staat Wired en bij IP adres komt Failed te staan
    Wat heb je geprobeerd?: Eerst met hub tussen de modem en router(boven) en toen direct met de modem maar bijde werken niet...
    Waar stopt de test?: Bij IP Adres: FAILED
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): zie morge info

Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk dat je modem een vast mac-adres gebruikt voor je pc. Er zijn 3 oplossingen

1. ICS gaan gebruiken (moet je pc aan staan)
    2. Router kopen
    3. De volgende actie uitvoeren

Zijn er problemen?

Het meest voorkomende probleem is een dns error of DHCP error. Wat kan je hier aan doen. Ga naar je computer. Start --> uitvoeren (run) --> cmd . Er opent nu een dos prompt. Tik dan het volgende in. Ipconfig /all . Noteer de volgende gevens: Ip adres, Subnet Mask, Gateway, DHCP, DNS (1,2), Physical Adres (dit is het mac adres). Zet deze gegevens in je Xbox 360. Als het goed is kan je dan gamen. Lukt het dan is je modem niet geschikt voor een directe connectie. Kies of voor een router of voor ICS

6. hell-soldier

hell-soldier Guest

heb een klein probleem ik kan nu online op xbox live met ethernet kabel die steek ik rechstreeks in mijn modem maar dan heefd mijn pc geen internet meer hoe kan ik er vooor zorgen dat ik op de pc op internet kan en tegelijk ook op xbox live

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een router aanschaffen. :)

8. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb een pc en xbox 360 opmijn kamer en via een kabel wil ik deze verbinden en internet delen, wat moet ik kopen/doen om dit te laten werken,
    alvast bedankt

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dit kun je bijvoorbeeld doen met behulp van een router. Zie ook de eerste startpost voor informatie. Hier heb ik de informatie wat betreft de router, met dank aan Fardo voor het maken ervan.
    Router gebruiken

Lees de startpost even, daarin staat alles uitgelegt. Directe connecties, routers, switchs, etc. Je komt er wel uit. Zijn er nog vragen, stel ze hier! ;)

Laatst bewerkt: 31 mrt 2008
  10. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan sinds gister niet meer op live

Alles geeft hij 'Confirmed' behalve Xbox Live zelf

Foutmeldingen zijn:

W: 0000 - 000B
    X: 0200 - F001
    Y: 0088 - 1CE0
    Z: 0000 - 0000

Iemand?

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als Xbox Live niet beschikbaar is ben je mogelijk gebanned ... kijk even bij ip settings --> more info

12. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt mij vrij sterk, aangezien ik nog nooit iets illegaals op mn 360 heb gedaan :)

Maar goed, ik zal even kijken

-edit- Heb gekeken

Alleen de Xbox Live 'failed' dus, maar als ik daar op More Info klik, staat er voor de rest niks

Laatst bewerkt: 1 apr 2008
  13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je moet niet bij xbox live failed more info doen, maar bij ip settings en dan more info :)

14. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat heb ik gedaan, maar daar staat alleen maar info over wat je moet doen mocht de IP niet 'confirmed' zijn

-edit-

Het werkt al!

Zag net het topic over de Experia box..Blijkbaar had KPN dus wat veranderd, en heb de instructies in dat topic gevolgd :) Ty

Laatst bewerkt: 1 apr 2008
  15. Jordskateboarder

Jordskateboarder Een Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey,
    ik wilde net samen met een maat van me die sinds gister een wireless router heeft gekocht ,en dus voor het eerst kon xboxliven, Forza2 spelen en voice chatten maar hij kon de uitnodigingen wel accepteren maar bij beide geeft hij een failure aan. Ik kan ook niet hem joinen als hij een potje host of een chat invite stuurt.

Ik heb bij family settings gekeken maar daar staat alles op "allowed".
    Wij komen er niet uit, dus daarom zet ik hier een berichtje en als jullie het niet weten stuur ik een mailtje naar m$.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Is zijn NAT open of stricted?

17. Jordskateboarder

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, maar mijne in ieder geval open omdat ik al heel vaak online game. Hij kan wel bij een ander potje joinen, dus met een andere host. Hij kan wel berichtjes sturen , voice en text en content downloaden. (ps. ik ben trouwens Rijorst, van orange box ;) )

Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als zijn nat niet open is kan hij soms wel mensen joinen soms niet .. Ik denk dat zijn nat niet op open staat

19. Jordskateboarder

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, hoe kan hij zorgen dat zijn nat open is?

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    De poorten open zetten. Check deze site, hier moet je even zijn router uitzoeken: http://www.portforward.com/routers.htm

Laatst bewerkt: 2 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina